فرید امیری برادر وحید امیری از این به بعد پیراهن سبز رنگ خیبر را بر تن می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بازدید از مؤسسه خیریه کهریزک گفت: اساس نظام هستی عشق و محبت است و انسانیت با عشق منسجم می‌شود و کاری به ملیت و مذهب ندارد.
بندرعباس-معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.
سه تیم ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته اما موفق به شکست حریف شدند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از وجود احکام متعدد در برنامه هفتم توسعه با موضوع اصلاح ساختار بودجه‌ریزی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب خبر داد.
شهیندخت مولاوردی در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تلاش برای آهسته و پیوسته رفتن از اولین درس‌هایی است که این سال‌ها از معلم و استادم سرکار خانم شجاعی که در ادامه و در طول مسئولیتم چون مشاوری امین در کنارم بودند، آموختم و در عشق او، چون او شدم! حرکت با سرعت مطمئنه، آرام و تدریجی و صبورانه، هرچند به قول شاعر بعضا «صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد»! و اگرچه بر این باورم که ما آخرین نسلی هستیم که صبوری پیشه می‌کنیم و نسل‌های بعد از ما به صبوری و قناعت ما نیستند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز هفتم تیرماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۵ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
رئیس جمهور در جلسه فوق‌العاده هیأت دولت به منظور بررسی نهایی برنامه هفتم توسعه را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های ۲۶ گانه ابلاغی مقام معظم رهبری دانست.
وزیر کشور با اشاره به نقش معلم گفت: آنچه که امروز مطرح می‌شود که ما شاهد شکاف نسلی هستیم از نظر ما قابل قبول نیست، با این حال آنچه که می‌تواند نسل‌ها را به هم پیوسته کند اقدام معلمان است.
وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: مردم دوست دارند ببینند که منِ نماینده مانند خودشان هستم. دوست دارند ببینند ماشین من هم مانند ماشین خودشان است یا بچه من مانند بچه خودشان است. آیا این بد است؟ این حسن مردم است. هزینه شده است برای این نظام. نمی‌شود که یک عده مفت‌خوری کنند. چه اصولگرا باشد چه اصلاح‌طلب. این باید ملاک باشد که آقا شما می‌خواهید وزیر شوید، ولی بدان که خانواده تو وزیر نیستند. اگر بعد از یکسال معلوم شود که وضع خانواده‌اش اشرافی شده است، باید کنار برود.
صحرایی گفت: پنج تصمیم کلیدی و کلان در هیئت امنا داشتیم که مصوبه نخست برنامه راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۶ بود. قبلا برنامه دانشگاه تا افق ۱۴۰۴ را داشتیم که با اصلاحات جدی، به عنوان برنامه جدیدی به تصویب رسید و دارای ۳۰ نشانگر برای پیشرفت آینده نظام تعلیم و تربیت است که موظف به عملیاتی کردن آن هستیم.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
معاون وزیر علوم با ذکر اینکه فرهنگ جان‌مایه وجودی همه ماست گفت: همه پیش از اینکه مهندس و دکتر و معلم و یا متخصص در یک فنی باشیم، انسان هستیم، و این انسانیت است که باید در دانشگاه تبلور پیدا کند.
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در اتفاقات هشتم مهرماه امسال در زاهدان ۳۵ نفر جان خود را از دست دادند که به دستور رهبر معظم انقلاب، افرادی که در این حوادث بیگناه کشته شدند به عنوان شهید محسوب می‌شوند.
سردار معروفی ادامه داد: در ۲۰ سال اخیر شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری بر پایه اقتصاد، معیشت، کارآفرینی و تولید نامگذاری شده ‌که اگر آن شعارها به درستی عملیاتی می‌شد الان وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور اینگونه نبود و به رشد و تعالی می‌رسید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله‌ آب اصفهان را مسئله‌ مهمّی دانستند و فرمودند: بنده دنبال این قضیّه بوده‌ام، دوستان متعدّدی نامه نوشتند، ما هم ارجاع و دنبال‌گیری کردیم.
بعد از دعوت شدن جیمز مدیسون به تیم ملی انگلیس یک توییت او که 9 سال پیش منتشر شده بود مورد توجه قرار گرفته است.
آیت الله علوی بروجردی گفت: آقا امام عسکری صلوات‌الله و سلامه‌علیه حق بزرگی به گردن ما دارند. معلم بزرگی برای ما هستند. یاد بگیریم با همه، حتی آن‌هایی که کج رفتند، حتی آن‌هایی که منحرف شدند، رهایشان نکنیم. بار‌ها گفته‌ام که ما برای همۀ این‌ها پدر هستیم. این‌ها بچه‌های ما هستند. علوی است؟ منحرف است؟ بی‌حجاب است؟ بسیار خوب! بچه‌های ما هستند یا نیستند؟
وزیر آموزش و پرورش درباره تعدیل معلمان خرید خدمات گفت: در برخی از استان‌ها با مازاد معلم خرید خدمات مواجه شدیم و نتوانستیم آنان را به کار بگیریم، ولی در شرف هستیم درمناطقی که کمبود معلم داریم از آن‌ها استفاده کنیم.
امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که در روز‌های اخیر رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی برنامه توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را اعلام کردند؛ گفت: این اهداف مهم تحقق پیدا نمی‌کند مگر این‌که در حوزه‌های گوناگون مدیریتی کشور با یک تحول و تغییر روبه‌رو شویم.
توجه به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همواره در سیاستهای کلی برنامه های پنجساله توسعه مقام معظم رهبری ابلاغ شده این بارهم در برنامه هفتم توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی تاکید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ