معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران می‌تواند نسبت به خدمت‌رسانی و آموزش به بانوان کشور افغانستان گام‌های مهم و تاثیرگذاری بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
دیپلمات ارشد ایران در ادامه گفت: ما به موضوع تبادل زندانیان نگاه انسانی داریم و هیچ پیش‌شرطی در این زمینه نداریم. به طرف‌های واسط نیز اعلام آمادگی کردیم که در چارچوب مورد توافق، تبادل زندانیان را انجام می‌دهیم.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست، دشمنان اگر خطایی بکنند، طومار آن‌ها را در کسری از زمان درهم می‌پیچیم.
فرمانده نیروی زمینی سپاه طی این بازدید خطاب به رزمندگان گفت: مسئله دفاع از امنیت، سرما، گرما، ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و باید در همه حال برای حفظ آن در اوج هوشیاری و آمادگی باشیم، امری که شما عزیزان به خوبی و با هوشیاری و درایت به آن توجه دارید.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ایران در زمینه علم و فناوری جهش‌های بزرگی داشته و آمادگی دارد بدون چشم داشت آن را به کشورهای آفریقایی انتقال دهد چراکه آرزوی ما، پیشرفت کشورهای جهان سوم است.
وزیر نیرو گفت: در صورت حصول نتایج موفقیت‌آمیز در برگزاری این گردهمایی، زمینه‌ و مقدمه‌ لازم برای برگزاری اجلاس سران فراهم خواهد شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.
وزیر صمت در دیدار با وزیر صنایع زیمباوه گفت: در ذخایر طلا محدودیت داریم لذا زمینه مشارکت برای حضور شرکت‌های ایرانی در زیمباوه برای استخراج و تولید طلا فراهم است.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز اعلام کرد: ایران اخیرا چند بار برای نهایی کردن برجام اعلام آمادگی کرده و به درستی اعلام کرده که توپ در زمین غربی هاست.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز اعلام کرد: ایران اخیرا چند بار برای نهایی کردن برجام اعلام آمادگی کرده و به درستی اعلام کرده که توپ در زمین غربی هاست.
مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری درجمع اعضای هیات اجرایی این حزب با اشاره به آمادگی حزب مردم‌سالاری جهت برپایی تجمع اعتراضی ایران و مسالمت‌آمیز در چارچوب اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: ما همچنان منتظر صدور مجوز وزارت کشور در این زمینه هستیم و در ملاقات با مقامات وزارت کشور هم مجددا آن را اعلام کرده‌ایم.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: آمادگی داریم تا در زمینه انجام ۱۰ هزار مگاوات تعمیرات نیروگاهی در این کشور فعالیت کرده و برای تعمیرات اقدام کنیم.
کی‌روش دلخوش به این است که بعد از سال‌ها کارکردن با بازیکنان ایرانی، در این دوره طلسم صعودنکردن از مرحله گروهی جام جهانی را بشکند و ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ببرد. او برای این کار ابزار لازم را در خطوط سه‌گانه زمین دارد؛ هم مدافعانش آماده به نظر می‌رسند، هم هافبک‌ها و هم مهاجمانش. با‌این‌حال او این روز‌ها دلیل بیشتری برای خوشحالی هم دارد؛ آمادگی دروازه‌بان‌های ایرانی.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی محوری ارتش به طور قطع و یقین آمادگی دارد هرگونه تهدید در هر زمان، مکان، سطح و مقطعی را پاسخ دهد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
سنندج- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
سنندج- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به درجه‌ای از آمادگی، خودکفایی و بازدارندگی رسیده‌اند که هیچ کشوری جرأت تعرض به کشورمان را ندارد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با همتای سوریه ای خود نسبت به انتقال تجربه جهت ایجاد زمینه کار برای زنان و آموزش مهارت‌هایی در مشاغل خانگی اعلام آمادگی کرد.
مخبر تقویت پایانه های مرزی عراق، تأمین آب و برق و افزایش تعداد باجه های کنترل گذرنامه را با اهمیت دانست و ضمن اعلام آمادگی ایران برای هرگونه کمک در این زمینه، افزود: تأمین امکانات سرمایشی، آب شرب و کمک های درمانی در پایانه های مرزی از جمله مواردی است که باعث سفر راحت تر زائران می شود.
سردار حسین اشتری گفت: ما در کشور عراق حضور نداریم، اما پیشنهادات و نظراتمان را به آنان گفتیم و اگر هم کمکی از ما بخواهند ما آمادگی داریم که در این زمینه ورود کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ