کیلیان امباپه نه تنها از تمرین کنار بازیکنان مازاد پی اس جی ناراحت نیست که به نظر کاملا هم خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میثم تهی‌دست پیروزی صنعت نفت مقابل فولاد خوزستان را به محمد عجمی‌پور تقدیم کرد.
لوئیجی ریوا، مدیرفنی اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا، می‌گوید اگر روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی عربستان را بپذیرد خیلی ناراحت می‌شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با انتقاد از عملکرد شاگردانش تاکید کرد که تیم امروز شباهتی به آن چه او ساخته نداشت.
ارسلان کاظمی ملی‌پوش با سابقه بسکتبال کشورمان گفت: خیلی ناراحتم که مسئولان ورزش همیشه به بسکتبال کم‌لطفی می‌کنند.
آن روز همسرم بدون اجازه من از خانه خارج شده بود؛ خیلی طول نکشید که به خانه برگشت، اما مرا ناراحت کرده بود. وقتی برگشت با هم درگیر شدیم و من شروع کردم به کتک زدن همسرم. دخترم در آغوش او بود و می‌خواستم به‌صورت همسرم مشت بزنم که او جا خالی داد و ضربه مشتم به‌صورت دخترم خورد. بر اثر این ضربه او روی زمین افتاد و ظاهرا از ناحیه سر آسیب دید.
سرمربی تیم شهداب ایران با ابراز ناراحتی زیاد برای شکست مقابل پلیس قطر، گفت: شاگردانم با تمرکز کافی بازی نکردند و از این موضوع خیلی ناراحتم.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: چوکای تالش خیلی پرانرژی بازی کرد و از شکست این تیم ناراحت شدیم.
هافبک تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان به شدت از عملکرد سیدمهدی سیدعلی گلایه کرد.
لوئیز انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، امیدوار بود که بتواند با قبول هدایت چلسی خیلی زود به دنیای فوتبال برگردد.
من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در مورد رسیدن بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه و ناراحتی آنتوان گریزمان از این بابت صحبت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گویدتیمش از مصدومیت کریستین اریکسن ناراحت است و جذب هافبک سطح بالا در روز آخر نقل و انتقالات دشوار خواهد بود.
سرمربی ملوان اعلام کرد در هفته جاری ۲ الی ۳ بازیکن به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند.
لژیونر دوچرخه سواری زنان ایران گفت: خیلی خوشحالم که با تیم جدیدم می توانم در مسابقات حرفه‌ای شرکت کنم چون وقتی دوچرخه‌سوار از مسابقات دور بماند، افت می‌کند.
آنتونیو والنسیا، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از نحوه جدایی کریس رونالدو از این باشگاه ابراز ناراحتی کرد.
متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.
ممفیس دپای می‌گوید از حذف هلند خیلی ناراحت است اما اعضای این تیم باید به خودشان افتخار کنند.
ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، بابت مصدومیت لوکاس هرناندز ابراز تاسف کرده است.
زن گفت: من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه‌ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کریم بنزما طی برخوردی غیرضروری مصدوم شده است.
متهم گفت: پدرم خیلی مادرم را اذیت می‌کرد اختلاف زیادی با هم داشتند. اصلاً به مادرم توجهی نداشت و رفتار او هر روز سرد‌تر می‌شد، برای یافتن علت این رفتار او را تحت نظر قرار دادم و متوجه شدم پدرم بی‌خبر از ما، زنی را موقت به عقد خود درآورده است. از این ماجرا خیلی ناراحت شدم و عصبانیتم زمانی بیشتر شد که فهمیدم پدرم می‌خواهد مادرم را پس از سال‌ها زندگی طلاق بدهد. مادرم نیز بشدت از این موضوع ناراحت بود.
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ