تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از بررسی مشکلات پایانه مرزی بازرگان خبر داد.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
نواک جوکوویچ نسبت به پایان تنیس حرفه‌ای نادال رقیب همیشگی خود واکنش نشان داد.
وزیر کشور به مناسبت پایان مأموریت موفقیت آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد و آن‌را غرور آفرین و تاریخ‌ساز خواند.
ستاره تیم ملی بوکس ایران حذف از مسابقات جهانی را حق خود نمی‌دانست و معتقد است نداشتن کرسی در فدراسیون جهانی باعث می‌شود حق بوکسورهای ایران ضایع شود.
دورتموند با پیروزی در مسابقه امشب برابر آینتراخت فرانکفورت پس از 11 سال برای اولین بار در فاصله 5 هفته تا پایان فصل در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
در سطحی کلان‌تر، احیای محافظه‌کاران، می‌تواند دوران نزدیک به دو دهه میدان‌داری نهاد‌های شبه‌نظامی و امنیتی در جناح راست را پایان دهد و رهبری سیاست در این جناح را به سیاستمداران بازگرداند. همان رویایی که ناطق‌نوری در سال ۱۳۸۴ داشت؛ اما از دل آن کابوسی، چون احمدی‌نژاد درآمد. اگر خواب کوتاه مهدی کروبی در آن بامداد تاریخ‌ساز سال ۱۳۸۴ صحنه انتخابات را دیگرگونه کرد؛ شاید پایان دوران خواب ناطق‌نوری در سال ۱۴۰۲، صحنه سیاست در ایران را تغییر دهد.
پیکان با دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های دسته پایین به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رسیده است.
در آخرین روز از رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری موفق شد در پایان مانش(دور) دوم مارپیچ کوچک در جایگاه پنجاه و دوم قرار گیرد.
مراکش برای رقم زدن یک پایان تاریخی در جام جهانی قطر با مشکل مصدومیت چند مهره تاثیر گذار مواجه است.
مراکش در روز پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 برگی جدید از تاریخ را به نام خود زد.
دیدار مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۲ بر یک به سود مراکش به پایان رسید.
در ادامه مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، امروز (شنبه) نازنین فاطمه عیدیان در ماده ۴۰۰ متر با مانع با رکورد ۱:۰۱.۴ دقیقه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ