خلیل نادری روحانیِ مسافرکش می‌گوید: برخی از مردم در سال‌های اخیر علیه روحانیت حرف‌هایی می‌زنند که دردآور است، من منکر این نیستم که عده‌ای در این لباس به خطا رفته اند و کار‌هایی کرده اند که نباید می‌کردند، اما نباید آن خطا را به اسم اسلام گذاشت و اصل آن را زیر سوال برد بلکه آن را باید به اسم من نوعی نوشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کامبیز مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی تصویری از خود را در حال خلبانی در توئیتر منتشر کرد.
عکسی از تابلوی یک کبابی در توییتر منتشر شده که نحوه نوشتن و تبلیغ او، توجه برانگیز شده.
تصویری از رسول جعفریان، احمد مسجد جامعی و محمد جواد آذری جهرمی در منا ساعات پایانی مناسک حج منتشر شد.
تصویری جالب و کمتر دیده شده از یک بستنی فروش در ایستگاه ۵ توچال در تابستان سال ۱۳۵۷ را مشاهده می‌کنید. عکس را میشل ستبون فرانسوی به ثبت رسانده است.
کاتیون متیل با طیف وسیعی از مولکول‌ها به خوبی واکنش می‌دهد و اخترشناسان مدت‌هاست آن را به دلیل خواص شیمیایی منحصر به فردی که دارد به عنوان یک عنصر سازنده مهم در شیمی آلی میان‌‌ستاره‌ای در نظر گرفته‌اند. این ترکیب اما تاکنون در فضا کشف نشده بود.
عبدالناصر همتی با انتشار تصویری از خبر حمله مخالفان دولت روحانی به همتی، به خاطر تلاش برای وام گرفن از صندوق بین المللی پول نوشت: برای آقای فرزین در ملاقات با مقامات صندوق بین المللی پول آرزوی توفیق دارم. امیدوارم بتوانند با دفاع از حق ایران، تسهیلات صندوق را برای گشایش ارزی بگیرند.
باهوش‌ها آماده اید؟ مشکل بزرگ این تصویر زیبای زمستانی را پیدا کنید؟
تصویری متفاوت از ناصر نقویان و محمد علی ابطحی، دو روحانی مشهور را مشاهده کنید.
طی روز‌های گذشته تصویری از یک خودرو پراید در فضای مجازی منتشر شد که در این تصویر یک روحانی بعد از برخورد یک خودرو پراید با او، روی ماشین افتاده و خودرو در حال کشیدن وی در خیابان بود.
تصویری از حضور محمدعلی زم، روحانی مشهور و پدر روح الله زم با کت و شلوار در مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. بر اساس تصویری که خبرگزاری مهر منتشر کرده فردی که در سمت راست تصویر عینک دودی بر چشم دارد، محمدعلی زم است.
در یک مطالعه منتشرشده در نشریه «ارتباطات طبیعت»، آنها تاثیر حافظه شکلی را روی لایه‌ای با ضخامت حدود ۲۰ نانومتر و ساخته شده از موادی موسوم به اکسید فریک (ferroic oxides) نشان دادند. این دستاورد اکنون امکان پیاده کردن تاثیر حافظه شکلی را در ماشین‌های ریز در مقیاس نانو فراهم ساخته است.
بعد از سفر گروسی نرخ دلار مسیر اصلاحی را در پیش گرفته و بدون توقف به سمت حمایت‌ها می‌تازد. تشدید روند نزولی با آمدن خبر‌های مثبت سیاسی، نیاز بازار ارز را به آرامش سیاسی بیشتر نشان می‌دهد. روز قبل یک خبر گزاری فرانسوی اعلام کرد که با توجه به نتیجه مثبت سفر رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی به ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام تصویب نخواهد شد. بازنشر همین خبر روند نزولی دلار را به سمت حمایت‌های در دامنه ۴۰ هزار را تشدید کرد.
کیهان نوشت: از هنگام تصویب برجام تاکنون، نه فقط آقای روحانی، بلکه هیچیک از طرفداران برجام نتوانسته‌اند حتی به یک نمونه از دستاورد‌های برجام اشاره کنند! مذاکرات با هدف لغو تحریم‌ها صورت گرفته بود و طی ۸ سال ریاست آقای روحانی بر قوه مجریه بسیاری از وقت، امکانات و ظرفیت‌های نظام به پای برجام ریخته شده بود، ولی نه فقط تحریم‌ها لغو نشد، بلکه دوبرابر نیز شد!
دارابی درباره فراگیر شدن پخش «علمک» در فضای رسانه‌ای و ارتباط آن با برخی اتفاقات اجتماعی اخیر درباره جایگاه روحانیت و پوشش عمامه در کشور هم گفت: قطعاً که بی‌ارتباط نیست و شاید از نگاه برخی این فیلم نگاه می‌تواند نگاه متفاوتی به عمامه و پوشش روحانیت را به تصویر بکشد.
تصویری نادر از آیات فقید گلپایگانی، مرعشی نجفی، شریعتمدای و روحانی را مشاهده کنید.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
میرلوحی گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند... دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
حکم رسیدگی هیات مدیره بورس‌ها به تخلفات انضباطی سهامداران از سوی دیوان عدالت اداری، خارج از حدود اختیار و مغایر با ماده ۳۵ قانون بازار اعلام و ابطال شد.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.
مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: میزان تولید سنگ‌آهن شرکت در سال 1400 در مجموع به 2 میلیون و 800 هزار تن رسید که علاوه بر ثبت بالاترین رکورد، در مقایسه با سال قبل آن ۱۷ درصد افزایش داشت.
رئیس‎جمهور در جدیدترین سفر استانی خود اعلام کرد: می توان به صورت تصویری در جریان مشکلات استان ها قرار گرفت اما شنیدن کی بود مانند دیدن. تا روزی که در دولت باشم بنا دارم که سخن مردم را از نزدیک بشنوم. ممکن است برخی از افرادی که این دیدارها را مورد سرزنش قرار می‎دهند تجربه این دیدارها را نداشته باشند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ