تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
رقابتهای تکواندو در بازیهای دانشجویان جهان در حالی فردا جمعه با برگزاری مسابقات بخش تیمی به پایان می رسد که بانوان ایران با کسب سه مدال رنگارنگ دست به کار بزرگی زدند.
مارتا، ستاره برزیلی فوتبال زنان، بعد از ناکامی تیمش از صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 در کنفرانس خبری اشک ریخت.
پژوهشگران در بخش نتیجه گیری مقاله‌ای که درباره ارزیابی‌شان منتشر کردند نوشته بودند: "به نظر می‌رسد نوجوانان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها همگی معتقدند که سرعت تغییرات شخصی شان به شکلی خزنده کُند شده و بر این باور بودند که به تازگی به افرادی تبدیل شده اند که ثابت باقی خواهند ماند گویی که از نگاه شان تاریخ همواره امروز به پایان می‌رسد".
از بین بردن ترس‌های غیرمنطقی به ما این امکان را می‌دهد تا به مسائل جدی تاثیرات اقتصادی و اجتماعی تازه‌ترین پیشرفت‌ها در حوزه هوش مصنوعی توجه کنیم.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
نواک جوکوویچ نسبت به پایان تنیس حرفه‌ای نادال رقیب همیشگی خود واکنش نشان داد.
در تاریخ ۱۰۰ ساله جمهوری ترکیه، تنها ۲ بار میزان مشارکت مردم ترکیه از ۷۰ درصد پایین آمده و روی عدد ۶۴ درصد ایستاده است.
شبی که می توانست با جشن و شادی در ساری به پایان برسد، با غم و اندوه به صبح رسید
دورتموند با پیروزی در مسابقه امشب برابر آینتراخت فرانکفورت پس از 11 سال برای اولین بار در فاصله 5 هفته تا پایان فصل در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
پیکان با دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های دسته پایین به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رسیده است.
در آخرین روز از رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری موفق شد در پایان مانش(دور) دوم مارپیچ کوچک در جایگاه پنجاه و دوم قرار گیرد.
فابیو کاپلو معتقد است کارلو آنچلوتی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست و تیم ملی برزیل بهترین پایان برای دوران مربیگری او خواهد بود.
الهلال با پیروزی 3-2 مقابل فلامینگو به دیدار پایانی جام باشگاههای جهان راه یافت.
مراکش برای رقم زدن یک پایان تاریخی در جام جهانی قطر با مشکل مصدومیت چند مهره تاثیر گذار مواجه است.
مراکش در روز پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 برگی جدید از تاریخ را به نام خود زد.
دیدار مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۲ بر یک به سود مراکش به پایان رسید.
عجیب‌ترین پنالتی تاریخ بعداز سوت پایان داور!
در ادامه مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، امروز (شنبه) نازنین فاطمه عیدیان در ماده ۴۰۰ متر با مانع با رکورد ۱:۰۱.۴ دقیقه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد
با حکم کمیته استیناف اریک بانایناما می‌تواند در مصاف برابر سپاهان بار دیگر در ترکیب گل‌گهر به میدان برود.
طبق تقویم هجری شمسی، تاریخ شروع محرم ۱۴۰۱ روز شنبه هشتم مرداد و پایان این ماه هم یکشنبه ششم شهریور است. روز تاسوعا و عاشورای حسینی 1401 نیز به ترتیب یکشنبه و دوشنبه  ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه خواهد بود.
در میان تلاقی بیرحمانه شوک‌های امروزی جهان شاهد شکست پکس امریکانا (اصطلاحی در مورد مفهوم صلح نسبی در نیمکره غربی و سپس در جهان در نتیجه برتری قدرت ایالات متحده امریکا که از میانه قرن بیستم آغاز شده است) است که بیش از ۷۰ سال پس از جنگ جهانی دوم زیربنای امور جهانی بود. آغاز دوره‌ای از بحران‌های جهانی غیرقابل برگشت و بالقوه غیرقابل کنترل محتمل است.
راننده تاکسی کیف 5 میلیاردی را به صاحبش رساند
تاریخ پایان نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ