کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد داد برای اثربخش شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متناسب با تحولات اجتماعی، قوه قضائیه لایحه دو فوریتی به مجلس ارائه کند.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
بنا به پیشنهاد کمیسیون ورزشکاران و مصوبه اعضای هیات اجرایی، ۶ نماینده ورزشکاران در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص شدند.
معاون نخست وزیر ارمنستان امروز از پذیرش پیشنهاد کشورش در ارتباط با تشکیل نشست کمیسیون های تعیین حدود مرزی از سوی جمهوری آذربایجان خبر داد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لازم است روش کنکور را به قبل از سال ۵۰ برگردانیم؛ در سال ۴۸ سوالات کنکور تستی نبود بلکه به شکل تشریحی بود. ما باید این نوع کنکور را احیا کنیم.
حمید رضا حاجی بابایی (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی): معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: زمانی که من وزیر آموزش و پرورش بودم و برخی وزارتخانه‌ها با هم ادغام می‌شدند من امدم بیرون از آموزش و پرورش و از من پرسیدند به نظرتان آموزش و پرورش با کجا ادغام شود گفتم نفت.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: برای خرید تضمینی گندم در بودجه سال آینده ۱۰۲ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که از نظر ما به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسته پیشنهادی مجلس برای مدیریت بازار ارز ۷۰ روز پیش در قالب گزارش نظارتی مفصلی در صحن علنی مجلس قرائت و به صورت عمومی ارائه و منتشر شد.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: دولت میانگین ۲۰درصد افزایش حقوق را برای کارکنان در بودجه در نظر گرفته اما برخی از نمایندگان معتقدند که مثلا حقوق های بالای ۲۰ میلیون تومان درصد کمتری افزایش پیدا کند و حقوق های کمتر از ۱۲ تا ۱۳ میلیون، درصد افزایش بیشتری داشته باشد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، مصوبات امروز این کمیسیون برای تعیین حقوق سربازان را تشریح کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیشنهاد ما آن است که اگر شورای اروپا علیه سپاه مصوبه‌ای را نهایی کند، در مذاکرات برجامی تجدیدنظر جدی شود.
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: در این لایحه پیشنهاد شده مالیات بر سود شرکت‌ها از ۲۵ درصد به ۱۸ درصد کاهش پیدا کند و معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولت نیز ۷ میلیون تومان باشد.
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به هیات دولت پیشنهاد داد: در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در بازی امشب، فردا چهارشنبه به عنوان تعطیلی رسمی اعلام شود.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.
رئیس کمیسیون اروپا از ارائه طرح کمک به اوکراین برای سال ۲۰۲۳ به مبلغ ۱۸ میلیارد یورو در هفته آینده خبر داد
نخست وزیر ارمنستان امروز به باکو پیشنهاد کرد: نشست کمیسیون های تعیین مرزها ۳۱ اکتبر (۹ آبان) در بروکسل برگزار شود.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد نمایندگان مجلس به دولت این است که حتما سیاست‌های تشویقی چون معافیت مالیاتی شرکت‌ها در حوزه بازار سرمایه را در متن لایحه پیشنهادی دولت مدنظر قرار دهند تا به بهبود شرایط بازار سرمایه کمک کند.
بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد‌های جدیدی از طرف اروپا به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهاد‌های ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ