معاون علمی رییس جمهور گفت: اگر ایران تکنولوژی مورد نیاز اندونزی را تامین کند، حتی اگر به نسبت هندی ها و چینی ها مقداری گران تر هم باشد، ترجیح می دهیم با ایران کار کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بدو ورود به مسکو با بیان اینکه دوران جهان تک قطبی به پایان رسیده است، گفت: ایران و روسیه در تامین امنیت بین‌المللی همکاری می‌کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جلسه با وزیر ارتباطات عراق توافق‌هایی از جمله تأمین وای فای رایگان در برخی نقاط و تعریف بسته‌های رومینگ بهتر برای زائران اربعین صورت گرفت.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.
وزیر دفاع بولیوی در واکنش به ابراز نگرانی آرژانتین از احتمال خرید پهپاد‌های ایرانی از سوی دولت لاپاز، گفته کشورش به فناوری پیشرفته پهپاد‌های ایران برای تامین امنیت مرز‌های خود نیازمند است.
«زیاد علی فاضل»، وزیر برق عراق از انجام مذاکرات گسترده با طرف ایرانی در مورد تامین گاز خبر داد.
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران تنها کشوری است که زنجیره تامین انرژی هسته‌ای مستقل دارد.
با اقدامات صورت ­گرفته از سوی حکومت افغانستان در زمینه سدسازی­‌های مختلف در مسیر رودخانه هیرمند و عدم تأمین حق‌آبه ایران از آن شاهد خشک ­شدن تدریجی تالاب بین­‌المللی هامون در گذر زمان هستیم.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروژه HPC به عنوان یک پروژه زیرساخت پردازش فوق سریع برای کاربردهای هوش مصنوعی با تأمین اعتبارات تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با هدف پایش هرچه بیشتر اراضی تأمین بخشی از عکس‌های هوایی سامانه زمین توسط ماهواره خیام صورت ‌می گیرد.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از همکاری مشترک ایران و اندونزی در تامین بازار داروی این کشور خبر داد.
رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: در ایران در برخی از حوزه‌های بیوتکنولوژی، زنجیره تامین کاملی ایجاد شده و این فرصتی برای تبادل و داد و ستد است.
رییسی جمهور کشورمان در دیدار رئیس مجلس نمایندگان اندونزی گفت: توسعه روابط ایران و اندونزی در راستای تامین منافع دو کشور، مردم منطقه و مسلمانان است.
اصفهان- وزیر کشور با بیان اینکه حقابه رودخانه هیرمند و تالاب هامون حق تاریخی ایران است، گفت: طالبان باید بگذارد که مسئولان ذیربط ما از نزدیک وضعیت را بررسی کنند.
نشست «بررسی تحلیلی تأمین مالی نوآوری و فناوری از بازار سرمایه؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها» در رویداد فینوتکس با حضور مدیرعامل فرابورس ایران برگزار شد.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ایران برای تامین فناوری معدنی مورد نیاز ونزوئلا آمادگی دارد.
یک کارشناس انرژی در خصوص قرارداد سوآپ گاز روسیه گفت: سوآپ گاز روسیه می تواند کمبود تولید گاز کشور را جبران کند بنابراین قرارداد گاز با روسیه فراتر از سوآپ است.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
شرکت ساپکو به همراه ۱۱۹ سازنده شبکه تامین ایران‌خودرو در هفدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو حضور خواهد داشت.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: تنها یک شرکت دانش بنیان ایرانی واکسن آنفلوآنزا تولید کرده که از نوع نوترکیب است و امکان تامین نیاز کشور را دارد.
استفاده از فناوری در صنعت شیلات و آبزی پروری می تواند زمینه ساز تامین امنیت غذایی دریایی شود و ضمن افزایش تولید و بهره وری به صیانت از ذخایر ملی کمک کند.
مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز گفت که دولت ایران آماده است تا نه تنها در زمینه تامین سوخت، بلکه در تمامی امور مربوط به بخش انرژی به ویژه ساخت واحدهای تولیدی در میان مدت به لبنان کمک کند.
سردار حسین اشتری گفت: ما در کشور عراق حضور نداریم، اما پیشنهادات و نظراتمان را به آنان گفتیم و اگر هم کمکی از ما بخواهند ما آمادگی داریم که در این زمینه ورود کنیم.
وزیر نیرو در رابطه با دستاوردهای سفر اخیر خود به هیرمند گفت: تامین حق آبه قانونی کشور هیرمند مورد تاکید است.
البسه تیم ملی ایران در جام جهانی قطر بر خلاف انتظار از سوی شرکتی تامین می‌شود که مورد اعتراض تعدادی از بازیکنان بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ