مهدی مهدی‌پور معتقد است استقلال در دیدار برابر آلومینیوم تیم برتر میدان بوده اما عملکرد خوب دروازه‌بان حریف مانع پیروزی آبی‌پوشان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال حمایت خود از داوران لیگ برتر را اعلام کرد؛ او معتقد است داوران جوان باید زودتر استعدادیابی شوندو به لیگ برتر برساند.
وحید کاظمی معتقد است باید برای باشگاه‌ها فرهنگ‌سازی شود تا هجمه کمتری به داوران وارد شود.
علی صفایی می‌گوید هواداران حق دارند انتظار بهترین عملکرد را از داوران داشته باشند.
استقلال بعد از مصاف پر گل با هوادار 3 مسابقه برگزار کرد که حاصل آن یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی بود. با 2 گل خورده و 2 گل زده.
چرا داور مسابقه در این بازی فوق‌العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رودرروی دو تیم انتهای جدولی که می‌تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه‌کرد روی دست یک باشگاه منتهی شود؟!
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
لحظاتی بعد از پایان دربی جنجالی ایتالیا داور بازی یک بازیکن از هر دو تیم را با کارت قرمز جریمه کرد.
اگر همه این آموزه های فیفا را نادیده بگیریم ما اینجا با یک تماس خفیف روبرو هستیم و این نمی تواند دلیل سقوط مهاجم بر روی زمین باشد
رئیس سابق بارسلونا مدعی است که همکاری جنجالی با یک داور که اخیرا فاش شده، منفعت داوری خاصی برای این باشگاه نداشته است.
به نظر نمی رسد نیروی وارد شده به اندازه ای باشد که باعث سرنگونی مهاجم فولاد شده باشد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید با پیروزی سه بر یک بازی با مونزا را به پایان می رساند اما اشتباه داوری مانع از این کار شد.
مهاجم ملوان می‌گوید داور باید یک پنالتی به سود این تیم اعلام می‌کرد.
تیبو کورتوا معتقد است داور باید در بازی شب گذشته یک پنالتی دیگر هم برای رئال اعلام می کرد.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار ایران و انگلیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.
در مسابقه شب گذشته با آلومینیوم هم در ادامه بازی‌های قبلی استقلال، عملکرد داور با یک اشتباه تاثیرگذار همراه بود و وحید کاظمی برخورد واضح توپ به دست بازیکن آلومینیوم را پنالتی اعلام نکرد تا این سریال ادامه‌دار باشد.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری در صحنه برخورد با او باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد.
محبی: داور باید یک پنالتی برای استقلال می‌گرفت
مدافع گرجستانی پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش طی پنج هفته ابتدایی، از سرمربی تیمش به عنوان یک تئوریسین با ذهنیت برتری طلب یاد کرد.
نوید مظفری معتقد است یک پنالتی باید به سود استقلال در دیدار این تیم برابر پیکان گرفته می‌شد.
کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است استقلال در دقایق ابتدایی نیمه دوم دیدار با پیکان، باید صاحب یک ضربه پنالتی می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ