رضا نصری گفت: وای به حال کشوری که از دیپلمات هم انتظار ژست نظامی دارد و نماینده مجلسش دیپلماسی را پفیوزی میداند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبین نصری اولین قهرمانی آسیای خود را در بزرگسالان تجربه خواهد کرد.
مبین نصری دومین بازیکن جوان حاضر در اردو به دنبال تحقق رویای حضور در ترکیب تیم ملی است.
مبین نصری یکی از ستاره های جوان والیبال ایران در قهرمانی جهان رویاهای بزرگی در سر دارد.
گویا لای فای سرعتی بالغ بر ۲۲۴ گیگابیت بر ثانیه دارد، در حالی که میانگین سرعت وای فای ۷، به طور میانگین ۴۰ گیگابیت بر ثانیه پیش بینی شده است. سرعت انتقال داده برای کارهایی مانند بازی یا واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بسیار مفید خواهد بود.
گویا لای فای سرعتی بالغ بر ۲۲۴ گیگابیت بر ثانیه دارد، در حالی که میانگین سرعت وای فای ۷، به طور میانگین ۴۰ گیگابیت بر ثانیه پیش بینی شده است. سرعت انتقال داده برای کارهایی مانند بازی یا واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بسیار مفید خواهد بود.
راهپیمایی عید غدیر با شکوه قابل توجهی در تهران برگزار شد. تصویری از پخت غذای نذری برای شرکت کنندگان در این جشن در مقابل دانشگاه تهران بین کاربران فضای مجازی وایرال شده است.
رضا نصری حقوقدان بین الملل با انتشار رشته توئیتی نوشت: اگر برجام نبود، عضویت ایران در شانگهای میسر نمی‌شد.
رضا نصری، حقوقدان بین‌الملل به ادعای جدید اسرائیل واکنش نشان داد.
رضا نصری در توئیتی نوشت: اینکه عده‌ای باز می‌گویند پرونده هسته‌ای قبل از برجام ذیل فصل هفتم نبود بلکه فقط ذیل ماده ۴۱ قرار داشت، مثل این است که بگوییم ما را سوار قطاری کرده‌اند تا به ناکجاآباد ببرند، اما فقط در کوپه شماره ۴ بودیم، نه کوپه در شماره ۵!
سمیر نصری، هافبک سابق منچسترسیتی، رابطه چندان خوبی با پپ گواردیولا نداشته است.
سمیر نصری، ملی‌پوش سابق فوتبال فرانسه، از بازیکنان نیس در دوران گالیته خواست تا در مورد توهین او به بازیکنان مسلمان و سیاه پوست افشاگری کنند.
سمیر نصری، ستاره سابق آرسنال و منچسترسیتی، از عصبانیت بی‌حد و اندازه‌اش پس از خط خوردن از لیست تیم ملی فرانسه گفت.
رضا نصری، حقوقدان در واکنش به سخنان رئیسی درمورد دفتر ایران در لاهه نوشت: کدام هزینه؟ فقط دفتر حقوقی وزارت خارجه امریکا ۲۰۰ حقوقدان ارشد دارد.
نمی‌شود مسائل فنی و سیاسی را کاملاً از هم تفکیک کرد. موضوع «فعالیت هسته‌ای» در همه دنیا موضوعی است که در آن هر دو عنصر فنی و سیاسی به صورت پررنگ وجود دارد. تاریخچه مذاکرات برجام نیز این ادعا را تایید می‌کند. هر موقع ایران تلاش کرد به این دو مقوله به صورت تفکیک‌شده و جداگانه بپردازد، یک جا در فرآیند مذاکرات به بن‌بست رسید و هرجا تلاش کرد این دو مقوله را در کنار هم و در قالب یک مجموعهٔ «هم‌بسته» حل‌وفصل کند، به نتیجه رسید.
آنقدر گفتیم «مدیریت داخلی! مدیریت داخلی!» که مردم هم باورشان شد و امروز همدستان این هولوکاست و کسانی که در کنار بانیان آن عکس می‌گرفتند طلبکارانه به عنوان منجی ظاهر شده‌اند و به اسم مردم در راهروهای کاخ سفید، الیزه و پارلمان اروپا به دنبال تشدید تحریم و لغو مذاکرات افتاده‌اند.
یک کارشناس روابط بین الملل نوشت: در مقدمه همه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ با جوهر سیاه روی کاغذ سفید نوشته «تحت فصل هفتم» اقدام می‌شود. شگفت‌انگیز است موضوعی به این بداهت، به این وضوح سال‌هاست در ایران محل انکار و مناقشه است.
یک کارشناس مسائل روابط بین‌الملل گفت: صدور این قطعنامه از هم‌اکنون به اعتبار و وجهه کشور لطمه زیادی زده است و اگر تدبیری اندیشیده نشود، به صورت فزایند‌ه‌ای این لطمات با مرور زمان، مهم‌تر و جدی‌تر خواهد شد.
یک کارشناس مسائل بین‌المللی از کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در بحبوحه تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای انتقاد کرد.
سمیر نصری، ستاره سابق فوتبال فرانسه، از کریستیانو رونالدو خواست در این فصل برای باشگاه المپیک مارسی بازی کند.
رضا نصری حقوقدان بین الملل در توییتی به سخنان اخیر محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی پاسخ داد.
کارشناس ارشد روابط بین الملل گفت: سرعت و شدت اقدامات (لابی اسرائیل) نشان می‌دهد ایران در شُرف دستیابی به توافقی است که قادر خواهد بود مولفه «قدرت اقتصادی» را به سایر مولفه‌های قدرت آن اضافه کند.
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
رضا نصری گفت: به نظر من ایران سال‌ها حُسن‌نیت خود را به نمایش گذاشته و حتی برای آرام نگه داشتن فضای بین‌المللی و منطقه‌ای از جیب خود هزینه کرده است. اما دولت بایدن هنوز جرأت و جسارت لازم برای مواجهه با جریان ضد برجام در واشنگتن را پیدا نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ