فناوری تلفن همراه در کشور امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه ۲۸ ساله شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از محله ها، گاهی اوقات آنتن دهی و اختلال تلفن همراه دچار مشکل می شود.
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ «ارتباطات سیار» کشور ۲۹ ساله شد وبزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران که ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ باواگذاری چهار سیمکارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، رسماً عرضه سیمکارت را آغاز کرد.
۲۹ سال پیش در چنین روزی اولین سیمکارت در ایران توسط همراه اول عرضه شد.
محققان از نانوفناوری ۳ بعدی برای کشت موفقیت آمیز سلول های شبکیه چشم استفاده کردند.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
یونسکو در این گزارش گفت که کشورها باید اطمینان حاصل کنند که اهداف و اصول روشنی دارند تا مطمئن شوند که فناوری دیجیتال در آموزش مفید است و از آسیب، هم به سلامت دانش‌آموزان و هم به طور گسترده‌تر به دموکراسی و حقوق بشر جلوگیری می‌کند.
یک شرکت فناوری به دستاوردی در زمینه فناوری زمین گرمایشی دست یافته و توانسته دریک آزمایش ۳۰ روزه در چاهی در شمال نوادا ۳.۵مگاوات برق تولید کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پاسخگویی مستقیم خود در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خبر داد.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
رئیس‌ سازمان بازرسی کل کشور گفت: اقداماتی که بر اساس سند تحول در دستور کار داریم، بحث ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و هوشمندسازی آن است.
فرمانده کل سپاه با اشاره به تولید موشک هایپرسونیک فتاح تاکید کرد: این فناوری برای اکثر کشورهای جهان ناشناخته است اما توسط متخصصان متعهد کشورمان به آن دست یافته‌اند.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۶۰۰ سایت نسل پنجم در کشور خبر داد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر بلژیک با اشاره به روابط تاریخی ۱۳۰ ساله دو کشور، بر توسعه تعاملات و همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف علم و فناوری، صنعت و کشاورزی تاکید کرد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از ورود بیش از ۸ میلیون شماره تلفن همراه دیگر استان ها (غیربومی) در حد فاصله ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به استان خراسان رضوی خبر داد.
تماس‌های تلفنی با صدای بهتر، کد‌های QR که پرداخت‌های دیجیتال را آسان می‌کنند و برنامه‌ای که تخیل شما را زنده می‌کند.
این فناوری به گونه‌ای طراحی شده است که نُقلی، کم مصرف و حساس به حریم خصوصی باشد و هیچ داده‌ای از تلفن کاربر خارج نشود. به این ترتیب، هیچ نگرانی در مورد حریم خصوصی وجود نخواهد داشت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن تماس تصویری از طریق تلفن همراه بدون نیاز به نصب نرم افزار در آینده خبر داد.
جورج هیوارد، کارمند سابق فیسبوک، مدعی شده که فیسبوک و پیام‌رسان آن توانایی تخلیه عمدی باتری گوشی‌های هوشمند کاربران خود را دارند. این فرآیند که به آن «تست منفی» گفته می‌شود، شرکت‌های فناوری را قادر می‌سازد تا به طور مخفیانه باتری‌های تلفن کاربر را خالی کنند تا ویژگی‌های یک برنامه را آزمایش کنند.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
شارژ کردن گوشی در طول شب مزایا و معایبی دارد که بخشی از آن به دلیل پیشرفت در فناوری باتری است.
معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ماموریت ایجاد و توسعه سیستم عامل تلفن همراه هوشمند، فراخوانی منتشر کرد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی با اشاره به برنامه ریزی برای رفع نقاط کور ارتباطی حرم مطهر رضوی، از راه اندازی ۸ سایت تلفن همراه در این محدوده خبر داد.
وان پلاس گوشی جدیدی به نام نورد ان ۳۰۰ را روانه بازار کرده که با فناوری نسل پنجم تلفن همراه سازگار بوده و دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است.
شرکت سایبری سلبریت رژیم صهیونیستی یک فناوری هک تلفن همراه به پلیس اوگاندا فروخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ