استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در اتفاقات هشتم مهرماه امسال در زاهدان ۳۵ نفر جان خود را از دست دادند که به دستور رهبر معظم انقلاب، افرادی که در این حوادث بیگناه کشته شدند به عنوان شهید محسوب می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان احتمالا عجیب‌ترین روز مربیگری خود را این هفته تجربه کرد.
در حوادث تروریستی امروز در چند منطقه در کشور پاکستان، چند نظامی این کشور کشته و زخمی شدند.
ما نه می‌فهمیم و نه جرئت جسارت داریم بلکه بسیار امیدواریم که در جریان تصویب برنامه هفتم توسعه جزء جزء آن از موهبت سایبرنتیکی برخوردار شود و با این روش مدرن و شاید پست‌مدرن مسائل اصلی کشور مانند ناترازی آب، انرژی، اسراف در همه شئون، نشست زمین، درگیری با همسایگان زیاده‌خواه یا ارتجاعی کشور، آب‌وهوای آلوده، آسیب‌پذیری در مقابل حوادث طبیعی مانند زلزله و تلفات جاده‌ای کشور سر و سامان بگیرد.
پلیس تهران در تازه‌ترین گزارش خود نرخ تصادفات را در سنین مختلف اعلام کرد که در آن ۲۰ تا ۳۰ ساله‌ها و ۶۰ سال به بالا بیبشترین میزان تصادف را ثبت کردند.
سازمان امدادونجات اعلام کرد: در هفته گذشته امدادگران این جمعیت ۸۸۳ مورد حادثه را در سراسر کشور پوشش دادند که حوادث کوهستان و جاده‌ای نسبت به هفته ماقبل خود افزایش یافته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث، مصدومیت ۱۹ نفر را رقم زده است.
جعفر ایازی از فرماندهان پیشکسوت ارتشی دوران هشت سال دفاع مقدس در کتاب «نوهد تا خرمشهر» با اشاره به حوادث خرمشهر روایت می‌کند: دو کانتینر طلا در گمرک خرمشهر است و هنوز تخلیه نشده‌اند و می‌بایست آن‌ها را به تهران و بانک مرکزی بفرستند، ولی منتقل نشده‌اند، این کانتینر‌ها در قسمت غربی گمرک خرمشهر قرار دارند و رنگشان نیز زرد کم رنگ است. او با اطمینان کامل می‌گفت که آن‌ها پر از طلا هستند.
حمید رسایی، نماینده پیشین مجلس و عضو جبهه پایداری با هشتگ «ترانه علیدوستی را اعدام کنید» به شدت از این بازیگر سینما به خاطر حمایت از سه متهم حوادث خانه اصفهان انتقاد کرد.
رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: در حوادث سال ۱۴۰۱، هشت دانشجو در دانشکده ما، دستگیر شدند پیگیری کردم ۷ دانشجو مربوط به سهمیه ایثارگران بودند. پدر‌های آن‌ها جانباز و شیمیایی و سپاهی بودند.
ابوالفضل ماهگلی به خبرنگاران اظهارداشت: حسب بررسی‌های به عمل آمده ما در دادسرا و کارشناسی‌هایی که انجام گرفت، مشخص شد برخی از افرادی که اقدام به تیراندازی کردند در این زمینه دچار افراط و تفریط شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این حوادث هشت نفر مصدوم شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به هشت شهرستان در قالب چندین مورد عملیات جوی گفت: از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون به ۲۵۳ نفر امدادرسانی شد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف در محورهای سرخس- مشهد و نیشابور به مشهد در خراسان رضوی هشت مجروح بر جا گذاشت.
رئیس سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم و با توجه به اینکه قاچاقچیان در حال توزیع حجم زیادی از مواد محترقه هستند، اورژانس در حالت آماده باش است و مراقبت‌ها باید تشدید شود. تاکنون یک فوتی و هشت قطع عضو ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال داشتیم، بنابراین مراقبت‌ها باید بیشتر شود.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان آخرین جزییات پرونده کلانتری ۱۶ زاهدان در رابطه با حوادث روز جمعه هشتم مهر امسال زاهدان را تشریح کرد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت در ۲۹ ماموریت از هشتم لغایت ۱۴ بهمن حضور داشته است، گفت: از این تعداد ۱۵ مورد حوادث جاده ای را شامل می شود.
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: افراد بیگناهی که دچار حادثه شدند به عنوان جانباز محسوب می‌شوند که بر اساس گزارش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تا کنون ۲۴ نفر مجروح این حوادث به عنوان بیگناه شناخته شدند و ممکن است این تعداد بیشتر شوند و به ۳۵ نفر هم برسد.
سی و هشت نفر از بازداشتی‌های حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان آزاد شدند.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی درباره خبرنگاران بازداشتی حوادث اخیر گفت: از روز سی‌ام شهریورماه که متوجه دستگیری‌ها شدیم، پیگیری‌ها با نهادهای امنیتی برای مشخص شدن وضعیت آن‌ها انجام شد و همچنان ادامه دارد و تاکنون هشت نفر آزاد شده‌اند.
مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از تاریخ ششم مردادماه تا هفتم شهریورماه مجموعا ۲۵۰ عملیات در حوزه کوهستان توسط نیرو‌های هلال‌احمر انجام شده که در جریان آن به ۵۴۰ حادثه‌دیده امدادرسانی شده است. از این میان ۲۳۳ نفر از شرایط سخت نجات داده شده‌اند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته، هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث ۲۹ مصدوم و یک کشته داشته است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام اوان به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد اوان در روزهای آینده بورس است.
جالب است که من همین حرف را در نطق میان‌دستور مجلس هشتم پس ‌از حوادث سال ۸۸ گفتم و توسط رئیس وقت قوه قضاییه علیه من به اتهام تضعیف قوه قضائیه و توهین به قضات اعلام جرم شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ