به گفته کارشناس بورس ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت بالغ ۱۷.۵ همت در هر روز بود که نسبت ۱۴ همت یک ماه اخیر و ۱۰ همت دو ماه اخیر روند صعودی داشت ضمن اینکه ارزش معاملات در آخرین روزهای هفته نسبت به میانگین هفته نیز بالاتر بود. تلاطم‌های بازار در روزهای اخیر افزایش یافته و سرانه خرید و فروش بالاتر از میانگین‌های گذشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
شاخص کل بورس روز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۱۲۸۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۶۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با ۶۹۴۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۹۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۲۲۹۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل امروز در ابتدا اندکی منفی بود در پایان با ثبت بیش از ۴ هزار و ۷۸۰ واحد رشد یکبار دیگر به بالای مرز ۲,۳ میلیونی رسید. شاخص هموزن نیز بیش از ۳ هزار واحد ارتقا یافت و در محدوده ۷۶۴ هزار واحد ایستاد. فردا روند مثبت بازار ادامه دار خواهد بود؟
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۵ هزار و ۴۶۸ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۱ واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز امروز ۳ هزار و ۸۳۷ واحد رشد کرد و به عدد ۷۵۲ هزار و ۴۴۱ واحد رسید. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
روز قبل شاخص کل معاملات به پایین کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی سقوط کرد و تابلوی بازار نیز وضعیت خوبی را نشان نداد. آیا بورس تا پایان سال منفی خواهد ماند؟
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۶۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۱۸۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۱۸۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۱۰۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۱۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه نسبت به روز کاری قبل ۳ هزار و ۱۴۹ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۷۳ واحد رسید. بورس امروز شنبه ۲۸ آبان ماه چگونه خواهد بود؟ صعود یا نزول؟
شاخص کل بورس دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۰۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۰۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۳۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل امروز با رشد ۹۶۶۲ واحدی باز هم به ناحیه یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحدی رسید.
در جریان بررسی امروز بازار سرمایه بیش از ۳ میلیارد و ۹۲۹ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان در بیش از ۲۵۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بعضی وقت‌ها مسائل روحی روانی می‌تواند کیفیت یک بازیکن را نابود کند. نمونه زنده می‌خواهید؟ به فصل اول حضور مسی در پاریس نگاه کنید که چطور تغییر مکان فوتبال او را تقلیل داد.
آرتور و برناردو که نزدیک به چهار سال عمر خود را در بیمارستان و در تختی ویژه گذرانده بودند، اکنون می‌توانند برای اولین بار به صورت یکدیگر نگاه کنند.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۰۰۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۶۶۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
شمارش معکوس برای پرداخت سود سهام عدالت به ۴۹ میلیون دارنده سهام عدالت آغاز شده است و آخرین برآوردها نشان می‌دهد بالاترین رقم پرداختی سود به سهامداران عدالت برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان خواهد بود.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۳۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۳۱۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ