با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
بعد از هشدارهای عربستان، کویت و آلمان به اتباع خود در لبنان، وزارت خارجه بحرین نیز از شهروندان این کشور خواست در سایه تداوم درگیری‌های مسلحانه خاک لبنان را ترک کنند.
پس از تعرض «ایتمار بن گویر» به مسجد الاقصی، سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین به تعویق افتاد.
استرالیا با شکست مقابل بحرین از رسیدن به نیمه نهایی چلنج‌ کاپ آسیا باز ماند
نماینده پارلمان بحرین گفت: روابط ایران و عربستان در عالی‌ترین سطح خود در روند دیپلماسی جاری است و ما از نزدیکی روابط کشورها خرسندیم.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه در بسیاری از شاخص هایی نظیر طلاق، ازدواج و فرزند آوری جایگاه استان مطلوب نیست، گفت: مراکز مشاوره باید به حل این بحران کمک کنند.
عبدالله یوسف، مهاجم ملی‌پوش بحرینی، به باشگاه ملادا بولسلاف چک پیوست.
بحرین تصمیم گرفته است تا سفارت خود را در سطح سفیر در لبنان فعال کند.
تنها راه قانونی جدایی بحرین از ایران برگزاری رفراندوم در سرتاسر کشور ایران و پذیرش این جدایی از سوی اکثریت ملت ایران بود که هرگز محقق نشد. نظرخواهی صورت‌گرفته توسط سازمان ملل نیز از حداقل موازین حقوقی بی‌بهره بود و به‌جای برگزاری یک رای‌گیری و رفراندوم از کل اهالی بحرین که در آن برهه تاریخی جمعیت اندکی نیز بود به نظرخواهی از تعداد محدود و دست‌چین‌شده‌ای از شیوخ عرب بسنده کرد.
هلیو سوسا، سرمربی پرتغالی تیم ملی بحرین، در جریان پیروزی ۱-۰ برابر سوریه در یک بازی دوستانه، برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز در ادامه مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند به مصاف بحرین می رود و در صورت پیروزی در این دیدار به جام جهانی صعود خواهد کرد.
جشن های نیمه شعبان در بحرین نمادی از وحدت در این کشور محسوب می شود که هر ساله با جوش و خروش بیشتر برگزار می شود.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد: «بشار اسد در این تماس از پادشاه بحرین به خاطر احساسات برادرانه تشکر و قدردانی کرد و از خداوند متعال خواست بحرین و مردم آن را از هرگونه آسیب حفظ کند.»
مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی گسترده ضمن حمایت از فلسطینی ها و مسجدالاقصی، با تلاش ها در زمینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین در تماس تلفنی با نتانیاهو، پیروزی وی در انتخابات اخیر و مکلف شدن به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
آل خلیفه در آستانه برگزاری انتخابات فرمایشی خود از همه نامزدها خواست که سکوت انتخاباتی را رعایت کنند.
مشاور دیپلماتیک پادشاه بحرین گفت که کشورش به همکاری با رژیم صهیونیستی حتی در دوران نخست وزیری بنیامین نتانیاهو ادامه خواهد داد.
در این بیانیه آمده است که بحرین مخالف هرنوع افراطی گری، خشونت و تروریسم است.
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری معتقد است کشور بحرین با جذب و تغییر تابعیت وزنه‌برداران مدعی جهان به قدرت این رشته در سطح آسیا تبدیل شده است.
تیم ملی فوتسال بحرین در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر تاجیکستان شکست خورد.
والیبال آسیا امروز روز تاریخی را پشت سر گذاشت چرا که بحرین توانست اولین مقام خود را کسب کند.
الحجیرات در حساب توییتری خود نوشت که در بحرین به او خبر داده‌اند که اجازه مداحی را ندارد. وزارت کشور بحرین دلیل ممنوعیت مداحی او در این کشور را مشخص نکرده و فقط به او گفته است که مداحی اش در این کشور ممنوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ