پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم باید بدون توجه به هجمه‌ها و حواشی، تنها روی پیروزی در دو دیدار آینده خود تمرکز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هواداران باشم.
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در فصل نقل و انتقالات به جز سپاهان با هیچ تیمی مذاکره نکردم و خوشحالم بعد از سال‌ها به تیم خودم بازگشتم.
هافبک جوان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ آزادگان، تحمل فضای رختکن بسیار دشوار بوده است.
محمدرضا خالدآبادی می‌گوید از انتخاب داوود فنایی به عنوان مربی گلرهای تیم امید خیلی خوشحال شده است.
آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، ضمن تحسین عملکرد فولام از کسب پیروزی و ثبت کلین شیت مقابل این تیم ابراز خوشحالی کرد.
مهاجم شماره ۳ فولاد به آمار بیشترین بازی با پیراهن این باشگاه رسید.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تشریح برنامه‌هایش برای سال جاری گفت: زمانی که سرمربی تیم ملی شدم خیلی‌ها گفتند نباید تغییر نسل بدهم اما حالا خوشحالم که جوانگرایی کردم.
سرمربی آرسنال که دیشب با پیروزی مقابل فولام صدمین پیروزی خود در این تیم را جشن گرفت می‌گوید از این آمار خوشحال است، ولی هیچ چیز برایش جای فتح جام‌های قهرمانی را نمی‌گیرد.
در آستانه دیدار لیورپول با بورنموث هیچ خبری نمی‌توانست به اندازه بازگشت قریب‌الوقوع لوئیس دیاز به ترکیب قرمزها هواداران این تیم را خوشحال کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر، از حضور تیمش در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان ابراز خوشحالی کرد.
سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه همچنان سنگربان شماره یک تیم است ابراز خشنودی کرد.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، می‌گوید خوشحالی پس از گلش به هیچ وجه بی‌احترامی به کره جنوبی نبوده است.
مدافع تیم ملی فوتبال معتفد است از زمانی که کارلوس کی‌روش به ایران برگشته، انسجام تیم ملی بیشتر شده است.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: زیبایی فوتسال به این است که غیر قابل پیش‌بینی است و هر هفته منتظر اتفاق تازه‌ای هستید.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی اگر یک دقیقه هم در جام جهانی فرصت بازی داشته باشم تلاش می کنم.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی اگر یک دقیقه هم در جام جهانی فرصت بازی داشته باشم تلاش می کنم.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهد.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
علیرضا بیرانوند می‌گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از پیروزی تیمش برابر اتریش ابراز خوشحالی کرد.
غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان ایران از کسب پیروزی برابر پاکستان ابراز خوشحالی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ