رئیس هیات فوتبال خوزستان جملات تندی را علیه سرمربی فولاد به زبان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.
نشریه ال موندو متن اظهارات وینیسیوس در دادگاه هوادار نژادپرست مایورکا را منتشر کرده است.
مربی فولاد در پاسخ به اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، گفت طالقانی در حدی نیست که درباره فولاد و منصوریان اظهار نظر کند.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس به اظهارات اخیر مصطفی میرسلیم درباره رابطه پراید و توهین به رهبری پاسخ داد.
رئیس هیئت فوتبال خوزستان جملات تندی را علیه سرمربی فولاد به زبان آورد.
بایدن به توجیه اظهارات توهین آمیز خود علیه رئیس جمهور چین پرداخت.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تعت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
مدیرعامل اتحادیه حمایت از داوران بریتانیا از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست کرده پس از اظهارات یورگن کلوپ در مورد پل تیرنی، از لیورپول امتیاز کسر شود!
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از اظهارات نامناسب درباره زیدان از این اسطوره عذرخواهی کرد.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
آرژانتین پس از اظهارات توهین آمیز امباپه در مورد فوتبال آمریکای جنوبی، فرصت خوبی برای تسویه حساب با او را دارد.
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان، جمعه‌شب، در رشته‌توییت‌هایی نوشته که اظهارات سخنگوی کمیشنری سازمان ملل متحد و نماینده‌گان کشور‌های غربی در پیوند به شلاق زده شدن زنان در افغانستان غیرانسانی، ظالمانه و توهین به دین اسلام است.
نهادهای امنیتی مراقب برخی اظهارات توهین آمیز افراد تندرو و به ظاهر سوپر انقلابی باشند
قرائت خاص روانبخش از انقلاب، مبارزات انقلابی و فعالیت‌های سیاسی به اندازه‌ای یک‌سویه بود که در اظهاراتش افرادی مانند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، مهندس بازرگان و حتی شهید آیت‌الله مرتضی مطهری را طرفدار مجاهدین خلق و خشونت معرفی کرد.
هاشمی طبا با اشاره به اظهارات تند و توهین آمیز برخی از سیاستمداران گفت: بی ادبی را بخشی از مسئولان شروع کردند و اولین نفر نیز توسط آقای احمدی نژاد بی ادبی‌ها شروع شد. دیگران نیز دیدند می‌شوند فحش داد، فحش دادند. باید گفت چرا برخی مسئولان و افراد سن بالا رفته فحاشی می‌کنند.
وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در واکنش به اظهارات توهین آمیز حسن عباسی علیه اهالی فوتبال اقدام به شکایت از این فرد کرده است.
یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ترکیه، در کنسرتش گفته انحراف اخلاقی یکی از نوازندگان گروهش به این دلیل است که او قبلا در مدرسه اسلامی درس خوانده است. پس از این اظهارات این خواننده با دستور دادستانی ترکیه به اتهام نفرت‌پراکنی بازداشت و به زندان منتقل شد.
شرکت نفت ایرانول در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱؛ « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» وحمایت از طرح‌های دانش‌بنیان فراخوان خود را منتشر کرد.
تنظیم اظهارنامه مالیاتی با متخصصین مشاور مالیاتی
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، درخصوص اظهارات خیر بانکی‌پور نماینده اصفهان مبنی بر پیشنهاد راهکار ازدواج بین‌المللی به علت عدم تناسب آمار زنان و مردان مجرد، گفت: درخصوص صحبت‌های آقای بانکی‌پور معتقدم کسی که عِرق ایرانی داشته باشد، چنین حرفی نمی‌زند. واقعا این‌ها توهین به کرامت زن ایرانی است.
روز گذشته اظهاراتی تند و توهین آمیز از حسن عباسی تحلیل‌گر مسائل سیاسی خطاب به فوتبالیست ها منتشر شد.
متاسفانه این‌گونه اظهارات که بعضا همراه با مقایسه‌های توهین‌آمیز صورت می‌گیرد، نگاه کنید به برخی اظهارات طرح شده در خصوص بحث عفاف و حجاب و نسبت دادن برخی صفات ناشایست که موجب تبلیغات ضددینی و ایجاد تنازعات نظری بیهوده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ