این نسل از K3 طراحی بیرونی و داخلی جذابی دارد و در نسخه پرچمدار به یک موتور 152 اسب بخاری مجهز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
طبق روال مرسوم در بین خودروسازان کره‌ای، دامنه تغییرات در این مدل گسترده است و بیشتر به یک تغییر نسل شباهت دارد تا مدل فیس‌لیفت.
پس از رونمایی از نسل جدید هیوندای سانتافه که حاشیه‌ساز و همراه با انتقادهای مختلف بود، نوبت به معرفی رقیب مستقیم آن رسیده است. کیا رسما تصاویر فیس‌لیفت کیا سورنتو را منتشر کرده است.
ستاره خط میانی سپاهان که به تازگی پدر شده با تبریک ویژه کاپیتان سرخ‌ها مواجه شد.
تصاویری از لحظات نفسگیر درگیری با قاتلین کیان پیرفلک توسط نیروهای امنیتی را مشاهده می کنید
اسپورتیج ۲۰۲۳ با پیشرانه‌ها و مشخصات فنی متفاوتی در بازار جهانی عرضه شده است. اما مدلی که کوشا خودرو قصد واردات آن را دارد، از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI با ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد که از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، انتقال قدرت را به هرکدام از محور‌ها انجام می‌دهد.
منطقه حفاظت‌شده سبزکوه با مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار، زیستگاهی ارزشمند با تنوع زیستی غنی و منحصر به فرد در چهارمحال و بختیاری است که در ۱۵۰ کیلومتری مرکز استان و ۳۰ کیلومتری شهر لردگان و در شهرستانهای کیار، بروجن و لردگان قرار گرفته است.
هادی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم پرسپولیس چند سالی است عهده‌دار هدایت تیم‌های پایه آکادمی کیا در لیگ برتر تهران است.
مادر «کیان پیرفلک»، تصاویر جدیدی از مزار پسرش را در فضای مجازی منتشر کرد.
میثم پیرفلک در حال حاضر توانایی حرکتی خود را از دست داده و روی ویلچر می‌نشیند.
تصاویر منتشر شده از عملیات دستگیری قاتلین کیان پیرفلک و حمله تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پدر کیان پیر فلک پس از چند هفته، در بیمارستان از کشته شدن فرزندش با خبر شد.
اکنون تصاویر محدودی از کیا استونیک کوانتوم مدل 2023 منتشر شده که این خودرو را در یک نسخه ویژه نمایش می دهد و ظاهرا قرار است فقط در بازار انگلیس عرضه شود.
عموی کیان پیرفلک کودک ده ساله کشته شده در ایذه عکسی از پدر کیان را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد و خبر داد که هنوز پدر او از جریان فوت پسرش بی‌خبر است.
تصویری از حضور همکلاسی‌های کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌ای بر سر مزارش که در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است.
خبر جان‌باختن تاثربرانگیز «کیان پیرفلک» کودک ۱۰ ساله اهل ایذه پس از ۳ روز همچنان ترند شبکه‌های‌اجتماعی و رسانه‌های خبری است و کاربران با انتشار تصاویری از او سوگواری می‌کنند. پیکر کیان دیروز جمعه ۲۷ آبان در ایذه به خاک سپرده شد. در ادامه تیتر‌های صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ را در واکنش به این حادثه تلخ می‌بینید:
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
مادر کیان پیرفلک کودک ده ساله کشته شده در ایذه عکسی غم انگیز از کودکش را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
به نظر می‌رسید که برای اولین بار تصاویر کلارا کیا مارتی، نامزد جدید جرارد پیکه، توسط رسانه‌ها لو رفته است.
کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام «کیا ری» را در سال ۲۰۱۱ به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون قصد دارد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ