آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد آملی با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم سن ترین کوهنورد پسر ایرانی که موفق به پیمایش وصعود "قله دماوند" بام ایران شده را به نام خود ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید این که ارلینگ هالند رکوردش را شکسته برایش هیچ اهمیتی ندارد.
مهاجمانی که در فصل نقل و انتقالات رقم‌های میلیاردی را به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌کنند و درنهایت هم به آن می‌رسند،در طول فصل بیست و دوم لیگ برتر فقیرانه گل زده‌اند و رکوردی کم سابقه را رقم زدند.
مهاجمانی که در فصل نقل و انتقالات رقم‌های میلیاردی را به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌کنند و در نهایت هم به آن می‌رسند، در طول فصل بیست و دوم «فقیرانه» گل زده‌اند و رکوردی کم سابقه را رقم زدند.
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.
مهاجم شماره ۳ فولاد به آمار بیشترین بازی با پیراهن این باشگاه رسید.
بازپخش صحنه‌های هولناک در آمریکا که از آغاز سال جاری تقریبا دست کم هفته‌ای یک بار تکرار می‌شود، این کشور را در آستانه ثبت رکوردی جدید در موضوع کشتار جمعی قرار داده است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو نسبت به ۲۸ اسفند ۵ تا ۷ درصد افزایش یافته است، گفت: خودروی صفر در بازار به شدت کم است و اگر عرضه زیاد نشود قیمت‌ها بالاتر می رود.
اسطوره فوتبال آرژانتین می‌تواند برابر پاناما دو رکورد ویژه کسب کند.
یک هواداران خردسال رئالی پیش از شروع ال‌کلاسیکو وارد زمین شده و با ستاره های محبوبش عکس یادگار گرفت.
با به میدان رفتن دروازه بان سوم تیم فوتبال استقلال، ریکاردو ساپینتو از تمام بازیکنانش در این فصل استفاده کرد.
با از راه رسیدن سامانه‌های بارشی و موج سرمای شدید، دمای هوا در ۲۷ استان کشورمان به محدوده صفر درجه رسید؛ برودت و یخبندانی که موجب افزایش مصرف گاز در کشور شده است تا جایی که رکورد مصرف گاز در کشور شکسته شده و به ۸۵۰ میلیون مترمکعب در روز هم رسیده است. آن هم در شرایطی که ترکمنستان سوآپ گازی‌اش را کم کرده چراکه در آنجا هم سرما به شدت اوج گرفته و مشکلاتی آفریده.
پیشکسوت تپانچه می‌گوید زمان زیادی برای کسب سهمیه المپیک نداریم و انتخاب دو سرمربی برای تیم تپانچه ممکن است باعث افت رکورد و کم شدن سهمیه ها شود.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، به پیام منتشر شده از سوی کیلیان امباپه برای خودش واکنش نشان داد.
اولیویه ژیرو، ستاره باتجربه تیم ملی فرانسه، مدعی شد کیلیان امباپه به زودی بهترین گلزن تاریخ این کشور خواهد شد.
انتظار می‌رود هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه خود را به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی که یکشنبه به مصاف لهستان می‌رود تحمیل کند.
لیونل مسی در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل مکزیک موفق شد به دو رکورد دیگر دیه‌گو مارادونا دست یابد.
دیدار برزیل و صربستان پرتماشاگرترین دیدار جام جهانی قطر تا این جای کار بود.
دولت جو بایدن، در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا و بحبوحه هشدارها درباره ورود قریب‌الوقوع آمریکا به رکود در آینده‌ای نزدیک، گزارش‌ها دراین‌باره را کم اهمیت جلوه داد.
ستاره ایرانی پورتو یک گل تا ثبت رکورد باشگاه‌اش کم آورد.
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه رکود کامل بر بازار حاکم شده است، گفت: هنوز وضعیت عرضه خودرو تعریف چندانی ندارد و به دلیل همین مساله شاهد افزایش غیرواقعی قیمت ها هستیم.
رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بلغارستان در حالی شب گذشته به پایان رسید که تیم های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان رکوردی درخشان و کم نظیر از خود بر جای گذاشتند.
سرمربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به اعزام ۸ دوومیدانی کار به مسابقات بین‌المللی مراکش گفت: تلاش دوومیدانی کاران نابینا و کم بینا ارتقا رکورد در این مسابقات است.
سال گذشته طبق آمارهای رسمی و غیررسمی از روند تولید و نمایش فیلم‌ها مشخص بود که بیش از ۳۰۰ فیلم منتظر اکران هستند و این آمار چند بار در جشنواره فجر سال قبل و در صحبت‌های برخی سینماگران تاکید شد، اما با وجود نگرانی‌ها در این مورد، نه تنها سینماها رونقی پیدا نکردند بلکه همان اکران آنلاینی که خیلی‌ها امید داشتند می‌تواند به کم شدن بار اکران کمک کند، دچار رکود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ