در حالی که آبی‌پوشان سیرجانی به شدت برای کسب پیروزی برابر مس شهربابک به دردسر افتاده بودند، زاهدی به داد تیمش رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسیح مهاجری:‌ رابرت مالی مذاکراتی با بعضی افراد ایرانی داشته، به نحوی که مسایل داشت به جایی می رسید، که شاید حتی برخی از مقامات آمریکایی هم تا آن حد مطلع نبودند، اما تندروهای داخلی و کاسبان تحریم اطلاعات مربوط به مذاکرات را لو دادند، تا مذاکرات به جایی نرسد.
روش حکمرانی ما، در چهار دهه گذشته اگر بن‌بست شکنی در عین تلاش برای جلوگیری از انجام خلاف شرع و تخلف از قانون اساسی بود، امروز از یکطرف گرفتار پیچ و خم‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نبودیم و از طرف دیگر اینهمه انتقاد از شورای نگهبان که فلسفه وجود آن «بن‌بست شکنی» است وجود نداشت. آنچه مهم است اینست که بدانیم دین را خدا برای آسان کردن کار‌ها و شکستن بن‌بست‌ها فرستاده نه برای سخت کردن زندگی و ایجاد بن‌بست.
منصور بیجار بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح ملی که از مهر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد شامل سامانه آبگیر و تأسیسات شیرین سازی و نمک زدایی برای ظرفیت نهایی۲.۴ میلیون متر مکعب در روز آب شیرین، سامانه انتقال آب به طول خط ۷۱۸ کیلومتر در سیستان و بلوچستان برای ظرفیت ٢٨٠ میلیون متر مکعب در سال، اجرای مسیر و تونل برای احداث سه خط لوله برای ظرفیت نهایی انتقال ٨٠٠ میلیون متر مکعب آب در سال و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی یک‌هزار مگاواتی برای تأمین انرژی بوده است.
کریم بنزما در کنار وینیسیوس، دو مهره خطرناک رئال برابر سیتی در اتحاد خواهند بود. کریم تنها یک گل دیگر با رسیدن به رکورد گلزنی مسی به سیتی فاصله دارد.
ابوالفضل ماهگلی به خبرنگاران اظهارداشت: حسب بررسی‌های به عمل آمده ما در دادسرا و کارشناسی‌هایی که انجام گرفت، مشخص شد برخی از افرادی که اقدام به تیراندازی کردند در این زمینه دچار افراط و تفریط شدند.
مسیح زاهدی که در بیشتر بازی‌های فصل زوج آرمین سهرابیان بوده، پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده بازگشت به ترکیب شده است.
آرسن میناسیان سال ۱۲۹۵ شمسی در یک خانواده مسیحی در شهر رشت به دنیا آمد، تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در رشت گذراند. زندگی حرفه‌ای‌اش فراگیری و ساخت دارو‌های سنتی بود. در جوانی دو سال در شهر قزوین زندگی کرد و در این شهر در یک داروخانه و نزد یک داروساز ساخت دارو را یاد گرفت.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان آخرین جزییات پرونده کلانتری ۱۶ زاهدان در رابطه با حوادث روز جمعه هشتم مهر امسال زاهدان را تشریح کرد.
سجاد بازگیر هم در مسیر صعود ملوان به لیگ برتر و هم در لیگ بیست و دوم یکی از بازیکنان کلیدی مازیار زارع یا در واقع مهم‌ترین مهره این مربی بوده است.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
سران انقلاب بحرین طی کنفرانس خبری تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» در خبرگزاری مهر، در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین مشارکت کرده و از تحقق اهدافی مهم در مسیر انقلاب دوازده ساله ملت بحرین خبر دادند.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
گل‌گهر سیرجان در شرایطی جدال حساس مقابل سپاهان را واگذار کرد که یکی از مهره‌های اصلی خود در قلب دفاع را در اختیار نداشت.
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی تحمل شکنجه ها و امیدشان به زندگی باشد.
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی تحمل شکنجه ها و امیدشان به زندگی باشد.
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار خبرگزاری مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که بر آنها گذشته؛ باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی میلاد پیامبر مهر و روشنی حضرت عیسی بن مریم را به تمام موحدان جهان به ویژه هموطنان مسیحی تبریک گفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
سیارک‌ها از موادی تشکیل شده‌اند که از ابتدای تشکیل منظومه شمسی و سیارات آن باقی مانده‌اند. دانشمندان امیدوارند بتوان با مطالعه نمونه‌هایی از گرد و غبار سیارک اُسیریس-رکس که در تاریخ ۲۴ سپتامبر سال ۲۰۲۳(دوم مهر ۱۴۰۲) به زمین می‌رسند، در مورد اجزای سازنده منظومه شمسی اطلاعات بیشتری کسب کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: اکنون مسیر هراز، محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۷ مهر به صورت ۲۴ساعته به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای کیلومتر۹۰، محور فوق مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
ناتالیا گومنیوک سخنگوی فرماندهی ارتش جنوبی اوکراین در نشست آنلاین گفت: نیرو‌های مسلح اوکراین از ابتدای ماه اکتبر (مهر) بیش از ۴۰۰ کیلومتر مربع از منطقه خرسون را آزاد کرده اند.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در روزهای اخیر و در جریان تمرینات تیم گل گهر سیرجان برنامه ویژه‌ای جهت مراقبت از یکی دو مهره خطرناک تیم استقلال را برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته است.
خرم‌آباد- مشاهدات میدانی خبرنگار مهر از وضعیت آزادراه اراک به خرم‌آباد طی شب گذشته نشان‌دهنده حجم ترافیک پشت عوارضی این آزادراه است که بخشی از آن به افزایش تردد زائران اربعین برمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ