معاون دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در سخنانی اعلام کرد: برای درگیری طولانی در اوکراین آمادگی داشته باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: سیاست همسایگی دولت جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر اینکه مناسبات سیاسی دوجانبه ایران و همسایگان را در این مقطع ارتقا داد، بسترساز ثبات و مشوق همکاری‌های اقتصاد
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که الحاق اوکراین به ناتو شاید هرگز رخ ندهد و این ائتلاف نظامی از گفتن این واقعیت می‌ترسد.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که مسکو خواستار رسیدگی ناتو به نگرانی‌های امنیتی روسیه است و تمایلی به «مهار» این ائتلاف نظامی ندارد اما اجازه پیوستن اوکراین به ناتو را نخواهد داد.
معاون مرکز فرماندهی کل متفقینِ اروپا وابسته به ناتو نسبت به از دست رفتن نفوذ و جایگاه انگلیس در این ائتلاف نظامی هشدار داد.
معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین می‌گوید که بیش از ۱۰ کشور از ۳۱ عضو ناتو با پیوستن کی‌یف به این ائتلاف نظامی «مخالف» هستند.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا و کشورهای عضو ناتو به دنبال این هستند تا آسیای مرکزی را به بستری برای تهدید علیه مناطق جنوبی روسیه تبدیل کنند.
معاون وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که خطر استفاده روسیه از تسلیحات هسته‌ای در جنگ اوکراین نباید نادیده گرفته شود.
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به‌سخنان «ماتئوش موراویتسکی» تأکید کرد: لهستان در جنگ ناتو با روسیه به‌سرعت محو می‌شود.
معاون وزیر خارجه روسیه نسبت به استقرار نیروهای نظامی ناتو در فنلاند هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد نیروهای حافظ صلح ناتو در کنار نیروهای اوکراین علیه روسیه می جنگندند.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، ارسال هواپیماهای ناتو به اوکراین و صیانت از آنها در لهستان مداخله مستقیم ائتلاف ناتو در جنگ علیه روسیه است.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که کانال‌های ارتباطی بین مسکو و ناتو به ویژه خط تلفن میان فرماندهی ارشد نظامی طرفین همچنان باز است.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که انگلیس در رزمایش‌هایی که تحت نظارت ناتو برگزار می‌شود، حملات سایبری به نهادهای دولتی و زیرساخت انرژی مسکو را شبیه‌سازی می‌کند.
معاون وزیر خارجه روسیه به جامعه بین‌المللی هشدار داد که ناتو در حال توزیع گسترده تسلیحات دیجیتالی در اوکراین است.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) یک «تشکیلات تبهکار» است و باید خودش را منحل کند.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) سازمانی است که نمی‌تواند بدون دشمن‌تراشی، موجودیتش را تضمین کند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: ناتو در اوکراین شکست خورد.
الکساندر وندیکتوف، معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه هشدار داده است که عضویت اوکراین در ناتو به جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه با هشدار به آمریکا و غرب در صورت هر گونه حمله احتمالی، بار دیگر تصمیم مسکو برای استفاده از سلاح هسته‌ای را تکرار کرد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید که حتی اگر کی‌یِف به طور رسمی از سودای پیوستن به ناتو صرف نظر کند، مسکو همچنان به عملیات نظامی خود در اوکراین ادامه خواهد داد.
معاون هیئت روسی، در کنفرانس بازنگری معاهده منع اشاعه سلاح‌های هسته‌ای"NPT "گفت، می‌توان انتظار داشت که کشورهای ناتو در آینده هرگونه استفاده از سلاح‌های هسته‌ای را توجیه کنند.
معاون هیئت روسیه در کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی«ان پی تی» درباره توجیه استفاده از سلاح هسته ای توسط کشورهای عضو ناتو هشدار داد.
معاون اول رئیس کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری روسیه می گوید ناتو تا قربانی کردن آخرین اوکراینی در برابر روسیه خواهد جنگید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ