سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از لحظه اعلام پنالتی به سود استقلال تا تبدیل شدن ضربه یامگا به گل پیروزی بخش آبی‎‌پوشان، رفتار کاملا متفاتی با سایر اعضای تیمش داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پدافند هوایی ارتش گفت: در روز‌های گذشته چند فروند هواپیما‌های F-۳۵ آمریکا در حال پرواز در خلیج فارس بودند و از لحظه برخاستن به طور کامل توسط رادار‌های ما رصد می‌شدند.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
Su-۵۷ تنها هواپیمای عملیاتی نسل پنجم در ناوگان نیروی هوایی روسیه است. در حالی که مسکو همچنین مشغول توسعه هواپیمای تک موتوره Su-۷۵ است، این پروژه هنوز در مراحل اولیه مفهومی خود است و پیش‌بینی می‌شود که چندین سال طول بکشد تا به یک پلت فرم کاملاً عملیاتی تبدیل شود.
با پایان سهمیه لیگ برتری تراکتور، آخرین خرید این تیم از خارج مرزهای ایران خواهد آمد.
ديشب حضور قربان زاده در برنامه فوتبال برتر حال و هوای دیگری داشت‌.
بوگاتی نسخه تولیدی خود از بولاید را در ماه آوریل معرفی کرد. این هایپرکار در حال انجام تست‌های نهایی قبل از عرضه در سال آینده است. علاوه بر دور‌های آزمایشی در لمان، بولاید در حال آزمایش در پایگاه هوایی مشاهده شد که می‌تواند خشم ۱۵۷۷ اسب بخاری موتور ۱۶ سیلندر ۸.۰ لیتری خود را به طور کامل آزاد کند.
«سر که می چرخانی و مسیر نرده ها را دنبال می کنی می بینی تعدادشان زیاد است. همه هم یک مشخصه دارند؛ تکیه بر دیوار و چادر روی صورت و اشک‌هایی که اشک هایی که سرازیر است...»
تصاویری از حال و هوای خیابان انقلاب چند ساعت مانده تا شروع جشن مهمونی ده کیلومتری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: همزمان با افزایش دمای هوا، همکاری ادارات در مدیریت بار افزایش پیدا کرده است، در عین حال پایداری کامل شبکه نیازمند همکاری تمامی ادارات پایتخت است.
الکلاسیکوی عربستان در حالی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید که الهلال گل های کاملا یک شکلی با سرنوشت مشابه به ثمر رساند.
در حالی که برخی رسانه‌های محلی در شهر سنت پترزبورگ از برخاستن جنگنده‌ها بر فراز این شهر در شمال روسیه خبر دادند، اعلام شد که حریم هوایی این شهر به دلایل نامعلوم به طور کامل بسته شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این‌که با توجه به محدودیت های موجود در صنعت خودرو، در حال حاضر هیچ راه حل ممکنی بهتر از عرضه خودرو در بورس کالا نیست، گفت: با عرضه امروز، بیش از ۳۶ هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو در بورس کالا عرضه شده است که سبب جلوگیری از زیان ۲۸۰۰ میلیارد تومانی شده و تقریبا به همین میزان نیز زیان انباشته سال قبل کاهش یافته است.
رفع بخار شیشه ماشین یکی از دغدغه‌­های اصلی رانندگان در تمامی فصول سال است. حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده ­است، که در شب­های بارانی فصل زمستان به این نتیجه برسید که دیگر قادر به ادامه رانندگی نیستید و بخار شیشه ماشین به طور کامل مانع دید شما شده­‌است.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر وضعیت ورود و خروج ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی بالاتر از متوسط سالانه است.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
ظهر امروز معاملات سکه طلا در صرافی های تهران با رشد اندکی نسبت به روز گذشته آغاز شده است. این در حالی است که در بازار آتی سکه بورس کالا افزایش عرضه بیشتر از تقاضاست.
تابستان سال جاری در حالی به نیمه رسید که به واسطه مدیریت مصرف برق در بخش های مختلف و بر خلاف سال گذشته دیگر خبری از خاموشی های گسترده و ناگهانی به ویژه در بخش خانگی نبود و پایداری شبکه برق نیز علی رغم همه محدودیت ها به صورت کامل تأمین شد.
اینکه دولت قصد دارد به جای پرداخت یارانه نقدی به مردم سبد کالایی در قالب سیستم کوپن دهد این موضوع سیاست درستی است که در پیش گرفته شده، زیرا اگر قرار باشد ماهانه هزاران میلیارد تومان پول داغ پرفشار به جامعه تزریق شود، این مورد باعث تورم بسیار شدیدی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ