معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تدریس برتر گفت: استفاده از ابزارهای چندرسانه‌ای موجب ارتقای تدریس می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: قضات باید فناوری‌های نوین و استفاده از ابزارهای الکترونیک جدید را به منظور ارتقای عملکرد خود فرا گرفته و در دادرسی‌های خود به کار گیرند.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: آمریکا با استفاده از ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای به راحتی ظالم را مظلوم و مظلوم را ظالم جلوه می‌دهد.
به نظر می رسد کنگره محدودیت های سختگیرانه ای بر استفاده از چت جی پی تی و ابزارهای هوش مصنوعی مولد مشابه وضع کرده است.
«چت جی‌پی‌تی» تنها یکی از برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند برای انجام تحقیقات آکادمیک یا تقلید مکالمات با دانشگاهیان مشهور مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی دیگر از نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط مشتاق بلال انتخاب شده و به تقویت مطالعات شما کمک می‌کند، معرفی می‌شوند.
ممکن است چین استفاده از ابزارهای اشتراک گذاری فایل مانند ایردراپ و بلوتوث را برای جلوگیری از گسترش اخبار نامطلوب، محدود کند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه تأکید کرد: دشمن از ابزار رسانه و ابزارهای شناختی استفاده می‌کند، ما هم دقیقاً باید از همین ابزار برای حفظ و بهبود عفاف و حجاب در جامعه استفاده کنیم.
رئیس جمهور بر احیای هویت ملی ایرانی-اسلامی با استفاده از ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای، از جمله انتشار مجلات فاخر به زبان‌های زنده، به ویژه با گویش‌های مختلف زبان فارسی را خواستار شد.
جلد امروز نشریه مارکا با استفاده از ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی طراحی شده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صهیونیست‌ها با استفاده از ابزارهای برآمده از رنسانس، به صورت جعلی در قلب جهان اسلام تعبیه شده و صلح و آزادی جهان اسلام را به گروگان گرفتند.
​مدیرعامل بانک صادرات در بازدید از دو شرکت پتروشیمی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت پتروشمی تاکید کرد.
محققان از پوسته نوعی قارچ به عنوان لایه زیرین صفحه مدارهایی برای ابزارهای الکترونیکی زیست تجزیه پذیر استفاده کردند.
معاون دادستان کل گفت: بیمارستانها وظیفه دارند با استفاده از ابزارهای فنی (اتوکلابهای بیمارستانی) نسبت به بی‌خطر و کم خطرسازی پسماندهای پزشکی اقدام کنند اما در انجام این وظیفه کوتاهی می شود.
حمید آذرمند گفت: دستورالعمل معاملات بورس کالا با استفاده از ابزارهای اعتباری به شبکه بانکی ابلاغ و زیرساخت های لازم فراهم شده است که انتظار می رود این هدف در نیمه دوم سال جاری محقق شود.
توکلی با بیان اینکه دشمنان از همه ابزارهای موجود استفاده کردند تا بر ذهنیت مردم ایران و مسئولین تأثیر بگذارند، ادامه داد: در واقع صحنه را به گونه‌ای ترتیب می دادند تا به امیال و اهداف خود در این صحنه پر از آشوب و غبار برسند.
رئیس‌جمهور روسیه تهدید کرده است که از «تمام ابزارهای موجود» استفاده خواهد کرد و برای اولین بار از سال ۱۹۴۵، نگرانی از درگیری هسته‌ای را افزایش داده است.
براساس توافق میان وزرای اقتصاد و صمت و رئیس‌کل بانک مرکزی استفاده از ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای با بسترسازی بورس کالا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هدف گذاری شد.
بانک مرکزی، دستورالعمل استفاده از ابزارهای اعتباری در معاملات بورس‌های کالایی را امروز به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
رئیس کل بانک مرکزی از نهایی شدن دستورالعمل استفاده از ابزارهای تأمین مالی اعتباری در معاملات بورس کالا خبر داد و گفت: از هفته آینده امکان استفاده از اوراق گام فراهم می‌شود.
همزمان با مدیریت توزیع بدون وقفه سوخت در کشور با استفاده از ذخایر موجود، برای جلوگیری از کمبود سوخت در کشور و کنترل قاچاق، نشست‌های کارشناسی مفصلی در سطح وزارت نفت، دولت و سایر دستگاه‌های حاکمیتی برگزار شده تا راهکار‌های مناسبی برای کنترل مصرف و به خصوص قاچاق سوخت بدون تحمیل هزینه به مردم اندیشیده شود.
غول‌های بانکی ایالات متحده مانند جی پی مورگان چیس و بانک آمریکا در مجموع با بیش از یک میلیارد دلار جریمه به علت استفاده کارمندان از ابزارهای پیام‌رسانی تأیید نشده، مواجه شده‌اند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما از مجاری قانونی و ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کنیم تا مصوبه افزایش ظرفیت پزشک متخصص توسط وزارت بهداشت محقق شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما از مجاری قانونی و ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کنیم تا مصوبه افزایش ظرفیت پزشک متخصص توسط وزارت بهداشت محقق شود.
«شِیکر» یکی از ابزارهای استفاده ماده مخدر «گُل» است که این روزها به راحتی می توان در هر مغازه‌ای به آن دست یافت. جالب اینجاست خرید و فروش و همچنین به همراه داشتن این وسیله جرم است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور و رئیس مجلس می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای مدیریتی گرانی‌های اخیر را برای کارمندان و بازنشستگان جبران کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ