رئیس کمیسیون اروپا از ارائه طرح کمک به اوکراین برای سال ۲۰۲۳ به مبلغ ۱۸ میلیارد یورو در هفته آینده خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپه کوتینیو از قطر و عربستان پیشنهاد دارد و انتقال او کمک مالی بزرگی برای بارسلونا نیز خواهد بود.
فیلیپه کوتینیو از قطر و عربستان پیشنهاد دارد و انتقال او کمک مالی بزرگی برای بارسلونا نیز خواهد بود.
مسیح مهاجری نوشت: توصیه ما اینست که آقای رئیس‌ جمهور گزارش دو سالگی دولت خود را با حضور خبرنگاران آزاد به مردم بدهد تا هم مردم احساس کنند با گزارش واقعی مواجه هستند و هم خود رئیس‌ جمهور از مزایای پاسخ دادن به سؤال‌های واقعی برخاسته از متن مردم برخوردار شود. این روش قطعاً به مردمی ‌سازی دولت کمک خواهد کرد.
مبین نصری یکی از ستاره های جوان والیبال ایران در قهرمانی جهان رویاهای بزرگی در سر دارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هوادار متمول به ساختار باشگاه کمک می کند اما در مسائل فنی دخالتی ندارد.
ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید کسی مدیریت استقلال را بر عهده بگیرد که بتواند کمک کند و باری از دوش استقلال بردارد.
ستاره مکزیکی سابق رئال مادرید یک بار دیگر خودش را به باشگاه سابقش پیشنهاد داد.
کمیسیون اروپا قصد دارد تا در حمایت از اوکراین و در بحبوحه ضدحملات این کشور علیه روسیه، پیشنهاد کمک ۵۵ میلیارد دلاری به کی‌یف را مطرح کند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تورنمنت کافا کمک خاصی از نظر فنی به تیم ملی نمی‌کند ولی موظفیم در این رقابتها شرکت کنیم.
یک مقام مسئول با بیان اینکه تولید مشترک از اهداف ایران و ترکیه است، پیشنهاد داد که شرکت‌های ایرانی در راستای ساخت دوباره شهرهای زلزله زده ترکیه اقدامات لازم را انجام دهند.
محمد عمری می‌گوید پیشنهاد خارجی دارد اما تا به پرسپولیس کمک نکرده، دوست ندارد اردوگاه سرخ را ترک کند.
سمنان- معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل اعتبارات مولد سازی و املاک مازاد آموزش و پرورش، اجرای یک هزار و ۶۰۰ پروژه در سال جاری پیشنهاد شده است.
باشگاه یوونتوس قصد دارد از شرایط بارسلونا برای جذب فرانک کسیه در تابستان آینده استفاده کند.
ریچارد کیز به باشگاه چلسی پیشنهاد کرد تا ژوزه مورینیو را همراه با جان تری به عنوان دستیار به استمفوردبریج برگرداند.
گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که یوفا حاضر است به یوونتوس کمک کند اگر آنها بیخیال پروژه سوپرلیگ شوند.
دکتر دیوید جنکینز از دانشگاه تورنتو برای کمک به بیمارانش، رژیم غذایی پیشنهاد می‌کند. خوردن این مواد غذایی به عنوان بخشی از رژیم غذایی وگان یا گیاه‌خواری مطلق برای کنترل کالری مصرفی است و شامل پرهیز از چربی‌های اشباع‌شده و نمک می‌شود. این رژیم غذایی سرشار از فیبر و میوه‌ها و سبزی‌هاست.
اعضای تیم فولاد خوزستان، پاداش شکست برابر پرسپولیس را برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی اختصاص دادند.
حامد پاکدل می‌گوید شرایط برای کمک کردن به پرسپولیس فراهم نبود و با بخشیدن تمام مطالباتش از این تیم جدا شده است.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
علی‌اکبر سیارمه، فعال حوزه کار گفت: در ابتدای سال امیدوار بودیم که با افزایش ۵۷ درصدی حداقل مزد، تحولی در وضعیت معیشت کارگران ایجاد می‌شود، ولی تورم به گونه‌ای است که اگر دستمزد‌ها را ۸۰ درصد هم اضافه کنیم، باز هم خود را نشان نمی‌دهد لذا معتقدم در شرایط وجود افزایش هزینه‌ها و تورم، برای کمک به معیشت خانوار‌های کارگری ایرادی ندارد دستمزد را متناسب با شرایط روز دو بار در سال تعیین کنیم.
رئیس‌جمهور فرانسه گفت: هیچ پیشنهاد جدیدی نمی‌تواند به احیای توافق هسته‌ای با ایران در آینده نزدیک کمک کند و احتمالاً به چارچوب جدیدی برای رسیدگی به این موضوع نیاز است.
محمود شجاعی معتقد است که در صورت رسیدن پیشنهاد دستیاری کی‌روش برای برادرش مسعود، او می تواند به تیم ملی کمک کند.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است که ارائه پیشنهاد هدایت تیم ملی امید به اسکوچیچ، شخصیت او را خرد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ