مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهور گفت: قیمت دلار پس از برجام همیشه صعودی بود و هیچگاه به قیمت قبل از آن بازنگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از گذشت ۳ ماه قیمت دلار به کانال ۴۹ هزار تومان بازگشت.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) پس از عقب‌نشینی دلار افزایش یافت زیرا سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده بودند تا سیاست بعدی فدرال رزرو را ارزیابی کنند.
میثم باقری گفت: حذف دلار از قیمت پایه محصولات تولیدی منفعت خاصی برای مصرف‌کنندگان به دنبال نخواهد داشت، زیرا پس از اتمام معاملات در بورس کالا و تحویل کالا به شخص خریدار نظارت در بازار آزاد به تدریج کاهش می‌یابد، بنابراین همین مسئله افزایش قیمت را به دنبال خواهد داشت.
طلای جهانی در سال ۲۰۲۳ با قیمت ۱۸۲۵ دلار شروع شد، سپس در دوم فوریه پس از اولین نشست فدرال رزرو در سال، به بالاترین حد خود در سال و ۱۹۷۵ دلار رسید اما تداوم نشانه‌های تورم، دلار قوی و افزایش بازده اوراق قرضه به دلیل انتشار گزارش مشاغل ایالات‌متحده در ماه ژانویه، همگی به افزایش قیمت طلا به سمت حمایت کلیدی در ۱۸۰۰ دلار در پایان ماه بعد کمک کردند.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
قیمت نفت پس از ریزش سنگین شب گذشته، در معاملات روز پنج شنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما نفت برنت همچنان پایین ۸۰ دلار در هر بشکه ماند.
پس از اینکه دومین اقتصاد بزرگ جهان اعلام کرد که از هشتم ژانویه، قرنطینه مسافران ورودی را متوقف می‌کند، قیمت آتی مس به ۳.۹ دلار در هر پوند رسید که بالاترین سطح از ۲۲ ژوئن تاکنون بود.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
قیمت طلا در معاملات اولیه آسیا امروز (پنجشنبه) پس از جهش بیش از یک درصدی طلا در جلسه قبل به دنبال عقب‌نشینی دلار و بازده خزانه‌داری آمریکا تغییر چندانی نداشت.
پس از اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی درباره تعیین سقف قیمت ۶۰ دلاری برای نفت روسیه، رئیس دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین مدعی شد باید این رقم تا ۳۰ دلار کاهش یابد.
قیمت طلا امروز پنجشنبه بالاتر از سطح کلیدی ۱۷۵۰ دلار در هر اونس بود و پس از صورت‌جلسه آخرین جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا که نشان از افزایش آهسته‌تر نرخ بهره داشت، تثبیت شد.
قیمت طلا امروز، پنجشنبه پس از اینکه داده‌های خرده‌فروشی بهتر از حد انتظار در ایالات‌متحده امیدها برای افزایش کمتر نرخ بهره را از بین برد، توسط دلار قوی کاهش یافت.
قیمت نفت امروز دوشنبه پس از افت ۱.۲ درصدی در روز جمعه، با ۶۳ سنت یا ۰.۷ درصد کاهش به ۹۵.۱۴ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت در روز چهارشنبه پس از آن که داده‌های صنعتی نشان داد که ذخایر نفت خام در ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است، روند نزولی گرفت.
قیمت طلا در روز جمعه و در حالی که بازارها بر روی چرخه انقباضی آهسته‌تر فدرال رزرو پس از نشست نوامبر افزایش یافته بودند،یک رالی قوی داشت. تحلیلگران اکنون به داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و گزارش‌های درآمدی هفته آینده توجه زیادی دارند تا نگاه بهتری به وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشند.
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بهای آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در پایان روز جمعه، ۶۰ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۹۱ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.
پس از هشدار عربستان سعودی مبنی بر اینکه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) ممکن است تولید خود را برای اصلاح قیمت‌های آتی نفت کاهش دهد، افزایش یافت.
شیائومی 12T آینده دارای نسخه بهبودیافته پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود که دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا نامیده می‌شود. این چیپست نسبت به دایمنسیتی ۸۱۰۰ پنج نانومتری بهبودیافته‌تر خواهد بود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS3.1 و ۸ گیگابایت رم LPDDR5 عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ