چند روز بعد از مرگ یک یوز ماده در جاده میامی، محیط‌بانان پارک ملی توران یک ماده یوز و چهار توله تازه متولدشده‌اش را رؤیت کردند. رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران روز بیستم مردادماه امسال وقتی در حال گشت‌زنی در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد بودند، این خانواده پنج قلاده یوز‌ها را مشاهده کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امورداخلی و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس، در نشست علنی فردا (یکشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی، خبر داد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
اصفهان- رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۰ فضای آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی جدید به مدارس استان اصفهان اضافه خواهد شد.
رسانه‌های سومالی اعلام کردند نیروهای ارتش این کشور بامداد امروز یکشنبه حملات هوایی و زمینی گسترده‌ای را علیه عناصر تروریستی الشباب انجام دادند.
مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد هتل‌ها در چرخه ارزیابی قرار دارند، گفت: ۴۰ درصد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کشور تاکنون گواهی استاندارد گرفته اند.
شاهرود- رئیس دادگستری شاهرود گفت: طی یک سال اخیر نزدیک به ۴۰ درصد از درخواست‌های طلاق زوج‌ها و اختلافات خانوادگی و… در این شهرستان به سازش انجامیده است.
یک مقام مسئول از افزایش تعداد رایزنان بازرگانی به ۳۰ نفر ظرف چند ماه آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر مراکز تجاری ایران در خارج از کشور به بیش از ۴۰ مرکز رسیده است.
در حال حاضر ۹۳۸ هزار و ۴۶۱ نفر از جمعیت فارغ‌التحصیلان کشور، بیکار هستند که سهم آنها از کل بیکاران کشور در حدود ۴۰ درصد است که نسبت به سال ۱۴۰۰ افت ۰.۳ درصدی را نشان می دهد.
اردبیل- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هدف حمایت از تولید محصولات فناور، نوآور و دانش‌بنیان، مجوز راه‌اندازی ۴۰ شهرک فناوری صادر شده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تسریع در رفع مشکلات ثبت و صدور اسناد مالکیت پلاک‌های واقع در بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت: ۴۰ هزار پلاک در بافت‌های فرسوده امکان نوسازی ندارند.
با ما همراه باشید تا تعدادی از بزرگترین مهندسان را بشناسیم. البته این فهرست تنها تعدادی از بزرگترین مهندسان تاریخ را برمی‌شمارد و فهرستی جامع نیست. همچنین از آنجایی که نمی‌توان امتیاز و جایگاه دقیق و مشخصی به هر اختراع و ابتکار داد، این فهرست ترتیب خاصی ندارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به ۲ بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، اما جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از توزیع اقلام ضروری بین ۴۰ روستای محاصره در برف خبرداد.
۴۰ کشتی‌گیر ترکیه زیر آوار زلزله
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه سارقان یک فروشگاه زنجیره ای در شاهرود به دام پلیس افتادند، گفت: این سارقان که به صورت خانوادگی فعالیت داشتند به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: بیش از ۴۰ درصد مرگ‌های سرطانی، با تغییر سبک زندگی و اجتناب از عوامل خطر اصلی، قابل پیشگیری هستند.
سانحه سقوط و انفجار یک دستگاه اتوبوس در جنوب غربی پاکستان دستکم ۴۰ کشته برجا گذاشت.
در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این باند کلاهبرداری به صورت سازمان یافته در سراسر کشور فعالیت می‌کرده و تاکنون بیش از ۴۰ نفر از هموطنان را مورد کلاهبرداری قرار داده‌اند.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به آمریکا خواهد رفت و بر همین اساس بهروز عطایی لیست بازیکنانی که باید برای ویزای آن‌ها اقدام شود را به فدراسیون والیبال ارائه داد.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهل هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
آبادان - فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک عدد چتری برزنتی حاوی ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند خبر داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: دو عامل افزایش قیمت کالاها در شرایط تورم و بهبود اقتصادی ۴۰ درصد افزایش مالیات‌ها را تامین می‌کند.
زیر ۴۰ فرد یوزپلنگ در کل کشور داریم. نوع آسیایی تنها در ایران وجود دارد و در صورتی که فکری اساسی برای آن نشود، نمی‌توان امید به حفظ این گونه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ