رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
رئیس کمیته ملی امور اسرای دولت نجات ملی یمن بعد از ظهر امروز یکشنبه از آمادگی برای مبادله همه اسیران در صورت آمادگی طرف مقابل خبر داد.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
رئیسی نمایندگان مجلس را بهترین مشاورین دولت در اداره کشور در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: مردم از اختلاف و بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته شده‌اند، امروز وظیفه دولت و مجلس این است که با حل مسائل مردم و فراهم کردن زمینه آسایش و نشاط آنان، موجبات افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم کنند.
رئیس قوه مقننه عنوان کرد: امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است و همه این ظرفیت‌ها و امکانات به دست همین مردم و جوانانی که به صورت قلبی به سنت‌های الهی اعتقاد داشته و تلاش صادقانه دارند، به دست آمده و این بازدارندگی را در مقابل دشمن ایجاد کرده که چنین امنیتی امروز برقرار شده است.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز توفیق داشتیم در قم خدمت مراجع تقلید رسیدیم و همه آن‌ها نسبت به دولت و آیت الله رئیسی اظهار لطف داشتند.
دیروز آنچه در بهارستان گزارش شد بخش جدای از اقتصاد واقعی ایران بود. آمار‌هایی که همه امیدوارکننده بودند، اما در همان روز مرکز آمار از افزایش نرخ تورم سالانه دی‌ماه برای خانوار‌های کشور خبر داد. کاش حداقل مرکز آمار اعلام نرخ تورم را برای روز دیگر می‌گذاشت.
سید صولت مرتضوی گفت: ملت ایران باوجود همه مشکلات تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستاده است و من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش‌های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.
پس از حواشی اخیر و استعفای رئیس و همه اعضای هیئت مدیره باشگاه یوونتوس، امروز اعضای هیئت مدیره جدید یووه معرفی خواهند شد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه پیشرفت‌های چشمگیری در همه عرصه‌ها از جمله در زمینه اقتصادی داشته است، گفت: امروز ایران و بلاروس ظرفیت‌های متنوع و چشمگیری برای توسعه تعاملات با یکدیگر دارند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز کشور آماده جهش جدی در همه ابعاد است و در مباحث امنیتی، دیپلماسی و سیاسی به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیدیم که هیچ کشوری جرأت رویارویی با ایران را ندارد.
رییس‌جمهور گفت: کسانی که فکر می‌کردند دین امر فردی و شخصی است و کاری به امور اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ندارد، به برکت خون مطهر شهیدان در عالم بیدار شدند و امروز همه مسلمانان در همه عالم می‌خواهند مثل یک مسلمان زندگی کنند و تمام شئونات زندگی‌شان بر اساس اسلام و اصول اسلامی باشد.
رییس‌جمهور گفت: دشمن می‌بیند که ۶ شرکت ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شده است و امروز صادر کننده آن هستیم. دشمن می‌خواهد همه زندگی و آب خوردن‌مان به برجام و قرارداد و تحریم‌ها گره بخورد، اما مردم عزیز خوزستان ظرف ۳ تا ۴ ماه مشکل آب شرب را حل کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش بزرگداشت روز جهانی سالمند اعلام کرد: وضعیت سالمندی فعلی جامعه ایثارگری در ۲۰ سال آینده برای همه جامعه رخ می‌دهد.
رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات جمهوری لوهانسک اعلام کرد امروز آخرین روز رای گیری درباره الحاق این جمهوری به روسیه است.
قالیباف با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند؛ این انقلاب در جبهه حقّ ایستاده و مخالف هژمونی مستکبران و رژیم صهیونیستی است چرا که استقلال هزینه‌های خود را دارد.
امروز اگر جلوی این وضع گرفته نشود از فردا هر کسی که مسبب وضع خراب است به خودش اجازه می دهد به عرصه کار بازگردد و از همه هم طلبکار باشد.
صادق زیباکلام نوشت: آقای رئیسی به جای متهم ساختن گذشتگان و اینکه نابسامانی‌ها، گرانی، تورم، امروز همه جملگی ناشی از سیاست‌های دولت روحانی است. ای‌کاش می‌گفتند که خودشان چه کرده‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.
کرمان - رئیس جمهور بر توسعه کشور تاکید کرد و گفت: همه باید برای افزایش تولید در همه عرصه ها تلاش کنند.
نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید، دارو از طریق بیمه‌ها با همین قیمت امروز داده و این یارانه به بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت. این کمک حمایتی معیشتی دو ماه یا سه ماه پرداخت می‌شود تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ