شاخص کل در هفته قبل به صورت نوسانی اما به صورت مثبت به کار خود پایان داد ولی شاخص توانست به سقف های جدیدی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرمز پوشان مازندرانی در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در خانه میزبان پیکان هستند.
قاچاق کالا دارای مضرات بسیاری برای اقتصاد داخلی کشور است قاچاق کالا می‌تواند کارخانه‌های داخلی را به تعطیلی کشانده و عده کثیری از نیروی کار را بیکار کند.
گزارش های ماهانه روانه کدال شده و بسیاری از شرکت‌ها گزارش‌های جذابی را ارائه داده و اقبال سرمایه گذاران به نمادهای با گزارش خوب بیشتر شده است.
گزارشها در برزیل حاکی است فدراسیون فوتبال این کشور از استخدام کارلو آنچلوتی ناامید شده و دوریوال جونیور، سرمربی سائوپائولو، را برای هدایت سلسائو انتخاب کرده است.
با توجه به گزارش‌های اخیر درباره احتمال بالای انتقال لیونل مسی به اینترمیامی، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نه چندان خوب باشگاه آمریکایی، لئو در آمریکا ماموریتی دشوار خواهد داشت.
برخی شرکت فعال در صنعت بیمه که سال مالی تمامی آن‌ها پایان اسفند ماه است، عملکرد سالانه خود را در سایت کدال منتشر کرده‌اند. این گزارش بر آن است تا عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرده و آن را با عملکرد سال ۱۴۰۰ مقایسه کند. کدام نماد بیشترین سود را محقق کرده است؟
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
اولین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بر اساس گزارش‌های بانک جهانی در سال آینده با رشد حداقل پنج درصدی مواجهیم و باتوجه رفع موانع تولید در کشور و بازشدن زمینه‌های صادرات به ویژه به کشور‌های همسایه و افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی از جمله چین و روسیه، پیش‌بینی می‌شود اوضاع خوب می‌شود و سال ۱۴۰۲ سال خوبی از نظر اقتصادی باشد».
آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم لیگ مهمان شاگردان مازیار زارع است.
براساس گزارش‌های اعلام‌شده تاکنون ۱۲ دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال اکثر دانش‌آموزان خوب است.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و اعلام سفیر ایران در آنکارا و سرکنسول ایران در ارزروم و گزارش‌های رسیده خوشبختانه حال دانشجویان ایرانی خوب گزارش شده است.
گزارش صنعتی با موضوع «مزایای اقتصادی استفاده از فناوری نانو: رنگ‌های نانوساختار هادی حرارت در سیستم‌های تهویه مطبوع» منتشر شد.
بی اعتباری گزارش‌های رسانه‌های غربی که تکرار کننده طوطی وار تبلیغات دولتی اوکراین هستند با درخواست‌های فوری کی یف برای دریافت تسلیحات بهتر اثبات شد. اوکراین خواستار تسلیحات بهتر می‌باشد، زیرا نشانه‌های باخت احتمالی آن کشور در جنگ در حال افزایش است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از قرائت گزارش خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.
گزارش نظارتی ارزیابی عملکرد قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان نشان می دهد که نرخ تأسیس شرکت های نوپا کاهش یافته و از نظر مؤلفه های نهادی کسب و کارهای فناورانه وضعیت مساعدی حکمفرما نیست.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: بر اساس اخبار واصله از اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان و گزارش‌های کارشناسان، حال توله‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود و یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو داریم.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی را در اختیار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور کودکان قرار داد.
یک رسانه انگلیسی ترور شهروند آمریکایی در عراق را بخشی از جنگ گسترده میان سرویس های اطلاعاتی خارجی در این کشور ارزیابی کرد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و سازمان های بین المللی در ژنو تاکید کرد که گزارش های شورای حقوق بشر علیه برخی کشورها با معیارهای دو گانه و مداخلات کشورهای غربی تدوین و صادر می شود.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۶۵۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۸۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن گزارش های نظارتی شورا از عملکرد شهرداری تهران توسط این کمیسیون خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ