هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی فولاد می گوید اگر امروز آن اتفاقات پس از دیدار با استقلال رخ می داد، علیه فرهاد مجیدی صحبتی را مطرح نمی کرد.
قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات نخستین جلسه تمرینی پیش فصل این تیم واکنش نشان داد.
گرچه این اتفاقات قطعاً مورد تأیید باشگاه استقلال نیست، اما عجیب این است ظرف ۴۸ ساعت گذشته شبکه‌های معاند جمهوری اسلامی و برانداز، با وام گرفتن از این اتفاقات، دائم در حال سم‌پاشی علیه مدیریت باشگاه استقلال هستند.
باشگاه استقلال به کتک زدن یکی از هواداران این تیم از سوی یک لیدر قدیمی که حاشیه های زیادی را هم داشته است، واکنش نشان داد. این باشگاه همچنین در مورد شعار علیه سرپرست باشگاه هم توضیح داد.
باشگاه استقلال به کتک زدن یکی از هواداران این تیم از سوی یک لیدر قدیمی که حاشیه های زیادی را هم داشته است، واکنش نشان داد. این باشگاه همچنین در مورد شعار علیه سرپرست باشگاه هم توضیح داد.
باشگاه استقلال به کتک زدن یکی از هواداران این تیم از سوی یک لیدر قدیمی که حاشیه های زیادی را هم داشته است، واکنش نشان داد. این باشگاه همچنین در مورد شعار علیه سرپرست باشگاه هم توضیح داد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به اتفاقات پرحاشیه نخستین تمرین تیم نکونام واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان نسبت به اتفاقاتی که در همایش فراگیر خودروهای کلاسیک رخ داد واکنش نشان داد.
وزیر ورزش اعلام کرد رای تعلیق آرش میراسماعیلی موقت است و ممکن است او به فدراسیون جودو بازگردد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به درگیری دیروز ایران و طالبان گفت: از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد؛ اختلافی به وجود می‌آید و دعوا می‌شود.
سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان از حواشی و اتفاقات فینال لیگ هندبال ایران گلایه کرد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش جدیدی به اتفاقات اخیر داشته است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات رخ داده در فوتبال تهران، گفت: نگران هیأت فوتبال تهران نباشید چرا هیات رئیسه تصمیم خوبی در این مورد خواهد گرفت.
محسن ترابی، رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، درباره حواشی اخیر توضیح داد.
کمیته انضباطى فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام در واکنش به اتفاقات رخ داده در مجمع انتخاباتى هیئت استان آذربایجان شرقى تشکیل جلسه مى‌دهد.
مربی اسپانیایی مس کرمان در جملاتی جالب نسبت به اتفاقات رقم خورده در دیدار با استقلال واکنش نشان داد.
ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.
در متن بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «مصاف امروز تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، در نهایت با برتری ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آن‌ها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آنها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
تا دیر نشده لازم است سازمان زندان‌ها یک گزارش صادقانه و دقیق از کل و جزء ماجرا در اختیار افکار عمومی قرار دهد و گرنه این ماجرا نیز زمینه‌ساز نزاع رسانه‌ای تازه‌ای خواهد شد.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
محسن رضایی تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیرو‌های مسلح خدشه وارد کنند، اما غافل از این هستند که نیرو‌های مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ