مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ۱۵ دی با حضور در محل برگزاری لیگ هاکی روی یخ مردان از این رقابتها بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
سرمربی و ملی‌پوشان کاراته در بازدید مسئولان ورزش از اردوی تیم ملی، از شرایط این رشته گلایه کردند.
مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیراندازی بازدید کردند.
دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاهیان، حوزویان، اساتید دانشگاه، مسؤولان، وزرا و فرهیختگان در رشته‌های مختلف از گروه موزه‌های دفینه بازدید کنند.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از هتل های محل اسکان زائران ایرانی ضمن مطلع شدن از برخی مشکلات و کمبودها ، از مسئولان سازمان حج و زیارت خواست نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.
روایت یک خبرنگار از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس فدراسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ را به شهر ارومیه داد.
رئیس فدارسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 را به شهر ارومیه داد.
مسئولین برگزاری مسابقات غرب آسیا، آخرین بازدید از ورزشگاه کربلا را انجام دادند.
مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای برگزاری جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس بازدید کردند.
تولید ۹۷ درصد داروی کشور در داخل افتخارآمیز است و این شرکت‌ها باید حمایت شوند. در بازدید من از پارک علم فناوری، مسئولین می‌گفتند که آماده‌ایم در زمینه دارویی مهاجرت معکوس صورت پذیرد و آمادگی داریم برای کسانی که دیده‌اند در کشور زمینه کاری نیست و مهاجرت کرده‌اند، این زمینه کاری فراهم شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس از روز گذشته در تهران حضور دارند و در حال بازدید و بررسی هستند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) از نمایشگاهی که به مناسبت شعار سال برپا شده بود و در آن صنایع مختلف و دانش بنیان‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته بودند، بازدید کردند. در این نمایشگاه وزرا و مسئولان مربوطه توضیحات لازم را در هر بخش ارائه کردند
مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ۱۵ دی با حضور در محل برگزاری لیگ هاکی روی یخ مردان از این رقابت‌ها بازدید کردند.
رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در نهمین گام، صبح روز دوشنبه در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارایه کند.
رئیس جمهور در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافت تا در جمع مسئولان این وزارت‌خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودهایی را ارایه کند.
برخی از مسئولان اقتصادی بنگلادش از بخش های مختلف موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.
مسئولین حوزه اجتماعی و ورزشی سازمان برنامه و بودجه با حضور در کمپ تیم‌های ملی کشتی با ملی پوشان اعزامی کشورمان به رقابتهای جهانمی دیدار و گفتگو کردند.
غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو، عصر روز گذشته، فعالیت خود را در نمایشگاه شهر مشهد و با حضور پرشور مردم و مسوولان آغاز کرد.
جمعی از مسئولان حوزه اداری و پشتیبانی ارتش با حضور در شرکت صنایع نساجی هلال ایران ضمن بازدید از خطوط تولید در خصوص گسترش همکاری‌ها با مدیران شرکت نساجی به گفتگو پرداختند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ