رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها امروز اذعان می‌کنند که در رویکرد یک‌جانبه گرایی و ایجاد نظام تک قطبی موفق نبوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج نظرسنجی جدید از نارضایتی آمریکایی‌ها از عملکرد رئیس‌جمهور این کشور حکایت دارد.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان بین دو کشور و آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تضمین‌های لازم را برای اجرای مفاد تفاهم ایجاد شده، توسط آمریکایی‌ها دریافت کرده است و این روند در چارچوب خودش پیش می‌رود.
تقریبا تمامی کشور‌های حاشیه خلیج فارس، سفارتخانه‌هایی فعال در عراق دارند و کمک‌های مالی زیادی نیز به عراق خواهند کرد. حتی عربستان و کویت پیشنهاد داده اند همین گاز و برق که ما به عراق میفرستیم را تامین کنند؛ بنابراین عراق قدم‌های بلندی را به سوی پیوستن به کشور‌های عرب و همبستگی با آنان برداشته است. این نکته مهم نیز وجود دارد که آمریکایی‌ها هر روز در حال تثبیت و تقویت نفوذ خود در عراق هستند. در نتیجه، سرمایه گذاری طولانی ما در عراق برای ایجاد کانون‌های امنیتی، به تدریج کاهش پیدا می‌کند
بنا به نتایج یک نظرسنجی، اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد معاون رئیس‌جمهور این کشور راضی نیستند.
اولین بازی لیونل مسی برای اینترمیامی روز 21 جولای در مسابقه با کروز آزول مکزیک خواهد بود. این را جرج مس، یکی از مالکان اینتر اعلام کرد.
مهمترین چالش از ناحیه اسرائیل است که به دلایل متعددی سعی دارد اقدامات ایذایی علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام دهد. این نوع اقدامات در سال‌های گذشته نیز در قالب خرابکاری وجود داشته. اما بار اصلی این چالش به دوش آمریکایی‌ها است. اگر اسرائیل اقدام ایذایی علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام دهد، احتمال ایجاد یک جهش غیرقابل کنترل در برنامه هسته‌ای ایران وجود خواهد داشت.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که رسانه های آمریکایی یک کمپین هدفمند اطلاعات جعلی و نادرست را درباره حادثه سد کاخوفکا به راه انداخته‌اند.
یک منبع امنیتی عراقی فاش کرد که اشغالگران آمریکایی به صورت گسترده یکی از مناطق غرب استان الانبار را برای ساخت دومین پایگاه خود در این استان، رصد اطلاعاتی می‌کنند.
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: سابر ایران با کسب مدال برنز جام جهانی مادرید دست به کار بزرگی زد و در این مسابقات، تیم آمریکا هم از دست ملی‌پوشان فرار کرد.
این کارشناس بین الملل گفت: چین آمریکا را بحران ساز می‌داند و می‌خواهد بحران را از جامعه بین الملل کنار بگذارد و روابط بین الملل را بر پایه اقتصادی ایجاد کند. چین در حال حاضر دارد به عنوان قدرت اقتصادی عمل می‌کند و مانورنظامی اطراف تایوان پیام مهمی برای آمریکایی‌ها داشت که نشان می‌دهد از انزوای بین المللی خارج شده و قصد دارد نقش پررنگ تری در جهان داشته باشد. اروپایی‌ها هم این موضوع را فهمیده اند و به همین دلیل است که به سمت پکن گام برمی‌دارند تا در حل تعارضات به کمکشان بیاید.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، بسیاری از مردم این کشور از عملکرد و مدیریت جو بایدن رضایت ندارند.
بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، بسیاری از مردم این کشور از عملکرد و مدیریت جو بایدن رضایت ندارند.
یک منبع امنیتی در استان الانبار از رایزنی‌های غیرعلنی نظامیان آمریکایی برای گسترش پایگاه عین‌الاسد در عراق خبر داد.
آمریکایی‌ها لقب «سیاه‌چاله» را به این زیردریایی داده‌اند چرا که در سکوت کامل و با ایجاد کمترین ارتعاش در آب حرکت می‌کند. با این ویژگی کشف و شناسایی این زیردریایی‌ها برای ناوگان دشمن همانند پیدا کردن سیاه‌چاله در آسمان است.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها هر کجا که باشند ناامنی هم هست، گفت: همسایگان باثبات، امن و قوی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم هستند.
سردار قاآنی به تغییر راهبرد آمریکایی‌ها که با همکاری برخی کشور‌های منطقه شکل گرفت و منجر به ایجاد پدیده خطرناکی مانند داعش شد، اشاره کرد و افزود: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار شهید سلیمانی و یارانش که عصاره فرهنگ ناب مقاومت و انقلاب اسلامی بودند، این توطئه عظیم را ناکام گذاشتند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا و برخی کشورهای غربی سیاست همزمان اعمال تحریم و مداخله از طریق بروز و تشویق اغتشاشات در کشورهای مستقل را دنبال می کنند.
سردار سلامی: اگر مجاهدت‌های مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه با محوریت نیروی قدس و فرماندهی شهید سلیمانی نبود، قطعاً آتشفشان تروریستی که توسط آمریکایی‌ها ایجاد شد، دامنگیر اروپایی‌ها می‌شد و امنیتی که امروز در اروپا حاکم است، از بین می‌رفت.
شاید ترامپ نقطه اوج قطبی شدن سیاسی ایالات متحده بود و بالاخره تب ایجاد شده آغاز به کاهش کرد و با این وجود، سناریوی محتمل‌تر آن است که حتی اگر نفوذ ترامپ در سیاست امریکا در سال آینده کاهش یابد نیز امریکایی‌ها کماکان خود را در فضای سیاسی مشابه آن چه پیش از اعلام نامزدی‌اش در سال ۲۰۱۶ وجود داشت خواهند دید .
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکاییها در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته اند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: آمریکایی‌ها باید از منطقه بیرون بروند و مستمرا با هدف تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه میان امت اسلامی در حال دشمنی و توطئه هستند.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: آمریکا وقتی از افغانستان خارج شد تصور می‌کرد هرج و مرج ایجاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ