وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فناوری ارتباطات و اطلاعات، جایگاه راهبردی در سیاستگذاری های ایران دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی و سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.
با پایان یافتن نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین دوره این جشنواره رسماً شروع به کار کرد.
معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICTگفت: ظرفیت‌های بالایی از نظر دانش و مهارت نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری در کشور وجود دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق آمارهای تخمین زده شده سهم زبان فارسی در وب، ۱.۷ درصد است و این زبان دهمین زبان دنیا در فضای مجازی به شمار می آید.
رساله‌های برتر دومین رویداد جایزه همراه اول به رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات همزمان با افتتاح سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی برق معرفی شدند.
مدیرکل بین‌الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: نشست تخصصی «دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات: دستاوردها، چالش‌ها و راهکارها» برگزار می شود.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات از مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران تقدیر شد.
رویداد هشت روزه آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی با همکاری مشترک آکادمی همراه اول و هواوی آغاز بکار کرد.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری انجمن علوم مهندسی برق ایران، دومین رویداد جایزه رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات را برگزار می‌کند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید از فناوری استفاده شود و در واقع نیازمند جنبش نرم‌افزاری هستیم.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان ۱۵۶ هزار میلیارد ریال بودجه درنظر گرفته شده است.
وزیر ارتباطات با اشاره به نقش و اهمیت فناوری اطلاعات در ارتقای بهره وری، گفت: استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و هوشمندسازی می تواند به ارتقای بهره وری بخش های گوناگون بینجامد.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف همکاری در زمینه تحقیق‌‌و‌توسعه و بهره‌مندی از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر در حوزه‌های نوآوری و توسعه فناوری‌های نوین و بومی ICT تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این پژوهشگاه، از راه اندازی مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ماموریت ایجاد و توسعه سیستم عامل تلفن همراه هوشمند، فراخوانی منتشر کرد.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سیده عاطفه موسوی به سمت مشاور وزیر در امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به زمین لرزه بامداد امروز سه‌شنبه در این استان گفت: ارتباطات پایدار است و بررسی‌ها نشان می دهد هیچ قطعی ارتباطی در این مناطق نداشتیم.
معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کاهش یافتن زمان ترخیص تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های مازندران و کرمان منصوب شدند.
اعضای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا رای به انجام تحقیقی برای بررسی سرویس رسانی، مونتاژ و تولید در فضا (ISAM) دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ