رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: تولید محصول سالم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این خصوص از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لزوم اتحاد کشورهای عربی در مقابل دیکته‌های خارجی و هدف آمریکا از آموزش عناصر مسلح در مرزهای عراق از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاد نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت:برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاده نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: برای جلوگیری از وقوع مشکلات متعدد باید در بزرگراه‌ها از ماشین‌های مکانیزه استفاده شود.
شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و بسیجی برای حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:مطابق با اعلام سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری کووید ۱۹ قطع شده است اما این اعلامیه به معنای ریشه کن شدن این بیماری نیست.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: استفاده از فناوری‌ها و روش‌های نوین برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضروری است.
معاون رئیس جمهور درامور زنان و خانواده، بر لزوم نگاه عادلانه نسبت به زنان با توجه به شرایطشان تاکید کرد.
کرج- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اقتصاد و مردم‌سالارسازی آن و صرف درآمدهای نفتی در طرح‌های تولیدی و توسعه‌ای رونق را به تولید برگرداند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در آخرین جلسه ستاد مدیریت شهرک‌سازی در سال ۱۴۰۱ بر ضرورت استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی و توسعه پیشران در شهرک‌سازی تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی ایران باید در مسیر توسعه پایدار و متوازن بر استفاده از قابلیت‌های فناوری‌های دیجیتال توجه و تأکید داشته باشد.
معاون پژوهشی وزیر علوم پیشنهاد استفاده از ظرفیت ماده ۱۳ قانون جهش دانش بنیان را به رؤسای دانشگاه‌ها داد و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال در مورد بودجه پژوهشی خبر خوبی با اذن رهبری بدهد.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: سمن‌ها از نهادهای اثرگذار برای پیگیری و حل اختلافات فیمابین مردم هستند که باید از ظرفیت آنها در جامعه بهره برد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بناداریم تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در نیروهای مسلح استفاده بیشتری شود تا گام اولیه برای اعتماد بقیه برداشته شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بناداریم تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در نیروهای مسلح استفاده بیشتری شود تا گام اولیه برای اعتماد بقیه برداشته شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امروز «جهاد تبیین» روشن کننده بسیاری از مسائل برای جامعه مخاطب است، گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ و فضای مجازی برای انتقال مطالب استفاده کرد.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر لزوم رفع گلوگاه‌های نیروی هوایی ارتش گفت: هوش مصنوعی یکی از اولویت‌های تحقیقاتی و عملیاتی نیروی هوایی است.
وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از همه ظرفیت‌های وزارتخانه در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: ضروری است این روند ادامه یابد.
مدودف در تلگرام نوشت: روسیه حق دارد در صورت لزوم از سلاح هسته‌ای استفاده کند. در موارد از پیش تعیین شده مطابق با اصول سیاست دولتی در زمینه بازدارندگی هسته ای، اگر ما یا متحدانمان با استفاده از این نوع سلاح مورد حمله قرار گیرند یا اگر تجاوز با استفاده از سلاح‌های متعارف موجودیت کشور ما را تهدید کند.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر، گفت: هنگام استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، اگر نکات پیشگیرانه به درستی به کار گرفته نشود؛ زمینه به سرقت رفتن اطلاعات بانکی و مالی مشتریان با دستان خودشان فراهم خواهد شد.
سردار اشتری گفت: برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجاربشان در این کارگروه مطرح تا برای انجام مطلوب مأموریت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۲۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ