مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو که به تازگی همکاری با فدراسیون را آغاز کرده، با تاکید بر اینکه ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، همکاری با آن را یک فرصت برای خود عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دژان کولوسفسکی قول داده است که هر کاری می‌تواند انجام دهد تا هری کین را متقاعد کند در تاتنهام بماند.
«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
با تصمیم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، دژان میلاکوویچ صربستانی به عنوان مدیر فنی به تیم ملی واترپلوی ایران تا پایان بازی‌های آسیایی هانگژو اضافه شد.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه دیدار با جبل‌الطارق در مقدماتی یورو 2024 گفت برای دشوار نشدن صعود در روزهای آخر تیمش برای پیروزی به میدان می‌رود.
دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه در نشست خبری خود به سوالات و ابهامات درباره فهرست جدید تیم ملی پاسخ داد.
دژان استانکوویچ، مربی سمپدوریا، بعد از تساوی یک-یک تیمش برابر امپولی به گریه افتاد و مصاحبه بعد از بازی با شبکه تلویزیونی DAZN را ترک کرد.
دژان استانکوویچ از سقوط سمپدوریا احساس "ناامیدی و اندوه زیاد" دارد و امیدوار است که آن‌ها بتوانند مشکلات مالی خود را حل کنند.
بر اساس گزارش رسانه ایتالیایی دژان استانکوویچ، سرمربی سمپدوریا، استعفای خود را تقدیم این باشگاه کرده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، مانع از ادامه فحاشی هواداران رم به دژان استانکوویچ، سرمربی سامپدوریا شد.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، تایید کرد که فعلا از ادواردو کاماوینگا به عنوان دفاع چپ استفاده خواهد کرد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با اعلام اولین فهرست پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.
دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول، اعلام کرد با تیم ملی کشورش کرواسی خداحافظی کرده و دیگر با پیراهن شطرنجی به میدان نخواهد رفت.
دژان کولوسفسکی، هافبک سوئدی تاتنهام، در آستانه دیدار تیمش با میلان در چمپیونزلیگ از روسونری به عنوان یکی از بهترین تیمهای دنیا یاد کرد و گفت آماده دوئل با تئو هرناندز است.
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
دژان لوورن، مدافع کروات سابق لیورپول، به المپیک لیون پیوست. او پیش از این سه سال سابقه بازی برای لیون را داشت.
دیدیه دشان بعد از شکست فرانسه مقابل آرژانتین به ابتلای بازیکنانش به ویروس اشاره کرد و گفت فرانسوی‌ها در نیمه اول نتوانستند خودشان باشند.
دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی، اعلام کرد که در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید حتی بعضی فرانسوی‌ها دوست دارند مسی قهرمان شود.
دژان لوورن مدافع تیم ملی کرواسی به شوخی دوستش محمد صلاح درباره راهیابی کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی پاسخ داد.
دژان لوورن، مدافع زنیت سن پترزبورگ، بابت عدم حضور تیم ملی روسیه در جام جهانی ابراز تاسف کرد.
دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی و زنیت، که دوستی صمیمانه ای با محمد صلاح دارد گفت که ستاره مصری از اینکه در جام جهانی نیست ناراحت است و به او حسادت می کند.
دژان لوورن، هم‌تیمی سابق محمد صلاح در لیورپول، بعد از هت‌تریک او در بازی دیشب مقابل رنجرز فرصت را برای تسویه حساب با منتقدین این ستاره مصری مناسب دید.
دژان کولوسفسکی، ستاره سوئدی، کار زیر نظر آنتونیو کونته در تاتنهام را دنیایی متفاوت خواند. او گفت که برای کونته لذت از فوتبال معنایی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ