استیون جرارد، سرمربی الاتفاق، درباره انتقال نیمار به باشگاه الهلال صحبت کرد و گفت او بازیکنی بزرگ است که حضورش در تیم رقیب کار او را به مراتب دشوارتر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
شهردار منطقه یک تهران: هنوز جریمه خشک کردن عمدی درختان در خیابان ولیعصر (عج) پرداخت نشده است. ما هم برای مالک پایان کار و مجوز انشعابات را صادر نکرده‌ایم.
حضور سوپراستار هالیوود در سنترکورت ویمبلدون برای تماشای فینال این مسابقات حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
خلیل نادری روحانیِ مسافرکش می‌گوید: برخی از مردم در سال‌های اخیر علیه روحانیت حرف‌هایی می‌زنند که دردآور است، من منکر این نیستم که عده‌ای در این لباس به خطا رفته اند و کار‌هایی کرده اند که نباید می‌کردند، اما نباید آن خطا را به اسم اسلام گذاشت و اصل آن را زیر سوال برد بلکه آن را باید به اسم من نوعی نوشت.
عکس وایرال شده از برگه امتحان یک دانشگاه را ببینید! / «دغدغه این روزهاتو برام بنویس»
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی اخبار و اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با حمله روسیه به گروه واگنر و یوگنی پریگوژین جعلی و با هدف فتنه‌انگیز رسانه‌ای است.
رضا نصری گفت: وای به حال کشوری که از دیپلمات هم انتظار ژست نظامی دارد و نماینده مجلسش دیپلماسی را پفیوزی میداند!
عکسی از یک زن در سال ۱۳۸۵ در یک کافی نت، در مجازی وایرال شد که سرنوشت ایشان شاید برایتان جالب باشد.
وزیر ارتباطات گفت: الحمدالله در حوزه سکو‌ها و پلتفرم‌های داخلی ما جزو کشور‌هایی هستیم که پلتفرم‌های بومی خود را داریم و در حال حاضر نیاز کشور در خرید و فروش برخط از طریق پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
مهم‌ترین کتاب درسی دخترها، قرآن بود. خیاطی و دوخت ودوز و مطالبی که برای زندگی، مناسب یک دختر باشد، از مهم‌ترین مباحث آموزشی مکتبخانه‌های زنانه بود.
سرپرست نفت آبادان می‌گوید وای به حال تیمی که توسط ساپینتو با این رفتارها رهبری می‌شود.
سخنان اخیر رئیسی درباره درباره دادگاه لاهه با واکنش متفاوت علی ضیا، مجری معروف صداوسیما مواجه شد.
مرتضی پناهیان نوشت: دما ۱۳ درجه سانتیگراده و یه صحنه‌ای دیدم تو پیاده روی مرزداران که..  وای به حال ۳۰ و ۴۰ درجه. چی می‌خواد بشه واقعا؟
هنگامی که در حال حرکت هستید، آیفون شما می‌تواند به طور خودکار به وای فای عمومی متصل شود؛ اما برخی از شبکه‌های نقطه‌ای در واقع کمتر از اتصال داده تلفن شما قابل اعتماد هستند. بنابراین اگر یک برنامه داده مناسب و اتصال LTE قوی دارید، به دستگاه خود بگویید که وای فای ضعیف را به نفع داده‌های تلفن همراه قابل اعتمادتر کنار بگذارد.
واکنش کوپال ناظمی در صحنه پراعتراض دیدار استقلال و تراکتور یکی از اتفاقات جالب این مسابقه بود.
پریچهر جنتی با روسری صورتی یکی دیگر از سخنرانانی بود که پشت تریبون رفت. در کل جمعیت، لباس رنگی او خیلی به چشم می‌آمد. جنتی در این نشست از مشکلات زنان خانه‌دار حرف زد. مثال درباره معماری خانه‌ها به شورای عالی معماری و شهرداری اشاره کرد. اینطور که در شبکه‌های اجتماعی نقل شده او کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی دارد.
ویدئویی از مصاحبه اردشیر احمدى همسر سارا سادات خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج کشور که اخیرا به اسپانیا مهاجرت کرده با محمود احمدى نژاد را ببینید.
هادی چوپان می‌گوید قصدی برای مهاجرت کردن از ایران ندارد.
«من دست چپم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد، خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند»؛ این قسمتی از دفاعیات محمدمهدی کرمی فرزند ماشاالله متهم ردیف اول پرونده قتل سیدروح الله عجمیان است که به عنوان اولین ضارب، حمله به شهید مظلوم کرجی را آغاز کرد.
انتشار ویدیویی از لحظه پاس لیونل مسی به مولینا، باعث تعجب کاربران در فضای مجازی شده است.
مصاحبه رودریگو با رونالدوی برزیلی به دلیل حرکت عجیب بازیکن جوان در فضای مجازی وایرال شده است.
فاضل میبدی گفت: من معتقدم بحران اخیر کار خارجی‌ها نیست؛ ممکن است برخی کشور‌ها در راستای منافع خود تحرکاتی داشته باشند، اما زمینه جنبش اخیر از درون کشور می‌جوشد. یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد که وارد کشور ما شود و جوانان ما را حدود ۷۰ روز در صحنه نگه دارد؟ اگر این اندازه قدرت و نفوذ دارد، وای به حال نیرو‌های امنیتی ما. من معتقدم اینگونه نیست و ریشه اعتراضات از داخل کشور است.
عباس عبدی به عکس متفاوت و پربازدید شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.
بسیاری از ما هنگام استفاده از اینترنت خانگی احساس ناراحتی می‌کنیم و به خصوص زمانی که در حال مطالعه یا انجام یک کار ضروری هستیم، از سرعت پایین اینترنت رنج می‌بریم، در حالی که افراد در حال استفاده از وای فای بسیار کم هستند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که وای فای شما هک شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ