حسن یزدانی با چهره‌ای در مراسم اهدای جوایز حاضر شد که صورت غم زده او در المپیک توکیو را تداعی می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن یزدانی فارغ از هر گونه مصدومیت این روزها با شادابی کامل در اردوی تیم ملی کشتی آزاد حاضر است.
دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.
سیاوش یزدانی در نیمه نخست دیدار برابر پرسپولیس، فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد.
سیاوش یزدانی که به دلیل خطا روی لئاندرو پریرا از زمین مسابقه اخراج شد فعالیت خود را در فضای مجازی متوقف کرد.
در این مسابقات کشتی گیران سرشناس تیم ملی شامل حسن یزدانی و کامران قاسمپور به روی تشک می‌روند تا جذابیت و هیجان پس از سالها به سالن قدیمی اما بازسازی‌شده هفتم تیر برگردد.
حسن یزدانی در فاصله حدودا دو هفته بعد از آنکه آمادگی بالایش را در تورنمنت زاگرب به رخ حریفانش کشید، تیم بانک شهر را در مسابقات باشگاه‌های جهان همراهی خواهد کرد.
حسن یزدانی در فاصله حدودا دو هفته بعد از آنکه آمادگی بالایش را در تورنمنت زاگرب به رخ حریفانش کشید، تیم بانک شهر را در مسابقات باشگاه‌های جهان همراهی خواهد کرد.
حسن یزدانی حدوداً چهار ماه و نیم بعد از شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال مسابقات جهانی بلگراد، امروز در تورنمنتی بین‌المللی روی تشک خواهد رفت.
حسن یزدانی در اولین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی در زاگرب روی تشک می‌رود تا با قهرمانی در این رقابت‌ها به‌احتمال فراوان از حضور در جام تختی معاف شود.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
حضور سیاوش یزدانی در لیگ برتر آنقدر طولانی و مستمر شده که شاید کسی درست خاطرش نباشد که او در لیگ‌های پایین‌تر چه بازی‌هایی کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات و تعویض‌های ساپینتو مقابل نفت به سود استقلال تمام شد گفت: به خاطر احتیاط تیم‌ها، فقر گلزنی در لیگ برتر به وجود آمده است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
در دیدار نخست مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد، حسن یزدانی از روی سکو‌ها نظاره گر عملکرد تیمش بود.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید حسن یزدانی حتماًَ طوری زندگی کرده که توانسته ۸ مدال جهانی و المپیک به دست بیاورد.
امیرمحمد یزدانی بعد از اینکه نتوانست در مسابقات جهانی بلگراد روی تشک برود، ممکن است یک مسابقه جهانی دیگر را هم از دست بدهد.
کشتی گیر دسته 70 کیلوی کشورمان ترجیح داد در بدو ورود به ایران، با رسانه ها گفت و گو نکند.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
چهره مغموم یزدانی کنار تیلور روی سکوی مدال
دو ستاره کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی 2022 از آمادگی خود برای مصاف با حریفان در بلگراد صحبت کردند.
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید که امروز همه تمرکزش روی وزن 70 کیلو است و می‌خواهد کار ناتمام سال گذشته را امسال در بلگراد تمام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ