اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایتالیا قهرمان جام واگنر لهستان شد.
آندره آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، می‌گوید جدایی روبرتو مانچینی از تیم ملی ام را متحیر کرد.
جشن صعود استرالیا به نیمه نهایی جام جهانی زنان، تصاویر بسیار زیبایی را ثبت کرده است.
تیم فوتبال زنان استرالیا با برتری 2-0 برابر دانمارک توانست راهی یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.
برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا باعث شده تا مسئولان این کشور به میزبانی از جام جهانی 2034 مردان تمایل پیدا کنند.
وزارت دفاع استرالیا اعلام کرد که ۲۰ فروند هواپیما جدید از آمریکا خریداری خواهد کرد.
آنگه پوستکوگلو، مربی تاتنهام قصد دارد 10 بازیکن این تیم را بیرون کند که در بین آن‌ها ستاره‌هایی مثل لوریس و پریشیچ دیده می‌شوند.
شاگردان لیونل اسکالونی موفق به کسب پیروزی مقابل استرالیا شدند.
استرالیا به دنبال جلوگیری از ساخت سفارت جدید روسیه در نزدیکی پارلمان این کشور به دلایل امنیتی است.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت، فوتبال این کشور رشد کرده اما هنوز مثل 20 سال قبل نشده که بهترین‌ها در سری A بودند.
روبرتو مانچینی، مربی تیم ملی ایتالیا، از دیدن ستاره‌های جوانی مثل ادواردو بووه و ویلفرید گنونتو خوشحال است و همچنین گفت در فینال لیگ قهرمانان هر اتفاقی ممکن است بیفتد.
علیرضا فغانی این روزها در لیگ استرالیا خودش می‌درخشد؛ او در 45 سالگی مثل یک قهرمان دوومیدانی انگیزه دارد و آمادگی بدنی خود را به رخ می‌کشد.
در هند نیز تولید واکسن سرعت گرفته و در برخی ایالت‌ها، زدن ماسک دوباره اجباری شده است. استرالیا یکی دیگر از کشورهایی است که از گسترش این زیرسویه نگران است. در اندونزی نیز شاهد افزایش بستری‌ها بر اثر ابتلا به این زیرسویه بوده‌ایم اما هنوز عموما شاهد گسترشی در سطح موارد قبلی مثل امیکرون نبوده‌ایم.
روزنامه های ایتالیا به برتری میلان مقابل ناپولی و صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداختند.
پیروزی میلان مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان، تیتر اصلی روزنامه‌های ایتالیا را به خود اختصاص داد.
«پائولو برلوسکونی» برادر سیلویو برلوسکونی بعد از دیدار با او در بیمارستان گفت که «او در وضعیت پایدار قرار دارد و مثل یک صخره (سرسخت و استوار) است».
ایجنت معروف و بازیکن سابق فوتبال ایتالیا در مورد پدیده این روزهای فوتبال اروپا نظر جالبی دارد.
به گفته جانوکا آتانایاکه، زلزله‌شناس در دانشگاه ملبورن استرالیا، قدرت این زلزله معادل ۳۲ پتاژول (پتا برابر با ۱۰۱۵) بوده است. این میزان انرژی برای تولید مداوم ۸.۸۸ میلیون مگاوات برق در یک ساعت کافی است و آنقدر قوی بوده که از انرژی آن می‌توان برای بیش از ۴ روز، کل برق شهر بزرگی مثل نیویورک را تامین کرد. در عین حال انرژی آزاد شده توسط این زلزله معادل با حدود ۸ میلیون تن TNT برآورد شده است.
مائوریتزیو ساری معتقد است که پیروزی 4-0 مقابل میلان، بهترین نمایش شاگردانش از زمان حضورش در لاتزیو بود.
روده بزرگ به زبان ساده یک لوله تقریبا ۱.۵ متری در حفره شکمی شماست که از یک طرف به روده کوچک پیوندخورده است و از طرف دیگر به مقعد می‌رسد و قسمت‌های غیر لازم غذا را به بیرون از بدن می‌راند. خطر ابتلا به سرطان این عضو، با افزایش سن بخصوص پس از ۵۰ سالگی بیشتر می‌شود و آمارها نشان می‌دهند در کشورهای توسعه یافته مثل کانادا، آمریکا، اروپای غربی و استرالیا شایع‌تر است.
ژاپن امشب به عنوان دومین تیم آسیایی جواز حضور در مرحله حذفی جام جهانی را کسب کرد.
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
تحریم‌های بانکی علیه ایران که شروع شد، دیگر خبری از برند‌های معتبر ورزشی مثل آدیداس و پوما نبود. تیم‌ملی شش‌سال برند‌های مجید، دایی، لیجا ایتالیا و آل‌اشپورت آلمان را پوشید و بعد از مدت‌ها بالاخره با آل‌اشپورت به ثبات رسید و قرارداد بست. قرارداد با آل‌اشپورت برای اولین‌بار باعث شد تا فدراسیون فوتبال دیگر بابت چنین قراردادهایی، پولی پرداخت نکند تا یک قدم رو به جلو در این زمینه برداشت شود.
مودنا با وجود ستاره های به نام خود مثل اروین انگاپت و برونو رزنده در هفته اول لیگ ایتالیا شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ