بیمه ملت در بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در میان شرکت‌های بیمه کشور در جایگاه هفتم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان هرمزگان را افتتاح کرد.
«مجید بهزادپور» رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به همراه اعضای هیئت عامل و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از غرفه بیمه ملت بازدید کردند.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
به همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت بیمه ملت رقم پرتفوی مربوط به بودجه‌ی سال 1401 شرکت به صورت کامل محقق شد و با توجه به اینکه در این بازه زمانی برخی پرتفوهای زیان‌ده بیمه ملت از سبد بیمه‌ای شرکت خارج شد، لذا سود حداقل سه برابری را  نسبت به سال گذشته تجربه خواهیم کرد.
کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال ۱۴۰۲ با امضای تفاهم‌نامه همکاری به شرکت بیمه ملت سپرده شد.
هشتمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت، درباره «آینده مشاغل بیمه‌ای» منتشر شد.
بیمه ملت، خسارت ۹۰ میلیارد ریالی حادثه قطار زاهدان-تهران را به شرکت راه‌آهن پرداخت کرد.
بیمه ملت، طرح بیمه درمان تکمیلی ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را برای حمایت از فعالان این حوزه ارائه کرد.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.
مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
بیمه ملت، جشنواره فروش بیمه‌های آتش‌سوزی را با ارائه تخفیف حداقل 45 درصدی برای بیمه‌گزاران و مشتریان از 17 بهمن تا پایان سال جاری برگزار می‌کند.
بیمه ملت به دلیل شفافیت مالی در فرآیندهای بیمه‌گری، برای نخستین بار برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
تیم های ارزیاب خسارت بیمه ملت در استان آذربایجان غربی، به مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام شدند.
بیمه ملت، با طراحی بیمه‌نامه نوآورانه‌ «راه سبز ملت» و دریافت مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، یک بیمه‌نامه جامع برای پوشش ریسک‌هایی که دوچرخه‌سواران با آنها روبه‌رو هستند، ارائه کرده است.
بیمه آتش‌سوزی بیمه ملت، بر خلاف اسمش علاوه بر پوشش آتش‌سوزی، پوشش‌های تکمیلی متنوعی مانند پوشش سرقت، زلزله، سیل، طوفان و... دارد.
بیمه مستمری زنان خانه‌دار، یکی از محصولات نوآورانه بیمه ملت برای حمایت از زنان خانه‌دار است که این روزها نقش مهمی در اقتصاد خانواده و کشور دارند.
بیمه ملت با مجوز وزارت امور اقتصادی و دارایی، اولین اوراق بیمه اتکایی کشور را منتشر می‌کند.
بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث، محصول نوآورانه و انحصاری بیمه ملت رونمایی شد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند. برخی نمایندگان انتقاداتی به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستا‌ها و شهر‌ها به صورت یکسان مطرح کردند و سرانجام پیشنهادهایی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند.برخی نمایندگان انتقاداتی نسبت به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرها به صورت یکسان مطرح کردند و در نهایت پیشنهاداتی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند.برخی نمایندگان انتقاداتی نسبت به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرها به صورت یکسان مطرح کردند و در نهایت پیشنهاداتی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد
مدیرعامل بانک ملت در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و چهارمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ... دیدار کرد.
به منظور بررسی صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت بيمه ملت با حضور بیش از ۶۸ درصد صاحبان سهام، برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ