روایتی از یک معلم وظیفه شناس دهه هفتادی که برای تدریس به منزل دانش آموز بیمارش می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزف مارتینز، مهاجم اینترمیامی، فاش کرد که لیونل مسی به او اجازه داده که ضربه پنالتی را برابر اورلاندو سیتی بزند.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، زودتر از موعد مقرر به تمرینات رئال مادرید بازخواهد گشت.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، حاضر شده دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد تا بتواند در اینتر بماند
مارک آندره تراشتگتن، ستاره آلمانی بارسلونا، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که حاضر است دستمزدش را دیرتر دریافت کند.
خانواده ویتور روکه، خرید برزیلی جدید بارسلونا، برای اینکه او به این باشگاه اسپانیایی ملحق شوند از خیر یک کمیسیون قابل توجه گذشتند.
با اینکه لوریس کاریوس فصل گذشته تنها در یک بازی برای نیوکسل بازی کرد و آن هم به دلیل این بود که تیم دروازه‌بان دیگری نداشت اما باشگاه نیوکسل امروز قرارداد او را تمدید کرد.
دنی کارواخال، مدافع تیم ملی اسپانیا، می‌گوید پس از گل شدن پنالتی سرنوشت سازش به خاطر لوکا مودریچ خیلی خوشحالی نکرده است.
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: در ۵۰ سال اخیر سه واقعه مهم نشان داد که عشایر عرب خوزستان مقید به اسلام و دلداده ولایت و امامت هستند و دشمن را به خوبی می‌شناسند.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به مشاور فرمانده معظم کل قوا و ۶ تن از شهدای گردان ۲۲ بهمن اهدا شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش است، بیان کرد: درسی که امروز از فتح خرمشهر و فداکاری شهدا باید بگیریم این است که یکی از خرمشهر‌های اشغال شده، قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند، البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در حالی 90 دقیقه در ترکیب این تیم برابر رایووایه‌کانو بازی کرد که زخم پایش نیاز به بخیه داشت.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در حالی برابر منچسترسیتی به میدان رفت که احساس درد زیادی داشت.
بعد از پخش گزارشی از رسانه ملی از معلم فداکاری که در خیابان به کودکان کار اتباع خارجی در دزفول تدریس می کرد مرکز بین الملل وزارت اموزش و پرورش دستور ساخت یک مدرسه را داد.
روایتی از یک معلم وظیفه شناس دهه هفتادی که برای تدریس به منزل دانش آموز بیمارش می‌رود.
زن جوانی که در انتظار چوبه دار است/ بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا/ جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند/ آدمکشی تبعه خارجی با چکش/ کتک زدن تلخ فرشته نجات در صحنه خودکشی/ ماجرای عجیب جنایت مسلحانه!/ کابوس‌های دختر عاشق پیشه از روز سیاه
بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:فداکاری امدادگران اعتماد به هلال احمر را افزایش داده است.
یان بدنارک، ستاره ساوتهمپتون، علیرغم اینکه قصد داشت بعد از مصدومیت به بازی ادامه دهد تعویض شد که این باعث عصبانیت او شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به ۳ فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش اهدا شد.
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع)، به چهار تن از فرماندهان اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) طی مراسمی در این دانشگاه، توسط فرمانده کل ارتش به فرماندهان پیشین نیروی زمینی ارتش اهدا شد.
با حضور فرمانده کل ارتش در منزل مادر شهیدان والامقام محمدعلی، محمدجواد و علی اصغر بیات، نشان فداکاری ارتش به این خانواده معظم اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ