اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: اکنون در شرایطی به سر می بریم که باید بتوانیم جوان پا به کار انقلاب تربیت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر معظم انقلاب در هیچ حوزه‌ای مانند تبلیغ ابراز نگرانی نکردند، متاسفانه برخی در حوزه تبلیغ را دارای اهمیت نمی‌دانند، چرا ما تبلیغ را از اساس امری دانشی نمی‌دانیم؟ تبلیغ موضوعی کاملا دانشی است و ما برای جذب مخاطبین باید بتوانیم با دانش کافی به عرصه تبلیغ ورود کنیم.
رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداران باید خودی نشان دهند تا بتوانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
سرمربی تیم ملی تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال ایران با تاکید بر فشردگی مسابقات و سطح بالای مرحله فینال مقدماتی مسابقات بیلی جین کینگ کاپ گفت: برای اولین بار است که در این سطح از رقابت ها حاضر می شویم و امیدواریم بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در ۶ بازی آینده هم به پیروزی برسیم.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: یکسری مسائل و مشکلات در حوزه مالیات، بیمه و بانک‌ها وجود دارد که حتماً باید برطرف شود تا بتوانیم بخش تولید را فعال کنیم.
جلیلی با بیان اینکه ما امروز درگیر جنگ فرهنگ و تمدن واقعی هستیم، تصریح کرد: وجود و ماهیت دفاع مقدس بدون بسیج نیرو‌ها و حضور گسترده، وسیع و دائمی مردم قابل تصور نبود و در جنگ فرهنگی نیز باید بتوانیم ساز و کار‌هایی برای حضور گسترده مردمی طراحی و اجرا کنیم. در حوزه سیاسی ما توانستیم نظامی را پایه ریزی کنیم که با همه نظام‌های موجود در دنیا فرق می‌کرد؛ مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یک مدل جدید را به جهان ارائه کرد و نهاد‌های مختلف مردم سالاری شکل گرفت.
سردار حاجی‌زاده گفت: ما آن شب اگر می‌خواستیم هزار نفر از امریکایی‌ها را هم بکشیم می‌توانستیم، ولی فقط سرباز بودند و اثری نداشت، اما باید ترامپ و پومپئو و مکنزی کشته شوند.
درمان عرق کف دست؛ علت عرق کردن کف دست چیست؟ تعریق کف دست از کودکی شروع شده، در دوران بلوغ شدت یافته و در جوانی با استرس‌های این دوران به اوج خود می‌رسد. این بیماری در برخی مواقع به قدری شدت می‌یابد که هنگام استرس، قطرات عرق از دست می‌چکد یا کاغذ زیر دست بیمار به طور کامل خیس می‌شود. شما اول باید استرس خود را درمان کنید تا بتوانید عرق دستتان را درمان کنید. استرس خود عامل همه بیماری‌ها است. موارد خفیف بیماری تعریق کف دست با دارو‌های موضعی و خوراکی قابل کنترل است، اما موارد شدید به درمان‌های دارویی پاسخ نمی‌دهد و باید جراحی شود.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید او درباره تعویض‌هایی که انجام می‌دهد شخصا تصمیم می‌گیرد.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: باید بتوانیم علی‌رغم همه تحریم‌ها، گره‌های اقتصادی را هم باز کنیم و این امر شدنی است. همچنین لازم است دولت با سرعت بیشتر و با استفاده از همه امکانات و راهکارهای سازنده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی است. ما باید بتوانیم در خدمات عمومی با دنیا رقابت کنیم. ترسیم مرزهای دریایی بین رژیم‌صهیونیستی و لبنان، عظمت انقلاب و نظام اسلامی و جبهه مقاومت است. آنقدر باید هزینه های عادی سازی را بالا ببریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد.
همان‌طور که در فیلم‌های علمی-تخیلی مثل «بازگشت به آینده»، «دانی دارکو» و «ترمیناتور» دیده‌اید، سفر در زمان مشکلات زیادی برای قوانین بنیادین جهان به وجود می‌آورد: به گذشته برگردید و کاری کنید که والدین‌تان با هم ملاقات نکنند، در این صورت چگونه ممکن است وجود داشته باشید که اصلا بتوانید به گذشته سفر کنید؟ این مسئله به «پارادوکس پدربزرگ» معروف است.
رئیس جامع پزشکی متخصصان داخلی ایران گفت: مراکزی در مغز انسان، وجود دارد که تا یک میزانی شروع درد را تحمل می‌کند و بعد با قرص‌های مسکن خیلی ضعیف هم می‌توان آن را تسکین داد. این مراکز بیشتر در نخاع و بصل‌النخاع هستند. اگر درد کم کم، قوی و ادامه‌دار باشد و مزمن شود ممکن است به این دارو‌های ضعیف، جواب ندهد و مجبور هستیم از دارو‌های مخدر یا قوی‌تر استفاده کنیم که این مراکز درد را از بین ببرد یا به اصطلاح ساکت کند و ما بتوانیم درد را تحمل کنیم و در واقع درد را احساس نکنیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بانک رفاه ابزاری است برای آنکه در شرایط خاص، بتوانیم خدمات تأمین‌اجتماعی را استمرار بخشیم و افراد تحت پوشش سازمان را مدیریت کنیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم زمینه مشارکت مردم را در زنجیره پایین دستی پروژه های اقتصاد ملی فراهم کنیم، گامی جهت مردمی کردن اقتصاد خواهد بود.
قاسمی با اشاره به نشست وزرای عشق‌آباد در ترکمنستان گفت: وزرای عشق‌آباد مربوط به کشورهای محصور در خشکی است، در این نشست همچنین ایران، چین، روسیه و کشورهای عربی هم حضور داشتند. در این نشست همه پذیرفتند که ایران می‌تواند به لحاظ ژئوپلیتیکی مهم‌ترین نقش ترانزیتی جهان را داشته باشد. به دلیل کریدورهای شمالی و جنوبی. ما باید بتوانیم از این موقعیت ایران در جهان استفاده کنیم.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
قالیباف گفت: ما تا زمانی در جبهه مقاومت می‌توانیم بر دشمنان به پیروزی برسیم که بتوانیم تولید قدرت کنیم و اگر این تولید قدرت صورت بگیرد، می‌تواند برای ما مثمر باشد چرا که رژیم صهیونیستی و آمریکا تنها زبان قدرت را می‌فهمند.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوارم بازی با پیکان را برنده شویم و بتوانیم به رتبه های بالاتری برسیم.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ