امریکا در برابر خط حمله مخوف ایران امید زیادی به درخشش دروازه‌بان آرسنال دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه طبق اسناد تا سال ۲۰۳۰ آمریکا قدرت جهانی را از دست می‌دهد، تصریح کرد: سال ۲۰۳۰ از نظر آمریکایی‌ها سرنوشت‌ساز است در حال حاضر شاهد افزایش چالش‌ها و تعارضات سیاسی و اجتماعی در داخل آمریکا هستیم که احتمال می‌رود در آستانه انتخابات ۲۰۲۴ به تعارض امنیتی تبدیل شود.
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به کشته شدن خبرنگار حوزه جنگ خبرگزاری اسپوتنیک و زخمی شدن چند روزنامه‌نگار دیگر با بمب‌های خوشه ای، اعلام کرد: این موضوع بی اعتباری سخنان آمریکایی‌ها در استفاده با احتیاط و سنجیده از این مهمات را برهمگان آشکار کرد و نشان داد که واشنگتن کنترل دست نشانده‌های خود را از دست داده است.
کوثری نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه اقلیم شمال عراق مطمئن باشد که اگر حرف صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و برخی از کشور‌های اروپایی را گوش کند، خودش ضرر خواهد کرد، ابراز داشت: این‌گروهک‌ها از حمایت برخی کشور‌ها استفاده کرده و دست به اقداماتی در مرز‌های ما می‌زنند و از طرف ما هم قطعا آن چیزی که سردار باقری گفتند عملی می‌شود، هیچ کوتاهی هم در این رابطه صورت نخواهد گرفت، بلکه شدیدتر از گذشته با این گروهک‌ها برخورد خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در جدیدترین اعتراف خود چندی پیش به شکست در برابر ایران در موضوع سوریه اشاره کردند و گفتند آمریکا و تمام جبهه حامیانش در صدد سرنگونی  بشاراسد بودند؛ اما چون خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود، آمریکا با وجود جنگ‌افزارهای پیشرفته و حمایت کشورهای دیگر شکست خورد و ایران به هدف خود در سوریه دست یافت.
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: سابر ایران با کسب مدال برنز جام جهانی مادرید دست به کار بزرگی زد و در این مسابقات، تیم آمریکا هم از دست ملی‌پوشان فرار کرد.
رئیس جمهور گفت: اراده دولت ونظام قضائی عراق درپیگیری پرونده جنایت هولناک آمریکایی‌ها در ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و سپردن آمران، مباشران و عاملان این جنایت به دست عدالت برای ما روشن است.
این کارشناس بین الملل گفت: چین آمریکا را بحران ساز می‌داند و می‌خواهد بحران را از جامعه بین الملل کنار بگذارد و روابط بین الملل را بر پایه اقتصادی ایجاد کند. چین در حال حاضر دارد به عنوان قدرت اقتصادی عمل می‌کند و مانورنظامی اطراف تایوان پیام مهمی برای آمریکایی‌ها داشت که نشان می‌دهد از انزوای بین المللی خارج شده و قصد دارد نقش پررنگ تری در جهان داشته باشد. اروپایی‌ها هم این موضوع را فهمیده اند و به همین دلیل است که به سمت پکن گام برمی‌دارند تا در حل تعارضات به کمکشان بیاید.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است، به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است، به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است، به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
ترامپ با وجود آنکه توضیحات بیشتری درباره استراتژی خود برای مذاکرات صلح اوکراین نداد، گفت: "اگر این جنگ حل و فصل نشود، من همراه با زلنسکی و پوتین، در عرض ۲۴ ساعت آن را حل‌وفصل خواهم کرد و مذاکراتی بسیار آسان برای آن وجود خواهد داشت؛ اما من نمی‌خواهم به شما درباره اینکه این مذاکرات چیست صحبت کنم، چون در آن صورت نخواهم توانست از آن مذاکرات استفاده کنم."
سخنگوی سپاه با بیان اینکه در حوزه دفاع از جغرافیای این سرزمین و مردم کشورمان نیاز به بیگانگان نداریم ، گفت: به مرحله‌ای از قدرت دفاعی و نظامی دست یافتیم که نه آمریکایی‌ها و نه هیچ قدرت دیگری جرأت کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی را ندارند.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحن نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌گفتند اگر این فرصت را از دست دهیم باید چند سال دیگر منتظر شویم و از تصور این موضوع هم وحشت زده هستیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، امنیت و اقتدار ما در دست آمریکایی‌ها بود به طوری که ۵۰ هزار نفر مستشار آن‌ها در ایران مستقر بودند و صنایع و ساختار کشور ما در دست آنان بود، اما اکنون خودمان یک ابرقدرت هستیم.
فرجی راد گفت: اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه می‌باشند قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شده و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.
امیررضا معصومی با ۱۸ سال سن نامی برای خودش در کشتی ایران دست و پا کرده و حالا صحبت از قهرمانی در جهان و المپیک می‌کند.
شافعی گفت: آمریکایی‌ها در داخل زمین از تیم ملی ایران می‌ترسند که دست به حاشیه‌سازی زده‌اند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مقاومت پشت دیوارهای فلسطین هستند و منطقه را از دست آمریکایی‌ها درآوردیم، گفت: یمن، سوریه، افغانستان، عراق و ایران را از زیر چکمه آمریکا بیرون کشیدیم.
وستون مک‌کنی، ملی‌پوش آمریکایی باشگاه یوونتوس، در دیدار دیشب این تیم مقابل لچه مصدوم شده و آمریکایی‌ها را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.
امیرعبداللهیان گفت: در حاشیه برجام با درخواست آمریکایی‌ها مواجه شدیم که ۶۰ نفری که به‌خاطر دست داشتن در ترور سردار سلیمانی در لیست سیاه ایران قرار گرفتند را از این لیست خارج کنیم که خواسته نابجایی بود و به آن‌ها صریحاً گفتیم که این موضوع خط قرمز ماست.
اگر مانند اکثر آمریکایی‌ها هستید بیش‌تر از آن چه برای شما مفید است شکر مصرف می‌کنید. می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بدون آن که لذت غذا خوردن را از دست دهید مصرف شکر خود را کاهش دهید.
ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها دست از زیاده خواهی‌هایی که دارند بردارند، زیرا ایران هرگز به طرف مقابل باج نمی‌دهد و مجددا تاکید می‌کنم هدف از توافق انتفاع اقتصادی ایران باید باشد وگرنه در توافقی که خواسته‌های ایران تامین نشود آن توافق مورد قبول ایران نیست.
طی روز‌ها و هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود که اهرم‌های طرف غربی تأثیرگذاری خود را بیشتر از دست خواهند داد و فشار ایران بر طرف غربی سنگین‌تر خواهد شد. اگر طرف غربی واقع‌گرایی را پیشه خود کند، درخواهد یافت که توافق امروز بهتر از فرداست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ