اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد انتقال هری مگوایر به وستهام انجام نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید در بازی با تاتنهام یک پنالتی به سود تیمش اعلام نشد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه تنها تبصره چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۷۲ کیلوگرم و به دلیل عملکرد بسیار خوب دانیال سهرابی بوده است، گفت: از اینکه به اجرای عدالت و چرخه انتخابی تیم ملی پایبند بودیم خوشحالم.
کیلیان امباپه نه تنها از تمرین کنار بازیکنان مازاد پی اس جی ناراحت نیست که به نظر کاملا هم خوشحال است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل لانس از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت از جذب راسموس هویلند که او را مهاجمی گلزن توصیف کرد خوشحال است.
بویان کرکیچ، ستاره سابق بارسلونا، از روزهایی صحبت کرد که تنها 17 سال داشت و با هجمه های بی رحمانه ای مواجه بود.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، مدال نایب قهرمانی خود را به یک هوادار خردسال اهدا کرد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از این که تیمش توانسته تنها با 20 روز صدرنشینی قهرمان لیگ برتر شود خوشحال است.
پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم باید بدون توجه به هجمه‌ها و حواشی، تنها روی پیروزی در دو دیدار آینده خود تمرکز کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش در دیدار برابر لیدز راضی نیست اما از روحیه جنگندگی بازیکنانش خوشحال است.
میکل آرتتا در نشست خبری بازی با اورتون ضمن ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد گابریل مارتینلی، گفت که امیدوار است باشگاه با بوکایو ساکا و ویلیام سالیبا نیز به توافق برسد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید علاقه پاری سن ژرمن به جذب مارکوس رشفورد یعنی تیمش عملکرد خوبی داشته است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است صعود به دور بعدی تنها دلیل خوشحالی پرسپولیسی‌ها خواهد بود.
سرمربی منچستریونایتد با ابراز خوشحالی از پیروزی سه بر صفر مقابل بورنموث تاکید کرد که این بهترین بازی تیمش نبود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 1-0 مقابل ولوز گفت بین دو نیمه از بازیکنانش خواسته حداقل 10 درصد بهتر از نیمه اول بازی کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام گفت از اینکه یکی از بازیکنان تعویضی‌اش باعث پیروزی در لحظات پایانی شده خوشحال است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی شیاطین سرخ، از بازگشت مارسیال به ترکیب خوشحال است و حالا می تواند از سیستم چرخشی در خط حمله تیمش استفاده کند.
در نشست خبری پیش از دیدار منچستریونایتد و وستهام تن هاخ به دفاع از اسطوره تیم پرداخت و نمایش او را مهم و بسیار خوشحال کننده دانست.
وقتی ۷۰۰ گل به ثمر می‌رسانید واقعاً نشان می‌دهید چه بازیکن بزرگی هستید. من واقعا برای او خوشحالم و به خاطر این به او تبریک می‌گویم.
تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی در یک بازی دوستانه با دو گل مغلوب ژاپن شد تا روز‌های بحرانی شاگردان گرگ برهالتر که در ۱۰ بازی اخیرشان تنها یک برد داشته‌اند، ادامه داشته باشد.
ادوین فن در سار، مدیر اجرایی آژاکس، از این که اریک تن‌هاخ اقدام به خرید آنتونی و لیساندرو مارتینز کرده است چندان خوشحال نیست.
آنتونی، ستاره ملی‌پوش برزیلی، از اینکه بار دیگر زیر نظر اریک تن‌هاخ بازی خواهد کرد، خوشحال است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش در بازی برابر لیورپول ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد که این تیم در ابتدای راه قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ