کاپیتان ملوان معتقد است عملکرد این تیم برابر استقلال نویدبخش روزهای خوب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، وارد فهرست خرید توماس توخل شده است.
بر اساس رنکینگ جدید بازیکنان پاراتنیس روی میز، در رده سنی امیدها بازیکن ایران صدرنشین دیگر بازیکنان آسیایی این رشته است.
برابر اظهارات والدین متوفی، امیر سه ساله از روی کنجکاوی و غفلت والدین شربت متادون را که در مکانی قابل دسترس بوده، برداشته و مقداری از آن را خورده است. پسربچه به علت مسمویت شدید قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.
سنگی که تصور می شود یک شهاب سنگ است سقف خانه ای مسکونی در شهر هوپ ول تاون شیپ در ایالت نیوجرسی را سوراخ کرد و کف اتاق خواب فرود آمد.
تیم فوتسال گیتی پسند تعداد خریدهای جدید و ملی پوش خود را در نقل و انتقالات تابستانی به سه نفر افزایش داد.
جورجو کیه‌لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا معتقد است اینتر با پیروزی برابر میلان راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. او در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.
لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، در جریان بازی امروز مقابل خیرونا مصدوم شده و زمین بازی را ترک کرد.
تصادف یک کامیون حمل سوخت و یک خودرو، باعث آتش‌سوزی مهیبی بر روی پل بزرگراهی ایالت کنتیکت شد. به گفته مقامات، راننده کامیون جان خود را از دست داده و افراد دیگری نیز زخمی شده اند.
می‌توان به جرات گفت که یک وجه تخریب بی‌امان میراث انقلاب اسلامی توسط دشمنان خارجی، همین غفلت از ریشه‌ها توسط داخلی‌هاست. کمرنگ ساختن نام امام را نمی‌توان اتفاقی دانست، اگرچه لزوما نمی‌توان «عامدانه» اش خواند.
باشگاه شباب الاهلی پیگیر پرداخت مبلغ رضایت نامه قایدی است اما نامه نگاری های آنها با استقلال به جایی نرسیده و این می تواند مشکل دیگری برای آبی ها باشد.
بوحمدان اعتقاد دارد اتفاقاتی در اردوگاه فولاد رخ داد روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت.
جینگ-دونگ (جکی) هان و همکارانش یک فرآیند مبتنی بر هوش مصنوعی به نام ساعت پیری صورت را توسعه داده اند که تصویری سه بعدی از چهره افراد می‌گیرد و سن بیولوژیکی آن‌ها را محاسبه می‌کند.
مسجدسلیمان - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امروز روی غفلت گل دریافت کردیم و شکست خوردیم ولی فدای سر بازیکنانم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در دقایق ابتدایی نیمه اول دیدار با آلومینیوم، یک تعویض احباری انجام داد.
ریچارد اوفوری دروازه‌بان تیم غنا که به عنوان بهترین گلر این تیم شناخته می‌شود، در آستانه از دست دادن جام جهانی قرار گرفته است.
بن چیلول به دلیل مصدویت حضور در جام جهانی قطر را از دست خواهد داد.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی روی یک اشتباه و غفلت طلای جهان را راحت از دست دادم.
شروین بزرگ می‌گوید تعطیلات لیگ به نفع مس کرمان خواهد بود.
پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در شرکت بازی یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ضربه ایستگاهی را نقطه قوت تیم پیکان عنوان کرد و گفت: روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.
کوچکی نژاد گفت:‌ «ایران روی متن نظراتی دارد و 7 یا 8 مورد را اصلاح کرده‌ است و به طرف اروپایی داده‌ایم تا آن‌ها مشورت و نتیجه را اعلام کنند.»
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، بیان کرد: به نظر می رسد که ستاد ملی مقابله با کرونا به تصمیمات مصلحتی روی آورده و باید از نو مبنای جدیدی در این ستاد پیش گرفته شود.
همه مردم و افراد جامعه در هر لحظه از روز ناچار به گرفتن تصمیماتی برای رتق و فتق امور خود هستند که این تصمیمات می تواند در سطوح مختلف و با آثار گوناگون باشد؛ گاهی ممکن است اثر این تصمیم فقط بر خود شخص وارد آید و گاهی یک اجتماع چند ده نفره یا بیشتر و یا حتی یک شهر یا کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ