بیمه مرکزی در اجرای ماده 6 آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، بیمه تعاون را برای پنجمین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی ارزیابی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۵۸۰ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۰۲ نفر اکنون بستری هستند.
شاسی لوله ای و عدم استفاده از پنل های بدنه می تواند مقداری از وزن قابل توجه خودرو هامر کاهش دهد. رول کیج از راننده و پنج سرنشین خودرو در موارد غلت خوردن محافظت می کند...
بارسلونا با یک تکنیک جالب می تواند از انتقال 5 بازیکن سابق خود پول خوبی به جیب بزند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت روابط ایران با کشورهایی مانند عربستان باعث می‌شود منطقه دیگر میدان تاخت و تاز و دخالت بیگانگان نباشد.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
بررسی های خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان داده است که با داشتن یک الی پنج میلیارد تومان می تواند در شرق و غرب تهران خانه دار شد.
بررسی ها نشان می دهد که با داشتن یک میلیارد تومان و وام مسکن می توان در برخی از مناطق تهران خانه دار شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای کالابرگ قانون مصوب مجلس است و این قابل قبول نیست که تیم اقتصادی دولت اعلام کند توان اجرای آن را ندارد.
سردار باقری با اشاره به وضعیت قدرت دفاعی کشور در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی، گفت: در آن دوران کمتر از پنج درصد تجهیزات ما در داخل تولید می‌شد؛ اما امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از ۹۰ درصد محصولات مورد نیاز را خودش تولید می‌کند و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.
قیمت سکه امامی امروز با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به پنج شنبه همراه شد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.
کاسمیرو بسیار تحت تاثیر بازی مارکوس رشفورد قرار گرفته و معتقد است او می تواند یکی از پنج بازیکن برتر دنیا شود.
مهدی طارمی به همراه سرجیو کونسیسائو راهی یک مرکز توان بخشی در شهر پورتو شدند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای خرید یک اتوبوس نو تولید داخل باید پنج میلیارد تومان هزینه کنیم، در حالیکه یک اتوبوس دست دومی که ساخت کشور اروپایی است و کمتر از پنج سال فعالیت کرده تنها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و بخش خصوصی متعهد شده که این اتوبوس‌های دست دوم پنج تا ۱۰ سال فعالیت می‌کنند.
هتل پنج ستاره و لوکس «الرَیان» قطر که میزبان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو است، برای گردشگران فوتبالی هر شب بیش از ۳۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
شاکی گفت: گفتند اگر چک‌هایت وصول نشود، دوباره می‌دزدیمت و این بار می‌کشیمت. بعد از آن جیب‌های مرا گشتند. گوشی‌ام را برداشتند و با تهدید یک پنج میلیون و یک دو میلیون تومان به حساب خودشان واریز کردند. در نهایت آن‌ها یک چک ۱۰۰ میلیون تومانی و یک چک پنج میلیارد تومانی از من گرفتند.
اقبال شاکری اظهار داشت: اگر موضوع عرضه مسکن در بازار حل نشود، موضوع مافیای بازار مسکن هم برطرف نخواهد شد و تا زمانی که عرضه مسکن افزایش نیابد، این کالا از چرخه استفاده سرمایه‌ای خارج نمی‌شود.
روایت رئیس‌ قوه‌قضاییه از کارشناسی عجیب زمینی که ارزش آن در طی پنج ماه از ۲۹۵ میلیارد تومان به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
روایت رئیس‌ قوه‌قضاییه از کارشناسی عجیب زمینی که ارزش آن در طی پنج ماه از ۲۹۵ میلیارد تومان به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
چند روز بعد از مرگ یک یوز ماده در جاده میامی، محیط‌بانان پارک ملی توران یک ماده یوز و چهار توله تازه متولدشده‌اش را رؤیت کردند. رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران روز بیستم مردادماه امسال وقتی در حال گشت‌زنی در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد بودند، این خانواده پنج قلاده یوز‌ها را مشاهده کردند.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.
برای از بین بردن یک تیم، راحت ترین کار مطرح کردن این حرف هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ