تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان پس از حضور در بازی‌های زمستانی کشورهای اسلامی، با ترکیبی ناقص و بدون رئیس فدراسیون اسکی به تهران بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرط سفر هوایی گردشگران خارجی به ایران برای داشتن کارت واکسن، اگر تا کنون کم و بیش وجود داشت؛ اکنون به صورت رسمی برداشته شد.
در روز‌های اخیر، ده‌ها کشور در سراسر جهان شروع به انجام آزمایش کووید و نظارت بر سلامت مسافرانی که از چین می‌آیند، کرده‌اند. این امر موجب سرزنش پکن شده و استدلال کرده است که این اقدامات هیچ مبنای علمی ندارد.
مدیرکل بهداشت عمومی وزارت بهداشت عراق از تدابیری سخن گفت که این کشور درباره کرونا به اجرا درخواهد آورد.
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر تسهیل محدودیت‌های کرونایی در چین که امید به بهبود تقاضا را برانگیخت و مختل شدن تولید انرژی در آمریکا، به بالاترین حد سه هفته اخیر صعود کرد.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: لیسانسه‌های پرستاری و مامایی که در دوران شیوع کرونا زحمت کشیدند اما پس از پایان طرح برکنار شدند، باید اعاده به کار شوند.
هم‌زمان با اعتراض‌های پراکنده در مناطق مختلف چین به علت مقررات کرونایی، مقامات جزیره تایوان اعلام کردند تا چند روز آینده مقررات کرونایی را لغو خواهند کرد.
دولت قطر محدودیت‌های کرونا را برای هواداران و مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ لغو کرد.
کرونایی‌شدن یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم از یک سو، در‌پیش‌بودن بازی‌های جام جهانی از سوی دیگر و البته مسئله برگزاری دربی در هفته دوازدهم، باعث شده پرسپولیس چندان تمرکزی نداشته باشد.
با دقت به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توانید کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با رنگ آبی رنگ آمیزی شده است.
بایرن مونیخ اعلام کرد توماس مولر و جاشوا کیمیش به دلیل مثبت شدن تست کرونای آنها قرنطینه شده‌اند.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از لغو همه محدودیت‌های کرونایی لبنان برای مسافران این مسیر پروازی خبر داد.
سیامک نعمتی و احمد گوهری با تست منفی کرونا در دیدار مقابل گل‌گهر حضور پیدا کردند.
تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز مانند هفته‌های گذشته، صفر بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز در عدد ۲۰ شهر باقی مانده است.
تست کرونای دو عضو مهم تیم ملی فوتبال آلمان مثبت اعلام شد.
در مجموع در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست و ۳۵ شهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند. همچنین ۳۴۲ شهر در وضعیت زرد و ۷۱ شهر نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.
تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز به ۸ شهر و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی به ۱۱۶ شهر کاهش یافته است؛ همچنین تعداد شهر‌های با وضعیت زرد به ۳۰۲ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی به ۲۲ شهر رسیده است.
آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای ایران حاکی از شرایط رو به بهبود و کاهش شهرهای قرمز کرونایی است. در استان تهران نیز مانند اکثر نقاط کشور تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کاهش یافته است.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی از ۱۸۴ به ۱۵۶ شهرستان کاهش یافته که معنای آن، افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در برخی از این شهرستان‌ها و قرمز شدن وضعیت آنهاست، اما نکته خوشایند در بروزرسانی اخیر نقشه کرونایی، در وضعیت نسبتا ثابت شهر‌های زرد و آبی است، به این صورت که شمار شهر‌های زرد و آبی تقریبا ثابت مانده (تعداد شهر‌های زرد از ۱۷۴ به ۱۷۳ رسیده و تعداد شهر‌های آبی از ۱۲ به ۱۳ افزایش یافته است) و نشان می‌دهد، وضعیت بیماری در مناطق وسیعی از کشور ثبات نسبی داشته است.
آمار دهه ابتدایی محرم سال جاری نشان می‌دهد با وجود برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی، استقبال مخاطبین از سامانه تکیه، نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
در آخرین نشست اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال کشور قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد چگونگی حضور هواداران در نظر گرفته شد.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سفرها در دوران همه گیری بیماری کرونا به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته بود، اما بعد از برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، افزایش سفرها موجب رشد ۹ درصدی حوادث شد.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با ارسال نامه‌ای به تمامی ناشران ثبت شده و موسسات حسابرسی معتمد این سازمان از الزامی شدن پرداخت سود سهام از طریق سامانه سجام در سال جاری خبر داد.
تداوم وزش باد شدید طی ۳ روز آینده
کرونایی های ژاپن به لیگ ملتها رسیدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ