دختر تنیس باز ایران از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس فیوچرز تونس بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تنیس روی میز جوانان دختر با شکست در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم تنیس روی میز جوانان دختر با شکست در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا از دور رقابت‌ها کنار رفت.
حمیده اسماعیل‌نژاد با شکست فرزانه فصیحی در یک رقابت تن به تن، قهرمانی رقابت‌های دو صد متر جایزه بزرگ تهران را از ان خود کرد.
ملی پوش دوومیدانی ایران بعد از شکست رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر گفت: امیدوارم با همین شرایط خوب پیش بروم و مدال قهرمانی آسیا در فضای باز را بگیرم.
در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که از سه‌شنبه، نهم خرداد، آغاز شده است، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی ۱۰۰ متر رکورد ملی ایران را شکست و قهرمان شد.
شهلا محمودی رکورد ملی ماده ۴۰۰ متر با مانع بانوان کشور را شکست و قهرمان ارزروم ترکیه شد.
دو پینگ‌پنگ‌باز دختر ایران با شکست برابر نمایندگان هند و آمریکا در مرحله یک چهارم و یک هشتم مسابقات زیر ۱۹ سال ترکیه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
دو پینگ‌پنگ‌باز دختر ایران با شکست برابر نمایندگان هند و آمریکا در مرحله یک چهارم و یک هشتم مسابقات زیر ۱۹ سال ترکیه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
فرزانه فصیحی در روزی که رکورد خودش را به عنوان سریعترین دختر ایرانی شکست، طلای آسیا را بر گردن آویخت.
این هواپیما که «دختر کیهانی» (Cosmic Girl) نام دارد، دوشنبه شب از پایگاه فضایی کورنوال در حالی که صد‌ها نفر از مردم آن را تماشا می‌کردند و بیش از ۷۵۰۰۰ تماشاگر پخش زنده این رویداد را دنبال می‌کردند به پرواز درآمد.
یک دختر ۱۷ ساله برزیلی پس از شکست تیم ملی فوتبال برزیل مقابل کرواسی به ضرب گلوله کشته شد.
ایرنا : امام جمعه مشهد گفت: در حوادث اخیر ابتدا کار خود را با اعتراضات دانشجویی، دانش آموزی و دخترکشی شروع کردند و ۱۲ دختر را کشتند و به پای نظام انداختند. در مرحله دوم تعدادی از اراذل و اوباش را تربیت کردند تا افرادی را بکشند و هتک حرمت نمایند هدف آنها این بود که آشوب و اعتراضات سراسری در کشور درست کنند اما در هدف خود شکست خوردند.
تیم فوتبال نونهالان دختر کشورمان امروز در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا به مصاف تاجیکستان (میزبان) این رقابت‌ها رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.
کوثر اساسه با شکست مقابل نیکا کلپاک از کرواسی، از دور رقابت های گرندپری تکواندوی پاریس کنار رفت.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان مقابل رومانی نتیجه را واگذار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان، با نتیجه 39 بر 19 مقابل سوئد شکست خورد.
اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان بعد از قبول شکست مقابل مقدونیه و پیش از آغاز رقابت برابر ایسلند دلایل این باخت را سبک سرعتی و اروپایی این تیم عنوان کردند.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان در مسابقات جهانی مقابل مقدونیه شکست خورد.
تیم هندبال نوجوانان دختر کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل مقدونیه شمالی میزبان رقابتها شکست خورد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۱ میلیون و ۵۱۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸۸ تن از ایشان وخیم است.
این دختر هفت ساله رکورد قبلی ۱۴.۱۵ ثانیه را که توسط یک دختر ۱۴ ساله در چین در سال ۲۰۱۵ ثبت شده بود، شکست.
پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیر قانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی فرزندش حمله‌ور شد، شروع به هتاکی و فحاشی کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ