ملی‌پوش اسکی روی چمن کشورمان در مسابقات جوانان جهان به رقابت پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر قزوین روزهای سختی را تحمل می کند؛ اعضای این تیم امیدوارند هرچه سریع تر از کابوس امتیاز منفی رهایی یابند.
اصفهان- دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با حضور ۹۰ شرکت فعال عصر امروز گشایش یافت.
نخستین روز از رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی پیگیری شد که کاروان ایران در پایان اینن روز صاحب چهار مدال برنز شده و در رده دوازدهم جدول رتبه بندی مدالی قرار گرفت.
ایران با یک پله سقوط به رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی خواهد رفت.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در میان ۲۱ تیم شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه دوازدهم ایستاد.
دوازدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری در سوئد برگزار شد و وکلای مدافع به تناقضات موجود در اظهارات دادستان و برخی شاهدان پرداختند.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، تیم ملی ایران در بخش مردان به جایگاه دوازدهمی اکتفا کرد.
دادگاه رسیدگی به درخواست فرجام یوونتوس فردا برگزار خواهد شد و این احتمال به شدت قوی مطرح است که به جای پانزده امتیاز، دوازده امتیاز از این تیم کم شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، بر اهمیت تبیین دقیق و کامل عملکردهای ارزشمند صنعت نفت مطابق الزام‌های ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور تأکید کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: دوازدهم فروردین روز استقلال و تجلی ایمان و اراده ملت ایران است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: دوازدهم فرودین روز استقلال و تجلی ایمان و اراده ملت ایران است.
دوازدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
«سلطان خیابان کاشوبسکا» در محبوبیت میان گردشگران از قلعه قرن دوازدهمی پیشی گرفت.
برترین تنیسور زن جهان دوادزهمین جام قهرمانی‌اش را در سن 21 سالگی به دست آورد.
دوازدهمین همایش گروهی رکوردهای ملی ایران با حضور ورزشکاران توانمند و صاحب عنوان رکورد در آیتم‌های متنوع و جذاب ورزشی در برج آزادی تهران برگزار شد.
دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگ‌ترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور در دانشگاهها برگزار می شود.
اگر در دوازده ماه گذشته به اخبار گوش فرا داده‌اید، از ماهیت تهدیدی که حملات سایبری برای همه جنبه‌های جامعه ایجاد می‌کند، به خوبی آگاه هستید. در دنیای سیاسی ناپایدار که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم، جنگ به طور فزاینده‌ای به صورت آنلاین رخ می‌دهد. چه چیزی ۲۰ سال آینده‌ی صنعت هوانوردی را تعریف خواهد کرد؟
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی تیم بم در دربی کرمان و همچنین صعود سپاهان به رتبه دوم جدول رده‌بندی به پایان رسید.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر نمایندگان مخالف بررسی چند دوازدهمی لایحه بودجه سال آینده کل کشور هستند، گفت: معتقدیم زمان کافی برای بررسی لایحه بودجه 1402 و لایحه برنامه هفتم توسعه وجود دارد و در این زمینه خلاء قانونی نداریم.
در حساس‌ترین دیدار هفته، پیکان موفق به پیروزی برابر پالایش شد و با این نتیجه در صدر جدول باقی ماند، جدال تیم‌های نصر و مس نیز با پیروزی نصر همراه شد تا این تیم به رتبه دوم جدول صعود کند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
نتایج کامل دیدارهای روز دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ