مقامات پرتغال اعلام کردند که قصد دارند با تحویل اسناد و مدارکی به فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، ثابت کنند کریستیانو رونالدو زننده گل اول در بازی دیشب این تیم برابر اروگوئه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی علیپور، مهاجم ژیل ویسنته پرتغال، برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای بازگشت به میادین فوتبال دنبال می‌کند.
مهاجم جنوبی تیم ملی و پورتو پرتغال که روز‌های پرخبری را دنبال می‌کند، در ادامه اقدات اجتماعی خود در شهر زادگاهش یک باشگاه فوتبال تاسیس کرد.
مهاجم جنوبی تیم ملی و پورتو پرتغال که روزهای پرخبری را دنبال می‌کند، در ادامه اقدات اجتماعی خود در شهر زادگاهش یک باشگاه فوتبال تاسیس کرد.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از برتری مقابل ایسلند دو بازیکن باتجربه تیمش را مانند کودکانی توصیف کرد که هر روز به دنبال رشد هستند.
رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.
رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نه تنها برای طرفداران روی سکو بلکه برای ستاره‌های سابق این تیم نیز اهمیت ویژه دارد و آنها بازیهای تیم محبوبشان را از راه دور دنبال می‌کنند.
بازی پورتو و فامالیسائو در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال با اخراج جنجالی سرمربی یاران مهدی طارمی دنبال شد.
وزیر خارجه پرتغال اعلام کرد که اتحادیه اروپا اهمیت رابطه با کشورهای آفریقایی را نادیده نمی گیرد.
پس از انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی پرتغال به تیم النصر عربستان، طرفداران تیم الهلال نیز از سران متمول باشگاه خود خواستند «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به تیم خود بیاورند.
بر اساس گزارش‌های منتشرشده در پرتغال، فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال پایان همکاری‌اش با فرناندو سانتوس است.
از آرسنال و استون ویلا به عنوان جدی‌ترین باشگاه‌های خواهان ژائو فلیکس نام برده می‌شود.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
پرتغال با ستارگانش به دنبال سنت شکنی و کسب پیروزی در بازی اول جام جهانیُ در رقابت برابر غنا است.
ویدیویی که امروز از برخورد سرد برونو فرناندس و کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال منتشر شد واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.
مدیران باشگاه صنعت نفت به دنبال مذاکره با گزینه خارجی برای حضور در آبادان هستند.
مهاجم ایرانی پورتو به دنبال گلزنی دوباره در لیگ پرتغال پس از چهار بازی است.
فرزاد حسین‌خانی به دنبال جذب هافبک گینه‌ای برای تقویت مس کرمان است.
باشگاه چلسی به نظر می‌رسد از جذب مهدی طارمی دست بردار نیست و طبق گزارش‌ها در بازی اخیر پورتو با براگا که ستاره ایرانی بهترین بازیکن میدان شد نماینده خود را به پرتغال فرستاده بود.
پیام نیازمند با بازگشت از فوتبال پرتغال پخته‌تر و با تجربه‌تر از گذشته به دنبال تکرار روزهای خوش گذشته است.
پورتو پس از یک فصل رویایی و تسخیر سه جام در پرتغال، با اتکا به شاهزاده ایرانی به دنبال تکرار موفقیت سال گذشته است.
پورتو پس از یک فصل رویایی و تسخیر سه جام در پرتغال، با اتکا به شاهزاده ایرانی به دنبال تکرار موفقیت سال گذشته است.
بیرانوند که این دو سال را در پرتغال و بلژیک سپری کرد، آخرین بار ۹۴۲ روز پیش در جریان هفته هجدهم لیگ نوزدهم و بازی تیم‌های پرسپولیس - صنعت نفت، دروازه‌اش را با پیراهن پرسپولیس بسته نگه داشت.
روزنامه‌های پرتغال در گزارش‌هایی به شروع خیره کننده مهدی طارمی در فصل جدید فوتبال این کشور با پیراهن تیم پورتو پرداخته‌اند. به نوشته روزنامه اوجوگو، کسب عنوان آقای گلی مهمترین هدف طارمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ