اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک راننده تاکسی با نوشته ای در خودرو خود تلاش دارد تا به افراد کم بضاعت سرویس رایگان بدهد.
در این لایحه راننده تاکسی و تور لیدر و صاحب مغازه و ... به خاطر بی حجابی یا به تعبیر لایحه، بدپوششی مسافر و گردشگری و فروشنده و. مجازات می‌شوند که نقض صریح اصل شخصی بودن جرم و مجازات است. این اصل می‌گوید: هر کس برای تقصیری که مرتکب شده است شخصاً مؤاخذه می‌گردد و هیچ کس را نمی‌توان برای فعلی که دیگری مرتکب شده است مسؤول دانست. کسی که در مسند قانون گذاری قرار گرفته، باید دستکم با بدیهیات حقوق آشنا باشند.
در این لایحه راننده تاکسی و تور لیدر و صاحب مغازه و ... به خاطر بی حجابی یا به تعبیر لایحه، بدپوششی مسافر و گردشگری و فروشنده و... مجازات می‌شوند که نقض صریح اصل شخصی بودن جرم و مجازات است. این اصل می‌گوید: هر کس برای تقصیری که مرتکب شده است شخصاً مؤاخذه می‌گردد و هیچ کس را نمی‌توان برای فعلی که دیگری مرتکب شده است مسؤول دانست. کسی که در مسند قانون گذاری قرار گرفته، باید دستکم با بدیهیات حقوق آشنا باشند.
مرد میانسال به نام شهرام اعتراف کرد که ساعاتی قبل زن مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و عذاب وجدان باعث شده که به کلانتری بیاید و خود را معرفی کند. به‌دنبال اظهارات متهم وی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد.
صبح مروز، در پارکینگ زیرزمینی میدان شمالی ایستگاه راه‌آهن چونگ کینگ شمالی چین، یک تاکسی با عجله وارد پیاده‌رو شد و چندین نفر از رهگذران را له کرد.
به نظر شما راننده تاکسی بودن برای خانم با حجاب راحت‌تره یا بدون حجاب کامل؟
عباس نوروزی دادستان لواسانات گفت: عصر روز سه شنبه ۲۹ فروردین زمانی که مأموران صندوق عقب خودروی پراید را باز کردند با جسد زنی ۳۳ ساله مواجه شدند و عقدنامه او در خودرو کشف شد.
یک راننده تاکسی شهر رم که شاهد تصادف شدید چیرو ایموبیله، ستاره لاتزیو، با تراموا بوده می‌گوید ایموبیله و راننده تراموا هیچکدام در صحنه تصادف مقصر نبوده‌اند.
«تیم لتس»، راننده اوبر، ۳ سال پیش وقتی فهمید «ویلیام سیمی‌یل»، مسافرش، تحت درمان دیالیز است و به کلیه نیاز دارد، فورا داوطلب اهدا کلیه به او شد.
طبق گزارش پلیس، این زوج خطرناک سابقه دار قبلا نیز دو دستگاه خودروی تیبا و پراید را با همین شیوه زورگیری کرده بودند. طولی نکشید که زوج جوان با اتهام آدم ربایی و مشارکت در سرقت مسلحانه شبانه، پای میز محاکمه نشستند تا به سوالات تخصصی قضات با تجربه شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پاسخ دهند و از خود دفاع کنند.
‏در ووهان چین سیستم تاکسی اینترنتی بدون راننده (خودران) راه افتاده، با گوشی تاکسی می‌گیرید، برای باز شدن در تاکسی کد روی در اون رو با گوشی اسکن می‌کنید.
در مادرید، پایتخت اسپانیا، رانندگان تاکسی در برابر تلاش دولت برای تصویب مقررات جدیدی که حقوق پلتفرم‌های حمل‌ونقل دیجیتال مانند اوبر و کبیفای را گسترش می‌دهد، دست به اعتصاب زدند. صد‌ها راننده تاکسی به آرامی در مرکز شهر حرکت کردند و ترافیک را مختل کردند. هفته گذشته نیز اقدامی مشابه در بارسلون برگزار شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف در آزادراه کرج_تهران به دلیل حمله قلبی راننده تاکسی خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف در آزادراه کرج_تهران به دلیله حمله قلبی راننده تاکسی خبر داد.
استارت آپ «پونی» مجوز آزمایش خودروهای کاملا خودران بدون اپراتور ایمنی در پکن را دریافت کرده است. این شرکت با پشتیبانی بایدو و تویوتا فعالیت می کند.
رستم قاسمی وزیر اسبق نفت و راه و شهرسازی صبح دیروز دارفانی رو وداع گفت. او سالها پیش و در برنامه صداوسیما خاطره جالبی از تقابلش با یک راننده تاکسی تعریف کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره موضوع سکته یک راننده اتوبوس و برخورد این اتوبوس با ۲ تاکسی گفت: این حادثه در حوالی میدان شوش اتفاق افتاد و سکته راننده اتوبوس به دلیل نامعلوم موجب شد تا اتوبوس با ۲ دستگاه تاکسی که در میدان متوقف بودند برخورد کند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما ۴۰۰ هزار راننده تاکسی داریم که به صورت راننده اصلی و راننده کمکی در حال فعالیت هستند و از این ۴۰۰ هزار راننده تعدادی بیمه تأمین اجتماعی هستند و تعدادی هم تحت پوشش بیمه‌های دیگر قرار دارند و یا بازنشسته شدند و نیازی به بیمه ندارند.
راننده تاکسی اینترنتی سارق طلافروشی را لو داد
شرکت اینترنتی بایدو مجوز استفاده از تاکسی تمام اتوماتیک بدون راننده در جاده‌های چین را دریافت کرد.
بایدو، موتور جستجوی چینی، مجوزهای لازم  برای فعالیت تاکسی رباتیک های بدون راننده در جاده های ۲ شهر چین را دریافت کرده است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: ریزش شاخص بورس در سال ۱۴۰۰ ارتباطی به دولت فعلی نداشت، عامل اصلی ریزش بورس تحت تاثیر تبلیغات کاذب دولت قبل برای ورود سهامداران به این بازار صورت گرفت.
شاکی گفت: ساعت: ۱۷:۱۹ بیست و پنجم اردیبهشت در خیابان شمشیری تعداد ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه برند سامسونگ در مدل‌های متفاوت و یک دستگاه PS ۴ را به راننده تاکسی اینترنتی که تحویل داده ام، ولی محموله موصوف در مقصد تعیین شده نرسید و تحویل خریدار نشده است و راننده تاکسی تلفنی پاسخگوی تماس‌های تلفنی ام نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ