یورگن کلوپ که به دلیل انتقاد از یک داور محروم شده و در دیدار امروز مقابل استون‌ویلا روی نیمکت تیمش حضور ندارد روی سکوهای آنفیلد بازی را با شرایط ویژه‌ای دنبال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول معتقد است که سن هری کین می‌تواند تاثیر منفی بر روی عملکرد او در آلمان داشته باشد.
لیورپول در پی جذب یک مدافع مرکزی و دو هافبک است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به‌دلیل صحبت‌هایش علیه یک داور انگلیسی، دو بازی از نشستن روی نیمکت محروم شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار با تاتنهام می‌گوید تیمش روی بازی‌های باقی‌مانده تمرکز دارد و به آنچه در طول فصل گذشته فکر نمی‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست گفت دو گل از گلهای حریف روی اوت دستی به ثمر رسید و تیمش آمادگی لازم برای مقابله با این موقعیتها را نداشت.
در صورت ناکامی لیورپول در جذب بلینگهام، یورگن کلوپ روی هافبک ولورهمپتون دست خواهد گذاشت.
یورگن کلوپ می‌گوید بعد از یک هفته عجیب و اخراج چند مربی در لیگ برتر از آینده خود نمی‌ترسد ولی می‌داند به خاطر موفقیت‌های فصل‌های گذشته است که هنوز روی نیمکت لیورپول نشسته است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
یورگن کلوپ مدام در صحبتهای دیشب روی یک جمله تاکید داشت اینکه شانس آنها یک درصد بیشتر نیست و آنها در همین محدوده تمام تلاش خود را می‌کنند.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر و مربی اسبق استقلال، بی تردید اصلی‌ترین سوژه تقابلش با استقلال است. پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر که بخش زیادی از افتخارات باشگاه استقلال در بیست سال اخیر را به نام خود سند زده، دیشب با آرامشی بیشتر از گذشته روی نیمکت تیمش برابر استقلال قرار گرفت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که شکست برابر رئال مادرید تاثیر خاصی روی عملکرد بازیکنانش برابر کریستال پالاس نداشته است.
یورگن کلوپ، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برایتون گفت تیمش از روی موقعیت‌های ایستگاهی دو گل دریافت کرده و این نباید برای قرمزها تکرار شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکردش روی نیمکت این تیم دفاع کرد و مدعی شد که یک شبه به مربی بدی تبدیل نشده است.
ضبط اتفاقی دوربین نصب شده بر روی لباس نگهبان کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونای اسپانیا از قربانی تعرض که علیه دنی آلوز شکایت تنظیم کرده است، جزئیات تازه‌ای از شب حادثه را برملا و اتهام این فوتبالیست را محرز کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید جذب کودی خاکپو تاثیری روی آینده روبرت فیرمینو ندارد.
بر اساس تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فردا قادر به حضور روی نیمکت در دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون نخواهد بود.
بعد از یک پیروزی درخشان در لیگ قهرمانان، یورگن کلوپ آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار بزرگ هفته در آنفیلد را با روحیه بالایی برگزار کرد.
دیدی هامان، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که فشارها بر یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم بیش از پیش افزایش یافته است.
شرایط یورگن کلوپ، مربی آلمانی روی نیمکت لیورپول به هیچ وجه خوب به نظر نمی‌رسد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید بدون پیروزی ماندن لیورپول در سه هفته اول لیگ برتر به علت دو مشکل بزرگ است که شاگردان یورگن کلوپ با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.
روی کین و یورگن کلوپ که دو سال پیش درگیری لفظی تندی داشتند، امشب در اولدترافورد با هم آشتی کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، شوخی جالبی با تغییرات متوالی روی نیمکت منچستریونایتد داشته است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید محمد صلاح در تعطیلات تابستانی امسال روی پای راست خود کار کرده و در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل یونایتد خطرناک‌تر از همیشه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ