حضور سوپراستار هالیوود در سنترکورت ویمبلدون برای تماشای فینال این مسابقات حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
شهردار منطقه یک تهران: هنوز جریمه خشک کردن عمدی درختان در خیابان ولیعصر (عج) پرداخت نشده است. ما هم برای مالک پایان کار و مجوز انشعابات را صادر نکرده‌ایم.
راهپیمایی عید غدیر با شکوه قابل توجهی در تهران برگزار شد. تصویری از پخت غذای نذری برای شرکت کنندگان در این جشن در مقابل دانشگاه تهران بین کاربران فضای مجازی وایرال شده است.
خلیل نادری روحانیِ مسافرکش می‌گوید: برخی از مردم در سال‌های اخیر علیه روحانیت حرف‌هایی می‌زنند که دردآور است، من منکر این نیستم که عده‌ای در این لباس به خطا رفته اند و کار‌هایی کرده اند که نباید می‌کردند، اما نباید آن خطا را به اسم اسلام گذاشت و اصل آن را زیر سوال برد بلکه آن را باید به اسم من نوعی نوشت.
تصویری وایرال شده از محمدرضا گلزار در کنار ستاره محبوب تیم ملی فوتبال رضا قوچان نژاد را ببینید
تصویری از یک دختر ۲۶ ساله در فضای مجازی وایرال شده که برخی او را همسر محمدرضا گلزار می‌دانند.
تصاویر حضور دختر سروش رفیعی در جشن قهرمانی پرسپولیس در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
تصویر بنر اداره میراث فرهنگی و گردشگری مرودشت در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که ظاهرا از شهروندان خواسته شده با توجه به این تاریخچه، حجاب خود را رعایت کنند.
تصویری از نوع پوشش یک افسر روسی در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی وایرال (پربازدید) شد.
تصاویر منتشر شده از شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی در حال گریه کردن در فروشگاهی در شهر نیویورک آمریکا خبرساز و وایرال شده است.
تصویری عجیب از یک شیر جنگل با زنجیر در یک خانه که به عنوان حیوان خانگی نمایش داده میشود، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه‌های اماراتی وایرال شده است.
هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».
تصویر یک زن کاستاریکایی در هنگام دعا و راز و نیاز، در شبکه های اجتماعی وایرال شد.
از روز گذشته تصویر نامه‌ای مجعول منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در فضای مجازی در حال بازنشر است و به شدت از سوی اکانت‌های ضدایرانی به اصطلاح وایرال شده است.
تصویری از یورگن کلوپ پیش از دیدار آرسنال لیورپول منتشر شده که البته شاید شیطنت سرمربی لیورپول هم در وایرال شدن آن دخیل باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ